بازدید 4708

خودسوزی با ادعای جنایت

کد خبر: ۸۵۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 05 December 2018

تحقیقات اولیه درباره ماجرای مردی که مدعی بود پنج زورگیر او را به آتش کشیده اند مشخص کرد که مصدوم حادثه به دلیل تالمات روحی و روانی دست به خودسوزی زده است!

به گزارش روزنامه خراسان، عصر روز دوشنبه گذشته، چند نفر از کوهنوردان که به کوه های منطقه آب و برق رفته بودند صدای دردناک «کمک، کمک» مردی را شنیدند که در فضای کوه می پیچید. سه تن از کوهنوردان بلافاصله به سمت صدا حرکت کردند و در میان ناباوری با مرد سوخته ای روبه رو شدند که مدعی بود چهار یا پنج نفر از سارقان از وی زورگیری کرده اند و سپس او را آتش زده اند! کوهنوردان با شنیدن این جملات هولناک، بلافاصله موضوع را به نیروهای امدادی و پلیس گزارش کردند.

به همین دلیل دقایقی بعد قاضی ویژه قتل عمد برای بررسی موضوع عازم محل حادثه شد چرا که به دلیل شدت سوختگی احتمال مرگ مرد 40 ساله متصور بود و اظهارات او برای مقام قضایی اهمیتی ویژه داشت اما وقتی قاضی کاظم میرزایی به محل حادثه رسید و اوضاع و احوال منطقه را مورد بررسی دقیق قرارداد آثاری از وقوع جنایت ندید به همین دلیل درحالی دستور بررسی دوربین های مداربسته اطراف را صادر کرد که خود نیز به گفت و گو با مصدوم پرداخت و متوجه اظهاراتی ضد و نقیض شد.

تحقیقات میدانی قاضی باتجربه ویژه قتل عمد از متصدیان پارک خورشید نیز نشان داد که مرد 40 ساله قبل از عزیمت به سمت کوه، یک ظرف چهار لیتری محتوی بنزین به همراه داشت! وقتی قاضی میرزایی، ادله قضایی را برای فرد مصدوم بازگو کرد، وی گفت: به دلیل برخی مشکلات روحی قصد خودکشی داشتم برای همین بنزین خریدم و خودم را آتش زدم!

گزارش خراسان حاکی است درحالی که شدت سوختگی این مرد حدود 90 درصد تخمین زده می شد، وی به مرکز درمانی انتقال یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان