بازدید 39913
۶

مبلغ سود سهام عدالت برای هر ایرانی

کد خبر: ۸۵۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 24 November 2018

در حالی توزیع سود سهام عدالت حدود ۶میلیون نفر از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به‌مبلغ ۱۷۵هزار تومان آغاز شده است که بقیه مشمولان سهام عدالت امسال حدود ۹۰هزار تومان سود سهام عدالت می‌گیرند.

به گزارش تسنیم، سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به آغاز پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1396 شرکت‌های سرمایه‌پذیر همزمان با ایام هفته وحدت اعلام کرد در این مرحله به مشمولان مددجوی کمیته امداد و بهزیستی 175هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

این در حالی است که مشمولان مددجوی کمیته امداد و بهزیستی سال گذشته 150 هزار تومان سود سهام عدالت گرفته بودند که این رقم در سال جاری 16 درصد افزایش یافت.

دیگر مشمولان سهام عدالت هم سال گذشته حدود 80 هزار تومان سود سهام عدالت گرفته بودند که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری به حدود 90 هزار تومان برسد.

جزئیات اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی

سازمان خصوصی‌سازی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اجرای وظیفه ابلاغی به این سازمان از سوی شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 مبنی بر دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر و واریز آن به حساب مشمولین، همچنین پیرو تأکید مقام محترم ریاست جمهوری و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مبنی بر پرداخت به‌موقع و سریع این مبالغ، پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1396 شرکت‌های سرمایه‌پذیر، از پنج‌شنبه (یکم آذرماه) همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پربرکت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) آغاز می‌شود.

در این مرحله به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف 50درصدی برخوردار شده‌اند مبلغ 175 هزار تومان سود سهام پرداخت می‌شود.

این مبلغ پرداختی در یک نوبت به حساب بانکی مشمولین که در سامانه سهام عدالت به‌نشانی WWW.samanese.ir اعلام نموده‌اند به‌طور یکجا و به حساب شخصی همان سهامدار واریز خواهد شد.

همچنین سود سهام سال 1395 آن دسته از مشمولین که شماره شبای بانکی معتبر خود را با تأخیر به این سازمان اعلام نموده‌اند و همچنین آن دسته از وراث قانونی مشمولان متوفی که ناشی از تقسیم سهام فوت‌شدگان مشمول، واجد شرایط دریافت سود شده‌اند و تقسیم سهام آنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت قطعی شده نیز در این مرحله پرداخت می‌شود.

در خاتمه اعلام می‌دارد واریز سود سهام عدالت منحصراً به حساب بانکی همان سهامدار صورت می‌گیرد و مشمولین می‌بایستی کاملاً هوشیار باشند که این سازمان از طریق هیچ شخص یا واسطه و افرادی، از هیچ روشی از جمله تماس تلفنی یا ارسال پیامک یا سایر شیوه‌های ارتباطی تحت عناوین نیابت، نمایندگی یا کارگزاری با مشمولین ارتباط برقرار نمی‌نماید و این‌گونه ارتباطات دارای زمینه کلاهبرداری یا سودجویی بوده و مشمولین باید نسبت به این ارتباطات و تماس‌ها حساسیت و آگاهی داشته و از هر گونه در اختیار قرار دادن اطلاعات مالی و بانکی و هویتی خود جداً اجتناب نمایند و در خصوص سهام عدالت صرفاً به اطلاعیه و اخبار رسمی از طریق رسانه ملی و جراید و سامانه سهام عدالت توجه نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
به نظر این سودسهام عدالت نیست و صرفا بهانه ای برای کمک به اقشار سیب پذیر است والا سود سهام برای همه باید یکسان باشد نه اینکه عده ای 175و عده ای 90 تومان بگیرنو تفاوت تقریبا 50 درصدی آن جای تعجب دارد چرا که سهام همه به یک ارزش میباشد. واگر هدف کمک است دیگرنیازی نیست به اسم سودسهام بدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
سهام این افراد یک میلیون تومانی است و برای بقیه کمتر است.
جدا از چگونگی و چند و چون محاسبات ، اما دارندگان این سهام از فردای دریافت مبلغ ، گرفتار چگونگی خرج کردن این رقم هنگفت خواهند شد .وهر چه خرج کنند باز تمامی نخواهد داشت .
نه این سود سهام عدالت ،عدالت نیست چرا عده ای 175 و عده ای 90 هزارتومان می گیرند مگه این سود نیست پس ارزش سهام همه تقریبا به یک اندازه است آیا این انصاف است چرا که کسانی هستند که از کمیته امدادی ها و بهزیستی ها آسیب تر و فقیر تر و ... هستند .یارانه بیستر و سود سهام عدالت بیستر و کمک دولت و دیگر همه و همه مال کمیته امدادی ها و بهزیستی هاست . بقیه اقشارکم درآمد و فقیر که کمیته امدادی و بهزیستی نیستند چکار کنند که واقعا به عدالت باشد.
سهم همه 1 میلیون بود ولی در 10 سال ،بدهکاران(سهامداران)نتوانستند همه 1 میلیون تومان خود را به دولت پس دهند.پس سهمشان شد تقریبا 530 هزار تومان.(حدود 40 میلیون نفر)

الان 2 گروه ، یکی دو دهک اول که دولت 500 تومان بهشان تخفیف داده است (حدود 5.5 میلیون نفر)و دومی هم کسانی که 500 هزار تومان نقدی و از جیب واریز کرده اند(حدود 55 هزار نفر) مبلغ 1 میلیون تومان سهام دارند.

همه هم می توانستند این 500 نقدی رو بریزند که خب به هر دلیلی نخواستند که بریزند یا نتوانستند که بریزند.

پس این تفاوت تعداد سهام ناشی از این موضوع است.
من که سربازی رفته ام اکنون نیز سالهاست بیکار هستم چرا سهام عدالت به من تعلق نگرفت؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی