بازدید 13657

اطلاعیه مهم وزارت صنعت درباره قیمت خودرو

کد خبر: ۸۵۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 15 November 2018

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای فوری اعلام کرد: پیرو انتشار اخباری مبنی بر گران شدن قیمت خودرو داخلی، بدین وسیله به‌اطلاع می‌رساند تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر تغییر قیمت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ نشده است و لطفاً برای حفظ آرامش روانی مردم و بازار از هرگونه گمانه‌زنی احتمالی پرهیز گردد، طبیعتاً وزارت صمت بر اساس پیشنهادات احتمالی در موعد مقرر تصمیمات لازم را اتخاذ و اعلام خواهد کرد.

بنابراین گزارش، محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز گفته بود که قیمت نهایی خودروها شنبه و یکشنبه هفته آینده (26 و 27 آبان) و با در نظر گرفتن همه جوانب کار از جمله قیمت‌های تمام‌شده خودروسازان و در نظر گرفتن حق و حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام می‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۶
هیچ تصمیمی ...
پس خودرو گران شد و تمام .
نیاز به تصمیم نیست که !!
شرکت های خودروساز ایرانی اقدام به فروش خودرو به صورت کارتکس می نمایند و هیچ کسی و هیچ نظارتی و هیچ قانونی هم به اونها گیر نمی دهد؟
در حالی که برخی از خودرو ها رو به بهانه قطع همکاری شرکت های خارجی تحویل مشتری نمی دهند ولی شما اگر بصورت کارتکس بخواهید ، نمایندگی در عرض یک ساعت خودرو را به شما تحویل می دهد ، حتی 1000 دستگاه هم بخواهید تحویل می دهد!
یک نفر نیست از این شرکت های محترم بپرسد این همه خودرو که بصورت کارتکس فروخته می شود از کجا آورده می شود و این دلالان چه کسانی هستند که این همه پول را به جیپ می زنند!
آقا یک کلام ختم کلام
قیمت خودرو رو آزاد کنید و واردات خودرو رو هم آزاد کنید.
گرانی خودرو مساوی با نخریدن مساوی با رکود ومساوی با گرانی بقیه چیزها -بجای این بحثها ارزش پول ملی را بالا ببرید.تا قدرت خرید مردم بالا بره
برادرم شما هر نوع تصمیم تخریبی را می گیرید بع می گویید از هر نوع گمانه زنی خودداری کنید ؟
ما ملت بیچاره ای که در اردیبهشت و خرداد که هنوز دلار 3800 تومان بود ثبت نام کرده ایم ولی هنوز علیرغم گذشت زمان تحویل خودرویی دریافت نکرده ایم چه گناهی کرده ایم. به خدا همه پولی را هم که تا کنون برای یک دستگاه خودرو برای یک خانواده تهیه کرده ایم وام های گوناگون بانکی بوده است. دیگر توان جبران افزایش قیمت را نداریم. حداقل برای این دسته از ثبت نام کننده ها تسهیلات و یا معافیتی در نظر بگیرید.
آقایون خبر ندارند که قیمت 104 رو ایرانخودرو 104 میلیون تومان اعلام کرده و دارد میفروشد؟ فقط هفته آینده رسماً افزایش قیمت ها اعلام خواهد شد
تا کی تایید و تکذیب!
با سياست ها غلط كارخانجات خودرو سازي در حال نابودي و ورشكستگي كامل است

صنعتي با قدمت بالا در كشور
و جاي تاسف است
عده اي كمر همت بسته اند صنعت را كاملا نابود و واردادت را جايگزين ان كنن
در ظاهر هم توجيه هاي عوام پسند و ظاهرا درست دارند
اين يعني مرگ تدريجي صنعت خودروسازی با سرعت خيلي خيلي بيشتر
................
جنگ روانی را راه میندازه بعد که جا افتاد تغییر میدن............
هفته ي ديگه معلوم ميشه
این یعنی اینکه بزودی زود قیمت های جدیدی که رضایت خودروسازان ( و نه مردم ) را تامین کند اعلام خواهد شد. برای من کارمند ابتدای سال 10 درصد افزایش حقوق درنظر گرفته شد .هزینه های زندگی را که همه آگاهند چقدر افزایش پیدا کرده و بانک مرکزی نیز تورم 48 درصدی اعلام کرده است. حال من گناهم چیست که اردیبهشت ماه خودروی ملی ثبت نام کرده ام و خودروساز ابتدای سال 7/5 درصد افزایش قیمت اعمال کرده و اکنون نیز درخواست افزایش 50 درصدی دارند. آیا این عدالت است . از این تبعیض و بی انصافی به که شکایت کنیم.
افزایش قیمت خودرو واااااااااا منظورش رو نفهمیدم این که اتفاق افتاده
حقوق مصرف کننده؟!
مصرف کننده غلط میکنه حق و حقوقی داشته باشه!
هر چی بهش بدیم بخوره یا بپوشه یا سوار بشه نباید نطق بکشه!
میبینیم حالا.حداقل 30 درصد افزایش میدید
همین حالا هم جز دلال ها خریداری ندارند آنموقع که قیمت خودرو گرانتر هم بشه باز هم دلال ها مشتری هستند کسی که حقوقش به یک چهارم قدرت خرید تنزل پیدا کرده دیگه توانایی خرید نداره . مثل من بازنشسته ..
لطفا توجه شود که قیمت های تمام شده که مبنا قرار میگیرد واقعی باشد نه واهی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار