بازدید 5441

فعالیت اقتصادی ستاد اجرایی مشمول مالیات است

کد خبر: ۸۵۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 11 November 2018

سید مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حاشیه جلسه کمیته اشتغال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر معافیت مالیاتی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: تمامی فعالیت های اقتصادی ستاد مشمول پرداخت مالیات می باشد و ستاد اجرایی به اذعان مکرر مسئولین سازمان مالیاتی از مودیان خوب و خوش حساب مالیاتی می باشد و همیشه مالیات خود را در زمان مقرر پرداخت کرده است.

به گزارش تابناک، سیدهاشمی افزود: همانگونه که مسئولین سازمان مالیاتی در اصلاح خبر نادرست منتشر شده بیان کردند به استناد تبصره‎های ماده ۲ قانون مالیات های مستقیم، کلیه فعالیت های اقتصادی بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی و همچنین وزارتخانه ها و شهرداری ها به هر نحوی، مشمول پرداخت مالیات بوده و معافیتی ندارند. بر همین اساس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، مالیات عملکرد کلیه فعالیت های اقتصادی خود و همچنین کلیه مالیات های تکلیفی و ارزش افزوده را در سالهای گذشته پرداخت نموده است.

وی در پایان افزود: این در حالی است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نه تنها از یک ریال بودجه دولتی استفاده نمی کند بلکه تمام درآمدهای فعالیت های اقتصادی خود را صرف فعالیت های محرومیت زدایی و امور خیریه و عام المنفعه بخصوص در حوزه های اجتماعی می نماید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر