بازدید 4595
۱

ابتکار: بانوان برای ورود به ورزشگاه صبور باشند

کد خبر: ۸۴۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 01 November 2018

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقه فوتبال گفت: در این زمینه راه بسیاری را آمده‌ایم اما راه زیادی هم داریم و خانم‌ها امیدوار باشند.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار با اشاره به اینکه من پیش از این با خانواده و همسر خود به ورزشگاه رفته‌ام، اظهار کرد: اگر شهرستان نبوده و درگیر کار دیگری نباشم حتما برای تماشای مسابقه فوتبال فینال جام باشگاه‌های آسیا حتما به ورزشگاه می‌روم. ورود به ورزشگاه مطالبه دختران است و زمینه لازم برای حضور بانوان نیز در ورزشگاه در حال فراهم شدن است.

وی درباره انتقاد به مسئله ورود گزینشی بانوان به ورزشگاه برای تماشای مسابقات فوتبال بیان کرد: باید تدریجا این اتفاق بیفتد و بانوان وارد ورزشگاه شوند. مهمترین گروهی که مایل به حضور در ورزشگاه‌ها هستند ورزشکاران خانم هستند که نگاه تخصصی داشته و سابقه حضور در تیم‌های ورزشی را دارند. آنها در اولویت هستند ولی حضور بانوان در ورزشگاه مرحله به مرحله انجام می‌شود.

ابتکار درباره مواضع دادستان کشور در خصوص جلوگیری از حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بیان کرد: ما در این زمینه تلاش زیادی کرده‌ایم. ورزشکاران و فوتبالیست‌های ما لباس استاندارد دارند و فاصله آنها با تماشاگران خیلی زیاد است. با صبوری این هدف به دست می‌آید. خانم‌ها امیدوار باشند. شاید مسئله حضور ورزشکاران زن در تیم‌های ورزشی سخت‌تر از ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌ها بود اما در همین بازی‌های آسیایی اخیر یک سوم تیم اعزامی یعنی ۱۰۰ نفر را خانم‌ها تشکیل دادند و یک سوم مدال‌ها را هم بانوان کسب کردند. این نشان می‌دهد ما خیلی راه آمده‌ایم و باید خیلی امیدوار باشم، البته هنوز هم راه زیادی در پیش داریم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پایان گفت: از انجمن هواداران دعوت کرده‌ام و با آنان جلسه داشتم تا فضا از نظر ادبیات و فرهنگ مناسب برای حضور خانم‌ها باشد. وزیر ورزش هم تاکید کردند که زیرساخت‌ها در ورزشگاه‌ها برای حضور بانوان فراهم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
مشکل بانوان تحصیلکرده بیکاری ونداشتن درآمد است رفتن یا نرفتن به ورزشگاه مشکلی از کسی حل نمی کند کمی به فکر اشتغال جوانان باشید کمی به فکرترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی درمیان خانواده ها باشید کمی به فکر کاهش اعتیاد بانوان باشید اینها اندکی از هزاران مشکل بانوان است اعتیاد ، بیکاری ، رواج فرهنگ منحط غربی و...........
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان