بازدید 31388

سئو سایت، راه فروش بیشتر در رکود

کد خبر: ۸۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 24 October 2018

در شرایط رکود همه به فکر راه های ابتکاری یا خلاقانه برای کسب مشتری و فروش بیشتر می افتند ، خصوصا عده ای به سراغ بازارهایی می روند که بکر هستند و یا زحمت زیادی ندارند مثل کسب مشتری آنلاین و کسب درآمد از طریق سایت و اینترنت.

به گزارش تابناک، می‌خواهیم بهترین روش فروش و جذب مخاطب در سایت را با هم بررسی کنیم و سئو سایت را به مخاطبین تابناک معرفی کنیم.

سئو سایت چیست؟

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو را سئو سایت میگوییم، به گونه ای که سایت در بالاترین نتایج گوگل قرار گیرد، هر سایتی که در نتایج بالای google قراردارد ، سئو خوبی دارد.

سئو سایت چگونه به فروش بیشتر کمک می کند؟

معمولا افراد وقتی به دنبال خرید محصولی هستند پیش از آنکه اقدام به خرید آن محصول نمایند ، آنرا در گوگل و یا دیگر موتور های جستجو بررسی و از لحاظ قیمت در چند سایت بررسی می کنند، تا اطمینان حاصل نمایند که در هنگام خرید هم با قیمت خوب خرید کرده اند و هم مناسب ترین کالا را دریافت کرده اند. چرا نام و محصولات شما در رتبه 1 گوگل نباشد؟ ما می توانیم با دانش و ابزاری که در اختیار داریم سایت شما را در گوگل به افرادی که به دنبال خدمات شما هستند نمایش دهیم.

ما با توجه به محصولات و خدماتی که شما دارید ، آنالیز سایت در گوگل را شروع میکنیم سایتتان را بین رقبا بررسی و با توجه به مخاطبین شما بر روی سئو سایت شما به صورت حرفه ای کار می کنیم تا بهترین نتیجه را از فروش با روش های نوین تجربه کنید. یک مثال روشن برای سئو این است که وقتی یک فرد می خواهد یک گوشی بخرد آن را در گوگل جستجو می کند تا قیمت گوشی مدنظر خود را بدست آورد، حال اگر قیمت شما مناسب تر از بازار باشد و سایت خوبی داشته باشید آن فرد از فروشگاه شما خرید خواهد کرد و آدرس فروشگاه شما گوگل می شود ، چرا که همیشه شما در گوگل دیده خواهید شد، بدون پرداخت اجاره، بیمه و حقوق پرسنل. کافی است روی سئو سایت خود کار کنید تا از همه جا مشتری داشته باشید.

این روزها کسی برای خرید بلیط هواپیما ارزان ، یافتن خانه و ماشین به آژانس ها و بنگاه ها مراجعه نمی کند و همه نیازهای خود را در گوگل پیدا می کنند.

برای موفقیت در گوگل با سئو ایران همراه شوید و حرفه ای ترین خدمات سئو را دریافت کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار