بازدید 4007

شلیک موشک از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی

کد خبر: ۸۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷ 17 October 2018

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر بامداد چهارشنبه گزارش داد که مقام های صهیونیستی شلیک دو فروند موشک به مواضع رژیم اشغالگر قدس را تایید کرده است.

به گزارش ایرنا، مقام های صهیونیستی بدون اشاره به تلفات احتمالی این دو موشک اعلام کردند که موشک ها در شهر «بئر السبع» در جنوب سرزمین های اشغالی فرود آمده است.

پس از این اقدام گروه های مقاومت، رسانه های خبری از هدف قرار گرفتن چندین نقطه در نوار غزه و صدای انفجار مهیب در این منطقه از فلسطین خبر دادند.

حمله هوایی ارتش صهیونیستی به چندین منطقه نوار غزه یک روز پس از آن صورت می گیرد که «آویگدور لیبرمن » وزیر جنگ صهیونیست ها اعلام کرد: من بر خلاف همه فکر می کنم هیچ شانسی برای صلح با جنبش حماس وجود ندارد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تیرماه گذشته اعلام کرد: تعداد موشک های شلیک شده از نوار غزه به مناطق اسرائیلی از ابتدای سال جاری میلادی نسبت به سال 2017، هشت برابر شده و به 289 فروند رسیده است.

براساس ادعای سازمان امنیت رژیم صهیونیستی، اکثر موشک های شلیک شده از نوار غزه در سال 2018، مربوط به سه ماهه اردیبهشت، خرداد و تیرماه گذشته است، به گونه ای که اوج آن به 29 و 30 می ( 8 و 9 خرداد) باز می گردد و در آن تاریخ 100 فروند موشک و راکت به اسرائیل شلیک شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل