بازدید 3615

راه عبور کشور از مسیرهای دشوار، وحدت است

کد خبر: ۸۴۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 13 October 2018

دکتر انوشيروان محسنی بندپی سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در سفری یکروزه به ساری، ضمن سخنرانی در همايش بزرگ فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل زیرمجموعه وزارت رفاه، اولین استخر ویژه معلولان در شمال کشور را در ساری افتتاح کرد.

به گزارش تابناک، وی همچنین دیداری با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان داشت و در پایان سفر در جلسه کارگروه اشتغال مازندران حاضر شد و به سخنرانی و تشریح دستاوردهای دولت پرداخت.

سرپرست وزارت کار که در گمانه‌زنی ها و تکذیب و تأییدهایی اخیر درباره وزیر این نهاد سکوت کاملا پیشه کرد و بدون ورود به حواشی مدیریت یکی از مهمترین وزارتخانه های دولت را به عهده گرفته است، سرفصل سخنرانی هایش در ساری را به « وحدت» و لزوم پرهیز از فشارهای داخلی اختصاص داد و به تخریب کنندگان دولت اخطار داد که دشمنان از این دعواهای بی‌موقع و جناحی در این برهه حساس بیشترین سود را برای تخریب انقلاب و ایران اسلامی خواهند برد.

دکتر محسنی بندپی قبل از سفر به مازندران توقفی کوتاه در گلستان داشت تا از فرصت کوتاه سفر به شمال کشور بیشترین استفاده را ببرد. بعد از ورود به ساری نیز بلافاصله به اجلاس بسیجیان رفت و سپس با نماینده ولی فقیه دیدار کرد.

خبر خوش محسنی بندپی در گردهمایی فرماندهان بسیج وزارت کار: اختصاص 17 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی فرماندهان بسیج سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل پلاژهای بهزیستی مازندران در ساری برگزار شد، گفت: دشمنان با پیام انقلاب مخالف هستند و در شرایط کنونی استراتژدی خاصی در برنامه خود دارند.

انوشیروان محسنی بندپی با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب در سختی‌های مختلف قرار داشتیم گفت: فشار دشمن برای تسلیم کردن و ناکارآمدی نظام است تا در اداره امور کشور با مشکل مواجه شویم.

وی در ادامه بیان کرد: ملت ایران مقاوم و ایستاده است و اگر امروز خط مقدم کشور را هزاران کیلومتر آن طرف‌تر قرار داده‌ایم نشان از محوری بودن و آینده‌نگری ایران است.

این مسئول با بیان اینکه برای توطئه‌های دشمن آینده‌نگری داشتیم گفت: هدف دشمن دولت نیست بلکه کل نظام و آرمان‌های انقلاب را نشانه گرفته‌اند.

وی ادامه داد: باید بیش از گذشته در شرایط حساس کشور هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه باید نسبت به گذشته بیشتر کار کنیم، گفت: دشمن در جنگ اقتصادی و روانی برنامه‌های زیادی را تدارک دیده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری تشکیل جلسه سران قوا را یکی از راهبردهایی اعلام کرد که توطئه دشمنان را شکست می‌دهد، خاطرنشان کرد: در حوزه دیپلماسی دنیا تلاش می‌کند تا ارتباط کشورها با ایران قطع شود.

این مسؤول ادامه داد: یکی از فعالیت‌هایی که دولت به صورت جدی شروع کرده است سیاست اشتغال بوده است که در هیچ مقطعی برای اشتغال روستایی و نگه داشتن مردم در روستاها این نوع برنامه‌ریزی صورت نگرفته بود.

محسنی‌بندپی با اشاره به اینکه باید نگاه همه جانبه‌ای را در پیش بگیریم تا روستاییان در روستا باقی بماند اظهار کرد: 17 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی با محوریت چهار بانک تخصیص یافته است که تاکنون 70 درصد در مرحله اول در استان مازندران پرداخت شده است و اشتغال فراگیر با 6 محوریت در حال اجراست.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: حمایت اجتماعی یکی دیگر از اولویت‌های دولت است که مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از ابتدای سال گذشته یک تا سه برابر شده است.

وی تصریح کرد: 760 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نوبت ارائه خدمات قرار دارند.

محسنی‌بندپی ادامه داد: در جلسه هیات دولت روز گذشته تصویب شد که از 20 میلیون خانوار ایرانی حمایت اجتماعی صورت بگیرد که ساز و کار آن به‌زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین عنصر بسیج مردمی بودن این قشر است گفت: بسیج و بسیجیان همواره به نظام، انقلاب و اسلام تعهد داشته و دارند و بسیجیان می‌توانند در جنگ نرم دشمنان ایفای نقش کنند.

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران: حضور آقای محسنی فرصتی طلایی برای استان و نشانه شایسته سالاری دولت است

دکتر محسنی محسنی پس از سخنرانی در همايش بسیجیان بلافاصله به دیدار نماینده ولی فقیه در استان رفت.
آیت‌الله طبرسی در این دیدار با ابراز رضایت بسیار از عملکرد بهزیستی مازندران، اقدامات اخیر دولت برای مبارزه با فقر را ستود و گفت: با همه این تلاش‌ها هنوز هم باید کارهای فراوانی شود که به اتحاد و تلاش مسئولان و طبق فرمایش رهبری به مدیریت جهادی نیازمند است.

آیت‌الله طبرسی با تقدیر از مدیریت دکتر محسنی بعنوان یک مازندرانی در بدنه دولت خواستار توجه جدی وی به مازندران شد و تسویه حساب با بیمارستان تامین اجتماعی استان را گامی برای افزایش رضایت عمومی عنوان کرد و افزود :حضور آقای محسنی فرصتی طلایی برای استان و نشانه شایسته سالاری دولت است

ایشان همچنین اظهار امیدواری کرد دکتر محسنی بعنوان نیرویی کارآمد در راس وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی قرار بگیرد و برای خدمت رسانی به عموم مردم به ویژه قشر آسیب پذیر مدیریت جهادی را به تمام وزارتخانه تسری دهد.

دکتر محسنی نیز در این دیدار با آرزوی موفقیت و سلامتی برای آیت‌الله طبرسی، حمایت های ایشان را مایه دلگرمی دانست و گزارش کوتاهی از دلایل و برنامه های سفر یکروزه اش به استان و عملکرد و برنامه های آتی وزارت کار ارائه کرد.

افتتاح مجهزترین و به روزترین استخر معلولان کشور در ساری
مساحت 1350
استخر 25.11
قابل استفاده برای همه نوع معلولیت
اتاق ماساژ و پزشک و اتاق خدمات ویژه معلولان
و قسمت اداری
قابلیت برگزاری مسابقات رسمی و آخرین استانداردهای روز

دکتر محسنی بندپی در جلسه کارگروه اشتغال: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال در یک دهه اخیر بی‌سابقه بوده است

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در آخرین برنامه سفر یکروزه خود به مازندران در جلسه کارگروه اشتغال استان ،ضمن تقدیر از اقدامات استانداری مازندران در سرعت بخشیدن برنامه های اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر در مازندران گفت : بعنوان یک مازندرانی وظیفه خود میدانم که از اقدامات بموقع دستگاه های اجرایی مازندران در پی سیل اخیر که در هیات دولت نیز مورد تقدیر قرار گرفت، سپاسگزاری کنم.

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به آمار مرکز پژوهش های مجلس در بررسی روند فضای کسب و کار از پاییز ۹۳ تا زمستان ۹۶ افزود : در این مقطع زمانی سه میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه شده است که در ده سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی خاطرنشان کرد : طی این دوره زمانی برای 70 درصد از این جمعیت، شامل ۲میلیون و صد هزار نفر اشتغال ایجاد شده است که آماری بی‌سابقه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.

محسنی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به اشتغال روستایی بعنوان نماد فرهنگ و تولید متاثر از تمدن و اهمیت ماندگاری مشاغل در روستاها افزود : بر اساس آماری که مرکز ملی آمار در سال گذشته اعلام نموده است متوسط درآمد روستایی در سال ۲۰ میلیون تومان و درآمد شهری ۳۳ میلیون تومان است و استان مازندران دارای بیشترین درآمد روستایی در کشور میباشد.

وی ضمن تقدیر از اقدام مجلس شورای اسلامی در تخصیص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به اشتغال روستایی اذعان داشت : بیش از ۱۷ هزار میلیارد از این مبلغ در جهت تسریع اشتغال روستایی اختصاص یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار