بازدید 3660

راه حل وزارت ورزش برای تامین ارز کشتی گیران

کد خبر: ۸۳۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 01 October 2018

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی گفت: در دیدار با وزیر ورزش گزارشی از وضعیت تیم‌های ملی ارائه شد و برای حل مشکلات ارزی و مالی کشتی ایران با ایشان صحبت کردیم.

به گزارش سایت وزارت ورزش و جوانان، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی پس از دیدار با سلطانی‌فر گفت: دیدار خوبی بود و من گزارشی از عملکرد تیم‌های ملی کشتی نوجوانان و جوانان و برنامه‌های آماده سازی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برای مسابقات جهانی پیش رو ارائه کردم.

خادم ادامه داد: بعد از افزایش ناگهانی نرخ ارز، برنامه‌های فدراسیون هم دچار محدودیت‌هایی شد و هزینه‌های کشتی بخصوص در بخش اعزام‌ها بیشتر از پیش‌بینی‌های ما شده است.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: با کمک و توجه بیشتر و برای حل این مشکلات، قرار شد با پیگیری‌های وزیر ورزش و رایزنی با بانک مرکزی، فدراسیون‌ها نیز از بازار ارز ثانویه برخوردار شوند تا از این طریق در برنامه‌های آنها بخصوص در بخش کسب سهمیه و حضوری موفق در المپیک آینده وقفه‌ای ایجاد نشود.

خادم ادامه داد: آقای وزیر از موفقیت‌های کشتی ایران در بازی‌های آسیایی قدردانی کرد و امیدوارم پیگیری‌های وزارتخانه برای حل شدن بهره مندی فدراسیون‌های ورزشی از بازار ارز ثانویه به پیشبرد برنامه‌های فدراسیون و بخصوص اعزام‌های برون مرزی کمک بیشتری کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس