بازدید 14505
یک پایگاه آمریکایی عنوان کرد؛

دونالد ترامپ در کنار مردم ایران ایستاده است!؟

سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل با حواشی بسیاری همراه بود. این حواشی بیش از هر چیز، به حملات ترامپ علیه ایران معطوف بود. ترامپ در سخنرانی خود با انتقاد از مقامات ایرانی، مدعی حمایت از مردم ایران شد و اعلام کرد، هدف فشارهای واشنگتن علیه تهران، نه مردم بلکه حکومت و مقامات ایرانی است!
کد خبر: ۸۳۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 27 September 2018

سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نشست سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل با حواشی زیادی همراه بود که این حواشی بیش از هر چیز به حملات ترامپ علیه ایران معطوف بود.

به گزارش «تابناک»؛ ترامپ در سخنرانی خود ضمن انتقاد از مقامات ایرانی، مدعی حمایت از مردم ایران شد و اعلام کرد، هدف فشارهای واشنگتن علیه تهران، نه مردم بلکه حکومت و مقامات ایرانی است!

در همین زمینه، پایگاه آمریکایی «امریکن کانسروتیو» در مطلبی به سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخته و نوشته است: این سخنرانی فاقد هرگونه همدردی و همراهی خالص با مردم ایران بود.

ترامپ در کنفرانس خبری خود نیز مدعی شد: «در ایران الآن در هر شهری شورش است بسیار گسترده‌تر از شورش هایی که در زمان اوباما جریان داشت. در آن زمان اوباما در طرف حکومت قرار گرفت و نه مردم. اگر او این کار را نکرده بود، الآن ایران بسیار متفاوتی داشتیم. ولی من در طرف مردم هستم. من در کنار مردم ایران هستم. آنها با تورم فوق‌العاده‌ای مواجهند. پولشان ارزشی ندارد. همه کارهایشان خراب شده. در خیابان ها با شورش مواجهند. نمی‌شود نان خرید. نمی‌شود هیچ کاری کرد. این یک فاجعه است».

دونالد ترامپ در کنار مردم ایران ایستاده است!؟

این پایگاه آمریکایی در واکنش به حرف های ترامپ نوشته است: بیانیه ترامپ قسمت های مساوی از توهین و زورگویی بود. از یک طرف، او تصور می کند که می تواند ایران را با اجبار نسبت به پذیرش شرایط بسیار بدتری تحقیر کند. او دروغ می گوید که اعتراضات کنونی بزرگتر از اعتراضات «جنبش سبز» است و پس از آن، بار دیگر جهل خود را به نمایش می گذارد و به غلط تصور کرده است که اگر اعتراضات شیوع پیدا کند، نظام سیاسی ایران رفتار خود را تغییر خواهد داد.

بخش واقعا فریبکارانه ادعاهای ترامپ جایی بود که او اعلام کرد، «با مردم ایران» است، در حالی که هر اقدامی که او نسبت به ایران انجام داده، آسیب رساندن به مردم ایران بوده است. ابتدا او ورود اتباع ایرانی به آمریكا را ممنوع كرد و سپس از توافق هسته ای خارج شد که مورد حمایت بسیاری از ایرانیان بود. از سوی دیگر، بدون کمترین توجیهی تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد که بیش از هر چیز، مردم ایران را هدف قرار داده است.

هم اکنون ترامپ در حال استفاده از قدرت ایالات متحده است تا اقتصاد ایران را خفه و آن را از نهادهای مالی دنیا اخراج کند که پیش از نیز بر واردات داروهای حیاتی ایران اثر گذاشته است؛ او با وضع دوباره تحریم ها بیش از پیش به دنبال فقیرتر کردن مردم ایران است. ترامپ در حال انجام یک سیاست مجازات جمعی است.

او اثرات وحشتناک تحریم های اقتصادی بر مردم ایران را به رخ می کشد و از این طریق خودستایی می کند، اما در عین حال مدعی است که در کنار مردم ایران است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۷۲
رانتخواران و انحصارگران و دلواپسان رانت و تحريم و اختلاسگران داخلي در صف اول دشمنان ملت هستند دشمن خارجي نمي تواند به ايران ضربه بزند چون ملت در 8 سال ثابت کردند البته آنموقع همه يکدل و يکصدا بودند ولي الان عده اي مي چاپند در پستهاي رانتي و اطلاعاتي فقط به فکر قوم و خويش خودشان هستند پس در صورت وقوع جنگ هم بايد خودشان باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
زنده باد
به نظر من که کل سخنانش مو نمیزنه با واقعیت جاری در ایران
پاسخ ها
ناشناش -
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
کاش تابناک نظرات رو حذف نمی کرد ویا حداقل دلیلش رو توضیح میداد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
خصوصاً حمایت از مردم ایران با اعمال فشار اقتصادی و درگیر کردن مردم با مطالبات اولیه و زیستی . چنین حمایتی را فقط ابلهان باور می کنند ، مزدوران البته حساب شان جداست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
رانخواران و ویژه خواران دست در دست ترامپ دارند
وقتی مسیولین ملت رو به امان خدا رها کنند و کارشان بشه روضه خوانی جلوی دوربین و دروغ و دقل تحویل ملت دادن ، باید هم ترامپ بشه دایه مهرابانتر از مادر ؟! اخه سکه ۵و نیم میلیونی که ۵ ماه پیش ۲ میلیون بود ملت کجای دلش بذاره رب ۱۷ هزار تومانی گوشت استخوانی ۶۵ هزار تومانی عدس ۱۵ هزار تومانی تن ماهی ۱۴ هزار ی ؟؟ چرا شرم نمیکتید ؟! به خدا قسم به سوریه جنگ زده بیشتر میرسید و چنین وضعیتی نداره .
یادتونه ادم های شکم سیر هی از طرف مردم میگفتن ما تحریم هارو تحمل میکنیم و فلان ...؟حالا من حاضرم سختی هارو تحمل کنم تا تحریم ها کار خودش رو بکنه چون اینجوری نمیشه زندگی رو ادامه داد !
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
تحریم ها چه می کنند جز تقویت زورگویی و حاکمیت نفرت و عادی شدن ازار ؟ پیامد ان جز نکیت و ذلت نیست . شاید همین را می خواهید .
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
در جواب ناشناس 18:09 من 30 سال هست دارم در ذلت و بدبختی زندگی میکنم تو زندگی هیچ خوشی نداشتم اقا زاده ها هستن که لذت میبرن .تحریم تحریم تا نابودی همه.
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
مگه از گرونی ها کی بیشتر از دولت سود برده ؟
تمام اقتصاد دست خودشونه
ترامپ درسته یه انسان کثیف و پست هستش ولی مدیره کلان خوبیه.تعریف خوبی یا بدی یک مدیر را عملکرد و نتایج حاصل از آن بر زندگی مردم جامعه مشخص میکند.نه صرفا بخاطر اعتقادات مذهبی او.
دست ایشان درد نکند اما خواهشا برود کنار مردم خودش بایستد...تمام داراییمان برباد رفت به خاطر این دیوانه
دمت گرم داداش
دمش گرم
این از صدتا مسئولین ما بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
بهتر از ترامپ را در میان زندانیان غیرقابل آزاد کردن می توانید پیدا کنید .
دیشب در تیتر خبری سایتی دیدم که یکی از مسولین کشور که کارش طبابت هست گفتند که امکان دارد در داد و ستد از یوان و روپیه و روبل استفاده کنیم . آیا ارزش این ارزها نسبت به ارز دلار کاهش داشته باشد چی میشود . دوم آیا آن کشورها هم از ریال استفاده خواهند کرد . سوم آیا آن کشورها فقط به ایران بابت داد و ستد کالا وارد میکند و چهارم آیا ارز مقتدر و محکمی در جهان هستند . با این اوصاف پس چرا همین موبایلی که من آلان دارم و چینی هست از ۷۵۰ تومان به ۲۴۰۰۰۰۰ شده است . دلیلش چیست . آخه اقتصاد چه ربطی به پزشکی دارد . پزشکی ربطش به سیاست چی هست . بی زحمت تابی جان خودت جواب بده
ظاهراً آقای ترامپ درست می گوید. چون آنچنان که پیداست مسئولین کشور را به حال خود رها کرده اند و بیشتر به فکر افزایش موجودی های خود در خارج از کشور هستند. وگرنه چه دلیلی دارد که ارزش پول ملی ظرف یکماه به یک پنجم ( و در کل به پنج ده هزارم چهل سال قبل ) تنزل یابد و آقایان با تکرار این عبارت که حبابی است و درست خواهد شد اکتفا کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
ترامپ گفته است ما چنین کرده ایم ، بعد شما آن را به پای مسئولان این جا می گذارید ؟
به ترامپ بگویید احمق،ما مردم ایران هرچقدر هم که با دولت یا نظام مشکل داشته باشیم به هیچ قدرت اجنبی اجازه نمی دهیم حتی کوچکترین اهانت را به مسئولین مملکتی بکنند چه رسد به اینکه قصد تجاوز به کشور را داشته باشند.
پاسخ ها
متعجب!
| United States of America |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
زنبورک جان ما مثل شما فکر نمیکنیم. ما خواستار محاکمه مسئولین خرابکار هستیم که تو چهل سال کشور ایران رو به فلاکت انداختن.
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
ما؟؟؟؟ از طرف کدوم ما حرف میزنی دوست عزیز؟؟؟؟
من خودم دوست ندارم زیر پرچم هیچ کشور خارجی باشم ولی دشمنی با کشور دیگه هم نمیخوام.حال اسمش رو هر چی دوست داری بزار.
اقایان مسئول ! یک فکری برای ما راننده های اینترنتی بکنید ناجوانمردانه کرایه ها کم شده .دولتم که فقط فکر کارکنان رسمی خودشه !
لعنت به ترامپ
مطمئنا از دولتمردان ما بیشتر به فکر ما هست !!!!!!!!
تو هم که عمرا جرات داشته باشی اینو منتشر کنی
ما هم میفهمیم جناب تابناک کی راست میگه بقول شاعر خودمان دشمن دانا غم جان بوود به از ان دوست که پی سفره این انقلاب بود دوستون داریم هموطنی های عزیز
وقتی مسئولین خود را از مردم جدا و در یک دنیای دیگر سیر میکنند.مردم سراغ بیگانگان میروند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
بعد می فهمند در پی ناجی ف به یک دیوانه که به تمانم دنیا اعلام جنگ کرده ف دویده اند .
با سلام
متاسفانه هر دو طرف لاف می زنند هم مسئولان ما هم مسئولان امریکایی. می گید نه؟
خب آقای ترامپ که ادعا داری با مردم ایرانی شما اگر صادق هستید برای هر ایرانی حساب ببن اللملی باز کنید و حقشون را در حساب بین المللی شون واریز کنید هیچی هم به دولت ایران ندهید که به قول شما خرج اعمال تروریستی بزند.
مسئولان ایرانی شما هم اگر صادقید از مردم ایران حرف بزنید نه از کشورهایی که دخلی به ما ندارند.

پس قبول می کنید سیاستمداران به روده راست تو شکمشون نیست؟!!
این یک دروغ بزرگه ترامپ و امثال او موظف به تامین منافع کشور شون هستند و حقشون هم هست در نتیجه‌ی یک ایران بی سروسامان برای آنها بهتره این یک حماقت بزرگ است که مردم فکر کنند ترامپ کاری برای آنها بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
معلومه ترامپ به فکر منافع کشورشه.
من 7 ساله پول ریختم برا مسکن مهر هنوز بهم ندادن بعد همین تازگی گفتن ایران مسولیت ساخت چند ده هزار خونه رو تو سوریه قبول کرده... خونه من واجب تره یا خونه تو سوریه؟
اکثر مردم ایران دست به دعا بردند تا این ترامپ نژادپرست فاسد و پیر لبه مرگ زودتر به آن دنیا برود!مردم ایران چه پشتیبانی تا حالا جز حرف از ترامپ شنیده اند و جز خدمت به عربستان بخاطر پولهایی که از انها گرفته و اسراییل این نژادپرست مسیحی ضد مسلمانان هیچ کاری برای بقیه دنیا نکرده است. معاهده ای که قراربود با ایرانیها بجای برجام ببندد هم خالی بندی این پینوکیو پیر بود و عملا زیرش زده و گفته باید ایران زیر تحریم باشد.
بله

بر عکس دولت فعلی ک مقابل مردمشه
بله ایستاده است
میخواین نظر سنجی بزارید
بالاخره یکی پیدا شد در کنار ما بیاستد!

چقدر بی کس و کار شدیم
دونالد ترامپ خیلی غلط کرده است!
ای خدا شکرت!حداقل شیطان بزرگ کنارمون ایستاده ...!! اگر کنارمون واینمیستاد الان قیمت دلار چطور میشد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
چرا چونکه در جهنم تشریف داریم.
اصلا چرا باید بین دویست کشور دنیا ایران با هشتاد میلیون جمعیت طوری رفتار کند و سیاستی را پیشه سازد که همه جهان علیه او قیام کنند. مگه یکی از خوداشون نگفته که در دنیا پنج تا کشور همراه ایران نیستند. پول مردم به اندازه آشغال سطل زباله ها هم نیست، اونوقت آقایون با خیال راحت همون شعارهای چهل ساله رو می دن!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
آن چه در نشست سالانه سازمان ملل گذشت ف دقیقاض نقطه مقابل تصویرپردازی شماست .
ترامپ نه تنها درکنار مردم ایران نیست که حتی جمعیت زیادی ازخود مردم امریکا راهم به رسمیت نمی شناسد و اگر بتواند برده داری هم می کند .
بیچاره مردم ایران که هم از مسئولان خود ضربه می خورند وهم از آمریکا
این مردکهٔ احمق زادهٔ هتل لاو ، که مایهٔ تمسخر همهٔ انسانهای باشرف میباشد ،غلط زیاده میکند ،و بگور هفت پش ،و جد ،وآبادش میخندد ؟ سختی تحریم فقط گریبان اقشار فقیر را میگیرد ؟ حکومتگران جهان الخصوص اروپاییان ،و روسیه ،وچین ،وهند ،و ژاپن ،وشرق آسیا ، انسانیت را دفن نموده اند ؟ اکنون وقت آن است که کل جهان امریکا را برای یک سال تحریم کنند ،مخصوصا عربهای بزدل و ترسو که داعیهٔ راس اسلام را دارند ؟،،
آقای ترامپ لطفا کمی آن طرفتر بایستید .
در بهتری حالت و در نزدیکتری دوستی بین کشورها ،وقتی رییس کشوری به مردم یا کشوری ابراز علاقه میکند حتما منافعی را در آن میبیند. حتی ما هم که در سوریه ، لبنان ،عراق و . . . .حضور داریم در وهله ی اول به دنبال منافع کوتاه مدت و دراز مدت خود هستیم نه اینکه عاشق چشم و ابروی دیگران شده باشیم.دلتمردان ما با ید بدانند از این لفاظی های ترامپ چطور بهره ببرند و گر نه ما خیلی خوب میدانیم که ابراز علاقه رؤسای کشورها چه آمریکا و چه هر کشور دیگر جز چشم داشت چیز دیگری را در پی ندارد.
بله مرد بزرگ ترامپ مرد بزرگیه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
بزرگتر از آمیب و حتا مورچه اما خوب کوچکتر از فیل و نهنگ .
خدا ترامپ را که لعنتش کند ولی جالب اینکه مسوولان ایران زمانی طرفدار این آقا بودن و میگفتند جمهوری خواه ها رو راستتر از دموکراتها هستن حتی این آقا رو به عنوان راستگوتر معرفی کردن ....متاسفانه با این تحلیلهای نادرست ملت و مملکت را به فنا دادند
مردک چاخان
ترامپ مبصر کلاسه حرفشو باید پذیرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
اين مبصر چيه افتاده تو دهن شماها؟؟
مبصر نيست عموجون بچه قلدر كلاسه كه با زورگويي خوراكي بچه هاي ضعيف تر رو ازشون مي گيره!
حرفهای ترامپ خیلی خیلی بیشتر با واقعیت درون ایران منطبقه تا حرف های مسئولین و مقامات .
باور کردن هر مقام آمریکایی مخصوصأ این تاجر عیاش نشانه حد صفر مغزی است، باید آموزش حکایت شنگول ومنگول و حبه انگور اجباری شود از دبستان تا آموزشهای عالی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
ای جان باهووووووش
مردیم از فشار.
والله بخدا کم کشوری نداریم. کم ظرفیت نداریم. کشور غنی و پهناور و یک جمعیت زیاد جوان که له له میزنند کار کنند.
یک مدیریت درست میخواهد.
مسئولینی که ۴۰ سال از این ظرفیت استفاده نکردید و فقط بردید.
فقط میدونید چی آدم پیر میکنه اینکه میگیم " مسئولین " هیچ کس خودشو مسئول نمیدونه.
سلام
وقتی سیاستمدارن داخلی دست رو دست گذاشه اند و فقط تماشگر هستند تا مردم ذره ذره آب شوند معلومه که ترامپ و امثال آنها حامی مردم می شوند و دلسوزانه کار خودشان را می کنند مردم هم وقتی از دوستان خیری نبینند حتما به دشمن پناه می برند تابناک هم نظراتی را که باب میلش نیسا را منعکس نمی کند
دمت گرم ترامپ. مرد عمل که میگن خودتی. من به بچه هام خواهم گفت که الگوشون شما باشی. دعاگوی شما هستیم.
ادعاهایش همش درست نیست نتیجه گیری اش درست نیست توصیفش از وضعیت زندگی مردم ایران درست نیست آخه اینکه مردم ایران نان نمی تونند بخرند را آد خیلی باید نفهم باشه که چنین ادعایی را قبول کنه! به خدا قسم من هر روز یک مدل نون می خرم برای تنوع سنگگ بربری تافتون لواش پخت تنوری با گاز پخت تنور گلی پخت با گاز توسط دستگاه گردان نان متری نان کیلیویی نان سنگگ پخت سنتی با سنگ قلمبه و شنی رودخونه ای نان سنگک پخت با دستگاه گردان و فلزی و همه ی اینها انواع نانی است که روزمره من در خانواده ی پر جمعیت خودم استفاده می کنم و شاید کمترین درآمد را نیز داشته باشم چطور رئیس جمهور ایالات متحده ی آمریکا ادعایی می کند که توسط هیچ کسی راستی آزمایی نشده و ادعای خصمانه ی منافقین خلق ساکن ایالات متحده و نان خورهای ترامپ هستند را تکرار می کند ای آقای ترامپ اگر دستم به تو می رسید هر روز با پول خودم میهمون نون سنگک قمی و نون لواش بربری و تافتون درجه ی یکت می کردم تا بفهمی ما می تونیم نون بخریم یا نه پولشم ازت نمیخواستم چون ما ایرونیا مهمون دوستیم مثل شما درب را به روی مهمون نمی بندیم تا پشت مرزهای قانونی بمونند یه روزی برسه از این حرفهایت پشیمون بشی اما دیگه فایده ای نداشته باشد. کمی عاقل تر باش
حق كاملا با ترامپه
تابناك راست ميگي ي نظر سنجي بزار ببين كيا حرف ترامپ قبول دارن
٩٠درصد مردم حق به ترامپ ميدن
وای بر مسيولين ما ايرانيا ميرن عراق بايد پول بدن عراقيا مفت ميان ايران

هم شهيد داديم هم ناموس داديمم هم پولمونو دارم
از کی ترسیدی مثبت منفی هارو قایم کردی
تو.یه سایت وطن فروشی تابناک
اينقدر كه ميشه رو حرفاي ترامپ حساب كرد ، روي وعده و وعيد هاي مسئو لين بي خيال مملكت نميشه ! شعار و وعده هاي تو خالي و عوام فريبانه !
اين مردك بايد به خاطر زورگويي و بدبخت كردن اين همه آدم جواب پس بده.
چرا كاري مي كني كه به مردم فشار بياد؟
كسي كه به خاطر افزايش قيمت و ناتواني در تهيه دارو و لوازم پزشكي در اثر تحريم ها جونش رو از دست بده بهاي خونش رو از اين پست فطرت مطالبه خواهد كرد.
اگر آخرت و عاقبتي در كار باشه قطعا اين نامرد بدجوري عذاب خواهد شد.
زنده باد ترامپ
اقا سکه چنده؟
اولین کاری که باید یکنی اینه که پول اون اقا زاده را بلوکه کنی و خودشونم بیرون کنی!!
ایم مملکت را اختلاس و ذزدی بیشتر از امریکا بهش اسیب زد قبول کنیم که دشمن واقعی کشور در داخل است که بیرحمانه و حق به جانبانه خود و خانواده اش را لایق این اختلاسها و امکانات میداند
بخدا باید دست رانخوران را قطع کنید تا کشور با ارامش برسد اگر اختلاسگران کشور را به باد ندهند امریکا کاری از پیش نمیبرد این اختلاسگران هستند که دشمن اصلی ایران و مردمند نه آمریکا البته بنظر کا ملا با اهداف امریکا و اسرائیل هماهنگند
چرا لایک رو برداشتید؟
لطفا زودتر بیا ...حمله کن اشغال کن نفت رو مجانی ببر جای ریال هم دالار رو بزار
تازه وضعیتمون میشه عراق که خیلی خیلی بهتر از ایرانه...
زودتر جنگ رو شروع کن
بازم خوبه حداقل یکی از مردم ایران حرف میزنه
اینجا که همه ساکتند انگار نه انگار هشتاد میلیون دارن له میشن
اين كشته مرده مردم ايران چرا به ايرانيها ويزا نمى ده كه وارد كشورش شوند راست ميگه اين بروبچه هاى مسؤلين رو بيرون كنه وحق خريد ملك وجزيره و....را ازشون بگيره تا ما باور كنيم كه خير خواه مردم ايرانه .
دنیا به اظهارات ترامپ می خنده ولی بعضی خل وچل در ایران حرفاشو باور میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار