بازدید 8912
۶

مرغ باز هم ارزان شد

کد خبر: ۸۳۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 15 September 2018

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به کاهش قیمت مرغ زنده به کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و افزایش هزینه‌ تولید، این نگرانی وجود دارد که تولیدکنندگان در این حوزه از جوجه‌ریزی برای ماه‌های آینده خودداری کرده و افزایش قیمت روی دهد.

به گزارش فارس، محمد یوسفی در مورد آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش جوجه‌ریزی در خردادماه، قیمت مرغ در مردادماه و اوایل شهریور تا مرز ۱۲ هزار تومان هم رفت، با توجه به افزایش جوجه‌ریزی‌ها در تیرماه و افزایش بیش از نیاز بازار، مجددا قیمت مرغ زنده درب‌ مرغداری کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که قیمت مرغ آماده طبخ در میادین و مراکز عمده‌فروشی ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت مصرف‌کننده ۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی به صراحت گفت که قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده با توجه به افزایش قیمت نهاده‌هایی همچون کنجاله و ذرت برای تولیدکنندگان ۷ هزار تومان است و زیر این قیمت ضرر محسوب می‌شود و از همین الان اعلام خطر می‌کنیم که تولیدکنندگان جوجه‌ریزی نکنند و قیمت‌ها دوباره در فصل پاییز و زمستان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار فارس، ستاد تنظیم بازار سقف قیمت فروش مرغ در بازار را ۸ هزار و ۱۷۵ تومان مصوب کرده که اکنون با وضعیت موجود قیمت مرغ زیر قیمت مصوب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
چند بوده که شده هشت تومان
مگه روزی که 13000تومان میفروختن فکر مردم بودن!! حالا چی شده نگران مرغدارها شدین؟ نترسین اونا سودشون رو همون موقع کردن و تا اخر سال تامین هستن
در قضيه مرغ مردم هوشمندانه برخورد كردن و با گرون شدن مرغ مردم به بازار مرغ هجوم نياوردن و بر اساس نياز مرغ خريدن و بعد از مدتي الان قيمت مرغ اومد پايين
بايد اين رفتار هوشمندانه رو به بقيه بازارها بويژه بازار خودرو و ارز و سكه هم انتقال بدهيم
کاش همه چیرو مثل مرغ کنترل می کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
کنترل نکردن عزیزم، قدرت خرید و تقاضا اومده پایین، به طبعش قیمت میاد پایین، سیاست دولت هیچوقت کاهش قیمت نیست
"مرغ باز هم ارزان شد"

نکنید اینکارا رو. هر روز ارزونی. بخدا نمیدونیم با پولامون چی بخریم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل