بازدید 14860

با پول علاقه‌مندان خرید سایپا، می‌شد «بنز» را خرید!

کد خبر: ۸۳۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 15 September 2018

چند روز پیش در یک دقیقه زمان!، شش میلیون نفر خواهان خرید از شرکت سایپا بودند. هر نفر 25 میلیون تومان، یعنی 150000 میلیارد تومان.

به گزارش خبرآنلاین، اگر ارزش فعلی بازار آزاد دلار را اعمال کنیم میشود به عبارتی (13)میلیاردلار. و اگر ارزش فعلى دلار در بازار مبادله‌اى را اعمال کنیم مى شود(19) میلیارد دلار و اگرقیمت دلار دولتى حساب کنیم مى شود (35) میلیارد دلار.

اگر ملت بخواهند در یک سرمایه‌گذاری بسیار سودآور سهیم باشند با همین مبلغ پول میتوانستند یکى از شرکتهای بنـز، BMW، لامبورگینی، شورولت، فورد، GMC، تویوتا، KIA و فیات را بطور کامل خریداری و بصورت سینه خیز به ایران احضار کنند..!، که ضمن اشتغالزائی کل بیکاران جوان متخصص وتحصیل کرده ایران، و ضمن کسب سود کلان، رونق کامل می‌شد و دغدغه حداقل دستمزد را هم نمیداشتیم...

ولی صد افسوس که ملت به اینگونه مسیرهای رشد توجه نمیکنند و پولهای خود را به جیب سایپا سرازیر میکنند که تابوت خود را پیش خرید کنند..!

از این موضوع غافل بودند که سایپا با همین پول میتواند 15 بار شرکتش را شخم بزند و از نو بسازد.

تولید (9) سال شرکت پیش فروش شد و زمان تحویل هم به نرخ روز محاسبه قیمت انجام میشود..!
کلاه از این گشادتر..!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷۴
خلایق هرچی لایق
اولا که این خبر برای تلویزیون بود و وقتی تاریخ مصرف آن گذشته تازه به صورت ناشیانه آن را کپی می کنید!!!
دوما آیا مردم می توانند با 25000000 ماشین خارجی بخرند؟؟؟؟؟
سوما آیا مردم می توانند این کار را بکنند و نمی کنند؟ وقتی انزوا هستیم، وقتی واردات رو به اسم تولید داخل که مشخص شده عمری ما رو گول می زنید، با تعرفه انجام می دهید، وقتی قیمت گوشی اقتصادی اپل در ایران 11 میلیون تومان هستش، آیا راه دیگری هست؟؟؟؟
عزیزم مردمی که انقد زجردیده هستن که میخان پراید مرگبار رو ثبت نام کنن، خیلی هاشون برای حفظ ارزش پولی که حاصل چند سال عمرشون هست این کار رو کردن!!!!
من فوق لیسانس پلی تکنیک، بعد از عمری یک ماشین ثبت نام کردم که قرار بود 206 باشه، و تبدیل شد به پراید!!!به خاطر قیمت!!!! و اون هم نه برای دلالی و حفظ ارزش پول تازه، برای اینکه هر روز تا محل کارم 2.5 تو راهم!!!
هر وقت واردات آزاد شد و بدون واسطه، و با 25 میلیونی که میدیم ( البته این مبلغ برای پراید 11 بود و تیبا 14 ، اینم ناشیانه کپی کردید) شد بنز یا هر چی که شمامی گین بخری، منم میخرم، نیازی نیست بگید!!!!!!!!
در ضمن اونا سرمایه ملی شون رو به خاطر چند میلیارد دلار نمی فروشن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
حالا چون شما ثبت نام کردی دلیل نمیشه که کاری که کردی درست باشه... مطمئن باش درست نیس.... بیخودی هم مظلوم نمایی نکن... همین امثال شما مملکت رو به این وضع کشوندید
باید خون گریست...
گفتا زکه نالیم از ماست که برماست !! همه از گرانی خودور های بی کیفیت داخلی گلمندیم ولی با شروع ثبت نام برای پراید هم میلیونی تو صف هستیم و بعدش انتظار داریم کیفیت و قیمت بهبود یابد !!
كل خودروهاي پيش فروش شده 50 هزارتا بوده نه شش ميليون ؟؟؟!!!
پول پرداختي هم براي هر ثبت نام بين ده تا پانزده ميليون بوده نه 25 ميليون
يعني حداكثر 750 ميليارد تومان نه 150000 ميليارد تومان ؟؟؟!!!!

اين نكته رو هم اضافه كنم كه بطور مثال ارزش سهام بنر چيزي حدود 44 ميليارد دلار هست نه 13 ميليارد دلار و در دنياي واقعي عملاً امكان خريد 51% سهام چنين شركتي به صورت يكجا وجود ندارد.

هر چند ايده جالبي به ذهن نويسنده رسيده اما استدلال كاملا غلط و غير منطقي رو براش مطرح كرده. بهتر بود كه پيشنهاد مي دادند كه يكي از صندوق هاي سرمايه گذاري به دنبال جمع كردن سهام هاي كوچك مردم براي خريد سهام يكي از اين خودروسازها مي رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
جانا منظور نگارنده آمادگی شش میلیون نفر برای خرید پراید بیست و پنج میلیون تومانی بود نه مبلغ دریافت شده. منظور متحد نبودن مردم و بی کفایتی مدیران در جهت دهی به سرمایه های مردمی در جهت منافع ملی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
در مورد تعداد اشتباه نوشتید چون تمام اون 6 میلیون نفر پول خرید رو در کارتشون داشتند گرچه تعداد خودروها 50 هزارتا بود.
در مورد مبلغ اما درست گفتید. دریافتی برای خودروها حدود 15 میلیون تومن بود نه 25 میلیون
ملت نادان.
عزیز مشکل اون 6 میلیونه که دروغه شک نکن!!! ما در ایران 40 ملیون نفر با قدرت خرید و تصمیم به خرید ماشین داریم(جمعیت فعال) یعنی 1 نفر از 7 نفر علاوهخ بر اینکه ماشین دارن میخوان از سایپا ماشین(شما بخون پراید) بخرن؟؟؟ خودتون باورتون میشه؟
الان تقصیر مردم شد؟ من معذرت می خواهم که ما مردم خوبی برای مسئولین نبودیم. الان دولت اطلاعیه بدهد که می خو.اهیم نمایندگی بنز در ایران بزنیم مردم بیایید سهام بخرید. آیا مردم مشارکت نمی کنند؟ واقعا خودت و زدی به خواب جناب نویسنده. مردم برای حفظ ارزش پولشان چاره دیگری ندارند. این کار هم شرف دارد به دلار خریدن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
حفظ ارزش پولت نیست بنده خدا... بی ارزش تر کردن پولته...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
دوست گرامي .. شش ميليون مراجعه به يك سايت دليل بر شش ميليون نفر يا آمادگي شش ميليون نفر براي خريد خودرو نيست
برادر عزیز خودروساز خارجی به ایران نمی آید. رنو و پژو هم در حال ترک ایران هستند. چرا در رویا زندگی می کنید؟ همین سرمایه اگر چرخ سایپا و ایران خودرو را بگرداند بسیار بهتر از این است که به صورت سکه و دلار در خانه مردم حبس شود. مردم هم برای این که در پراید نمیرند باید یاد بگیرند که پراید یک خودرو کوچک اقتصادی شهری است. برای جاده مناسب نیست و برای تصادف با خودرو های سنگین که سرعتی در حدود 120 کیلومتر در ساعت داشته باشند طراحی نشده است. سازنده خودرو هم مسوول استفاده نادرست از آن نیست.
لطفا داستان نگویید. مگر دولت اجازه می دهد که من از بنز سهام خریداری کنم. مگه دولت اجازه می دهد من بنز خریداری شده بیرون مرز را با پرداخت یک تعرفه متعارف تجاری وارد کشور کنم. وقتی مردم را گروگان شرکت های خودرو سازی سایپا و ایران خودرو کرده اید توقع دارید چه اتفاقی بیفتد آقایان فیلسوف. تابناک اگر چاپ نکنی ناجوانمردی......
در هپروتيد. ارزش شركتهاي بنز و BMW و ... را صرفا 13 ميليارد دلار مي دانيد؟ فيات كه به مراتب ارزش كمتري از اين شركتها دارد، ارزش چندصد ميليارد دلاري دارد. كمي منصف باشيد.
هرچی تو واتساپ دیدید فوری در سایت خود انعکاس ندهید، عدد شش میلیون مراجعه به سایت بوده نه تعداد نفر و اصلا کل ماشین ها 50 هزار عدد بوده نه شش میلیون
سلام متاسفانه بدون بررسی مطلب مینویسن وهمه کپی برداری میکنن بدون جانبداری از شرکت سایپا عرض میکنم که تنها 50هزار نفر موفق به پرداخت وجه وثبت نام گردیدند که با میانگین پیش پرداخت برای هر دستگاه 14میلیون تومان منابع جذب شده سایپا 700میلیارد تومان خواهد بود نه 150000میلیارد تومان
شما راست میگید تابی جون ولی مردم به سرمایه گذاری مشارکتی اعتماد ندارند چون تاحالا هرچی مشارکتی بوده آخرش به ورشکستگی واز دست رفتن پول سرمایه گذاران ختم شده لذا مردم میخوان خودشان تنهائی سرمایه خود را حفظ کنند.
دولت که می داند این گروه کلاهبردار چه می کند. چرا جلوگیری نمی کند. اگر دولت اجازه دهد همین بنز و شرکت های دیگر به ایران می آیند و با کمک کردن به قطعه ساز ها بهترین خودرو سازی را راه می اندازند.
اول اینکه حقمونه دومم اینکه حقمونه سومن اینکه حقمونه بعدشم خبرت کپیه
یاد مثالی افتادم که طرف میگفت تجزیه ات خود بود اما با ترکیبت گند زدی
هر چه کنی به خود کنی گر همه خوب و بد کنی.
مردم به خودشون رحم نمیکنن چه انتظاری از مسئولان داریم؟
همای گو مفکن سایه شرف هرگز ---- در آن دیار که طوطی کم از زغن باشد
انمصافاً! چرا دولت جلو این کلاهبردار را نمیگیرد؟! چون حیات خلوت بسیاری از مدیران است
حالا اگر دولت هم پیش بیافتد بازهم همین است که هست(چون پول را راحت می گیرند وبا قول های دلخوش کن و پس گرفتن چون جان عزیز و فقط برای خود خرج می کنند نمونه های آخری مثلا از بانک مرکزی وام گرفت و سکه خرید به همین راحتی چند روزه وام گرفت! و یا قبل تر برجام انجام بگیرید زندگی همه خوب می شود). بابا دست بردارید از دلخوش کن ها.
دقت کنید شش میلیون بازدید نه شش میلیون نفر. مثلا بسیاری از دوستان ما با تمامی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت های خانه و محل کار همزمان وارد سایت میشدند تا با یکی از آنها موفق به ورود به سایت شوند.
ملت حقشه.
شما خوبین؟
مردم ناچار هستند برای حفظ اون چندرغاز پس اندازشون یه جائی سرمایه گذاری کنند
فکر میکنید اگه حاکمیت یک صنعت تولیدی سود ده به مردم نشون میداد و مردم هم مطمئن بودن ارزش پس اندازشون حداقل اینکه حفظ بشه حالا سود کنند که بجای خود باز میومدن در پیش فروش خودرو شرکت میکردن؟؟!
جناب سر دبیر این مردم با جان و دل عاشق وطن خود هستند و نه تابعیت مضاعف دارند نه خانواده اشون اقامت خارج دارند شما بیا یه صنعت مولد اشتغالزا نشون بده با تضمین سود هرچند کم ببینید که استقبالی میشودو.........
وقتی لالایی بلدی چراخوابت نمی بره
مگه شش میلیون نفر همه شون خرید کردند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
قصد خرید داشتند یعنی پولش رو داشتند
خلایق هر چه لایق
ای بابا . انتظاری از این مردم داری ! ! ! ! ! ! ملت فقط ادعا از این بهتر نمیتونن رفتار کنن
مصرف کننده ای بدبخت تر از مردم سراغ دارین؟ ! خودرو مشتی از خروار هست البته.
و بصورت سینه خیز
این جمله من رو کشته
داداج ایرانی اگه تو خارج حساب داشته باشه یا سهام داشته باشه ، به قول خود امریکایی ها اگه به نفع حاکمیت ایران باشه بلوکه میشه
حالا بر "فرض محال " همچین اتفاقی افتاد و شرکت بزرگ بنز رو 99 درصدش رو گرفتیم طرف میگه تحریمید تمام سهام و پول ها بلوکه خوش اومدی
بعدم فردا به جرم بمب گذاری در تمامش مصادره
در زمان دولت دهم وقتی ولوو سوید را برای فروش گذاشتند مبلغش با وامی که دولت برای صنایع زود بازده در خراسان شمالی پرداخت میشد ولوو به اضافه ساب را خرید.
مملکت ما کم پول ندارد .میرو دلسوز ندارد تا دور اندیش باشد
خداوکیلی چقدر کشور بابرنامه ای هستیم چشم بسته ودربسته خرید می کنیم
برای خرید بنز بایستی پولها تبدیل به ارز شود چون چنین ارزی وجود ندارد پس امکان خرید بنز نیست.
عالی بود.
مردم ناآگاه
بدبخت ملت تو این مملکت چیکاره اند؟
بخدا خسته شدیم فقط همه حرف زدن و هی امار های منفی رو به مردم گفتن
چشم مسولان و سازمانهای نظارتی روشن!البته زیاد سخت نگیرید سال حمایت از تولید داخل است!حتی اگر به قول شما تا بوتمان شود!
خلایق هر چه لایق.
بدبخت مردم ایران که اینگونه کلاه سرشان میرود و هر بار گشاد تر از قبل ولی اصلا گوششان بدهکار نیست!!!
بله با همین 35 میلیون هم اگر قیمت ارز رو دست کاری نمی کردند میشد خودرو خرید نه 4چرخ.
همه چیز را به گردن ملت نیندازید...
پس جایگاه مدیریت کجاست؟؟؟
خااااااااااااااعک!!!!!
اخبار غیر دقیق منتشر میکنید، لطفاً اصلاح بفرمایید
با سیزده میلیارد دلار میشد بنز رو خرید؟!
یک سرچ ساده گوگل به زبان انگلیسی به شما نشون میده که ارزش سهام شناور بنز در بازار در این لحظه چیزی حدود 59 میلیارد یورو هست.
دوم اینکه این فقط ارزش سهام شناوره نه ارزش کل کمپانی.
کمپانی بنز فقط در سال گذشته حدود 164.3 میلیارد یورو گردش مالی داشته.
شما به عنوان یک خبرگذاری حرفه ای باید از اغراق و کم و زیاد کردن اخبار با هر هدفی پرهیز کنید.
حق اسم خداست...
پیروز باشید
مجموعه ای مثل تابناک با این اسم و رسم معنی اعداد و ارقام رو متوجه نمیشه!؟
بقیه تحلیل هاتونم همین طور آبکیه؟!
با 10 میلیارد میشه شرکت تویوتا رو خرید؟ متوجه هستی چی میگی؟ چک کردی که ارزش بازار تویویتا چنده؟ میدونی فروش یکسال تویوتا 180 میلیارد دلاره؟ یعنی با 10 میلیارد فقط 6 درصد تولیدات فقط یکسال تویوتا رو میشه خرید. هر تیتیری مخاطب منگل رو جذب کنه شما سریع منتشر میکنید؟! رسالت اجتماعی، اخلاق و آگاهی عموم و این حرفا کلا اعتقاد ندارید؟! دیگه وارد جزییات اون عدد 6 میلیون درخواست نمیشم که اونم غلطه. چون اون معناش ریکویسته که میتونه یه نفر 10 تا ریکویست بزنه و الزاما معادل 6 میلیون ضربدر 25 ملیون تومان نیست. البته من از شما که فکر میکنید با 10 میلیارد دلار میشه شرکت بنز رو خرید انتظار ندارم فرق ریکوئست رو با رکورد ثبت شده به ازای کد یونیک شماره ملی متوجه بشین. البته من مخاطبتونم و به دل نگیرید با تم شوخی بخونید متنم رو که اذیت نشید. بالاخره هممون جهان سومیم به هم میایم. :) فقط دیگه خبرای اقتصادی تون رو منتشر نکنید یا قبلش با این ماشین حساب مرغ فروشیا یه ضرب و جمع کنید بعد منتشر کنید. حالا منتشرم کنید من که نمیخونم. فقط خبرای اجتماعیتون رو میخونم
مگه شش میلیون فروش داشته سایپا . کلا که میگفتن 50 هزار تا فروخته
لطفا به شایعات دامن نزنین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
نوشته با پول علاقمندان به خرید
ننوشته با پول خودروهای فروخته شده
خب از این مدیران بیشتر از این انتظار نمیرود .
ملت به اینگونه مسیرهای رشد توجه میکنند ولی شما بیا و استارت شروع اینکارو بزن، انقدر جلوی پات سنگ بندازن تا از زندگی کردن تو ایران دست بکشی!
از ملت بی سواد توقعی جز این نیست
کلاه گشادتر این بود که بدهکاران بانکی و بانکهای ورشکسته با پول مردم دلار و سکه خریدند بعد قیمت آنها را سه برابر کردند . دوباره به همان مردم فروختند حالا می توانند بدهی هایشان را بدهند و کلی هم سود بکنند دولت هم خوشحال هست که حالا دلارهایش زا به سه برابر میفروشد و حقوق و یارانه ها را هم به یک سوم به مردم میدهد .مردم هم فقیر تر شده و مطیع تر کلا شده کشور کلاهبردارها همه از هم میدزدند و سر هم کلاه میگذارند خوبه که کشورمون اسلامیه اگر نبود چی میشد.
خوب مگر مدیر عامل سایپا چه کسی است ؟مگر برگزیده همین سیستم نیست ؟خوب دولت همین الان برود امثال بنز را بخرد! چه کسی می تواند جلوگیری کند؟ اگر راست می گویید و اراده ای برای ساخت این مملکت وجود دارد.
در بهترین حالت شد ۳۵ میلیارد دلار.
سال ۹۶ شرکت جیلی چین حدود ده درصدسهام بنز رو خریده به مبلغ ۹ میلیارد دلار.
در بهترین حالت با این مبلغ می توانستیم ۳۵ درصد شرکت بنز رو بخریم. در سال ۹۶ نه امسال.
خاک تو سرمون عجب پروفسر هایی هستیم بخدا...
بجای کپی پیست کردن خبرای جعلی یه تحقیقی بکنید که به یه کلاغ چهل کلاه دامن نزنید
برای خرید درپیت ترین شرکت خودرو سازی اروپایی که به قول شما سینه خیز به ایران احضار بشه ، بالای 100 میلیارد یورو پول باید داد ، دقت بفرمایید یورو نه دلار !
به صفحه ویکی پدیای انگلیسی خودروسازای اروپایی مراجعه کنید تا ببینید
این یه مطلب ، مطلب بعدی اینکه مبلغ پیش پرداخت مگه 11 میلیون نبود؟؟ بعدم 6 میلیون نفر رفتن ثبت نام کردن؟؟؟؟
در زیرکی مردم ایران شکی نیست اما این عدد 6 میلیونی خیلی بعید به نظر میرسه
در کل بازم با همین تعداد و مبلغ شاید بشه یه درصدی از سهام یه شرکت خودرو سازی رو خرید نه اینکه خود شرکتو
لااقل قبل از خبر زدن یک محاسبه سرانگشتی بکنین بعد خبر بزنین.ثبت نام سایپا، پراید و تیبا و ساینا بود و تعدادی وانت با متوسط دریافتی حداکثر 15 میلیون.تازه اگه رقم دقیق باشه 6 میلیون مراجعه داشته که میشه 6 میلیون IP نه 6 میلیون نفر.چون یکنفر متقاضی همزمان میتونه هم با موبایل وارد بشه هم دستکتاپ و لپتاپ و تبلت و ...
آقا لطفا توهین به شعور مدیران سایپا و مردم نکنید شما فقط یک بخش اشتغال را دیده اید با خرید مردم ضمن جلوگیری از ورشکستگی شرکت سایپا که کلی کارگر دارد برای شهرداری ازبابت فروش قبر و کارکنان آرمستانها ، رانند آمبولانس ، کورکن ....... ،برای نیروی انتطامی ازبابت اعزام کارشناس فنی جهت اعلام نظر تصادف ، صافکار ، قطعه فروش ( لوازم یدکی ) ، باطری ساز ، تایر فروش ،هیات امناء مساجد که ازبابت برگزاری مجالس ختم کلی پول می گیرند، گل فروشان ، سنگ تراشان قبر ، اتوبوس داران ....همه نون خور خرید مردم از شرکتهای خودروساز داخلی هستند این چرخه مالی چقدر می شود
خلایق هرچه لایق
بقول وزیر بهداشت : رای دادید باید تحمل کنید...........
تخصییر خودمدون و دولت هست اگه به فکر اقازاده ها و جیب خودشون نباشند اینجوری نمیشد و ما الان جای پراید حداقل یه فیاتی بنزی چیزی داشتیم
شرکتهای خودرویی از جهل مردم سوئ استفاده میکنند و سوارشان میشوند و همیشه این جهل مردم است که باعث شده ماها اینگونه بدبخت شویم و رندان دارند از ما سواری میگیرند چونکه جاهل هستیم و نفهم.....
مطلب بسیار سطحی بود پر از اشکال
مردم هستند که مدیران را میسازند
همینا بغض شده گلمونو فشرده،خسته شدیم از این وضع چرا تو همین عراق با سی میلیون تویوتا سوار میشن ما پراید
به درک و شعور مردم نتازید...
اینا همونایی هستن که برای رای دادنشون نیاز دارید
اگه در خرید خودرو درک ندارن، پس رای شون هم باطله و شماها جای درستی ننشستید...
سالهاست که اینطوری مردم رو میدوشن
موقعی که ماشین نیست و ورادت هم مطلقا ممنوع است اگر ماشینی بدتر از پراید که فقط 4چرخ داشته باشد در بازار باشد مردم با هرنوع قیمتی میخرند.
با سلام. سفسطه ای از این خنده دار تر برای زیر سوال بردن صنعت مملکت ممکن نیست! آیا نیت نویسنده و منتشر کننده خیر بوده است!!!؟؟؟
نکات با اهمیت:
1- اولا مراجعه به یک سایت به مفهوم جدی بودن خرید توسط این افراد نیست. مثلاً ممکن است مراجعین به سایت دیجی کالا در روز میلیونها نفر باشند. اما آیا همه آنها قصد خرید داشته اند؟ با نگاهی به اوضاع جامعه بعید به نظر می رسد حتی یک بیستم این افراد هم در لحظه مراجعه، قصد ثبت نام داشته و پول در حسابشان باشد.
2- بر اساس اطلاعات کلا 30 (تا 40) هزار خودرو پیش فروش شد. پس با محاسبات نویسنده این خبر، سایپا حدود 750 میلیارد تومان دریافتی داشته که اگر دلار را 14000 تومان در نظر بگیریم، می شود حدود 54 میلیون دلار. با این پول حداکثر یک خط کامل پرس را می شود خرید نه مرسدس بنز را !؟ احتمالاً نویسنده فیلمهای تخیلی زیاد می بیند.
3- اگر هم با فرض محال، پول خرید یک خودروسازی را می شد از مردم گرفت، باز هم برای مردم خودرو نمیشد و خرید یک خودرو ارزان اروپایی حداقل 8000 یورو برای سازنده هزینه بر می دارد. یعنی همین مردم مجدداً باید 120 میلیون تومان به این خودروساز پول می دادند تا یک خودرو تحویل بگیرند.
می بینید که فریب ذهن مردم چقدر راحت اتفاق افتاده و با وجود همه مشکلات مدیریتی در صنعت خودرو، بازهم اگر به دور و برمان نگاه کنیم، می بینیم حتی اگر بخواهیم مثلاً پوشک بچه مان را به قیمت سه برابر 6 ماه پیش بخریم، اصلا در بازار پیدا نمی کنید. اما بالاخره یک خودرویی در این مملکت تولید می شود که می توانیم با ارزش 2000 یورو که در اروپا پول یک دوچرخه است، یک خودرو بخریم!
با سلام
4 تیرماه 10 تومن نقد واریز کردم به حساب سایپا، دعوتنامه 17/5/97 اومد باقیمانده پول را واریز کردم و زنگ زدم شرکت سایپا تاریخ 5/6/97 گفتند که پولی که زمان دعوتنامه واریز کردم به حساب شرکت نیومده نمایندگی واریز کردم نمایندگی نگه داشته برای سود 11/6/97 تائیدیه وصولی برام پیامک شد الان گفتند که تا 11 مهرماه برای تحویل خودرو صبر کنم...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل