بازدید 7975

دومین شکست والیبال ایران در تورنمنت اسلوونی

کد خبر: ۸۳۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷ 08 September 2018

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در تورنمنت چهارجانبه لیوبلیانا برابر تیم ملی اسلوونی شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ آماده می‌کند، پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، روز جمعه از ساعت ۲۲:۳۰ در دومین دیدارش در تورنمت چهارجانبه لیوبلیانای اسلوونی، رو در روی میزبان رقابت‌ها که هدایتش بر عهده کواچ، سرمربی پیشین ایران است، رفت و با وجود پیروزی در ست‌های نخست و چهارم در نهایت نتیجه را با حساب سه بر دو به میزبان واگذار کرد.

کولاکوویچ برخلاف بازی نخست برابر آمریکا که از نفرات جوان بهره برد، در این دیدار که جنبه حیثیتی برای بازیکنان ایران در برابر سرمربی پیشینشان داشت، نفرات اصلی را وارد زمین کرد و سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، امیر غفور، علی شفیعی و مرتضی شریفی را در ترکیب اصلی قرار داد اما در پایان ست‌های بازی این دیدار طولانی را با امتیاز های ۲۵-۲۷، ۳۱-۲۹، ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵ و ۱۸-۱۶ به اسلوونی واگذار کرد.

والیبالیست‌های ایران در نخستین دیدارشان در تورنمنت اسلوونی روز گذشته برابر آمریکا شکست خوردند و باید امروز (شنبه) در آخرین بازی خود از ساعت ۲۳:۴۵ به مصاف کانادا بروند.

هم‌چنین در نخستین دیدار روز دوم این تورنمنت، تیم‌ ملی آمریکا موفق شد با حساب سه بر یک از سد کانادا بگذرد تا دومین پیروزی یانکی‌ها در شب دومین شکست کانادایی‌ها رقم بخورد.

تیم‌ملی والیبال ایران که در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ با تیم‌های بلغارستان، لهستان، کوبا، فنلاند و پورتوریکو هم‌گروه است، باید بیست و یکم شهریور در نخستین دیدارش از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف پورتوریکو برود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر