بازدید 16700
افشاگری یک پایگاه آمریکایی؛

پشت پرده تلاش انگلیس برای راه اندازی یک جنگ بزرگ در سوریه!

در جولای 2018 گروه کوچکی تحت ریاست «دیوید ساترفیلد» ایجاد شد که وظیفه احیای پروژه رامسفلد ـ سبروسکی برای تخریب ساختارهای دولتی در خاورمیانه به صورت کلی و سوریه به صورت خاص را بر عهده گرفت. این پروژه در ابتدا عربستان سعودی، بریتانیا، فرانسه، اردن و ایالات متحده را در بر می گیرد.
کد خبر: ۸۳۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 06 September 2018

با نزدیک شدن به نبرد ادلب و پایان جنگ در سوریه، تلاش های زیادی از سوی دولت های غربی و از جمله آمریکا و انگلیس برای جلوگیری از پایان جنگ و ایجاد شرایط جنگی جدیدی در سوریه راه اندازی شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در همین زمینه، پایگاه آمریکایی lewrockwell در گزارشی با نام «چه کسی می خواهد بار دیگر جنگ در سوریه را راه اندازی کند؟» نوشته است: در جولای 2018 گروه کوچکی تحت ریاست «دیوید ساترفیلد» ایجاد شد که وظیفه احیای پروژه رامسفلد ـ سبروسکی برای تخریب ساختارهای دولتی در خاورمیانه به صورت کلی و سوریه به صورت خاص را بر عهده گرفت. این پروژه در ابتدا عربستان سعودی، بریتانیا، فرانسه، اردن و ایالات متحده را در بر می گیرد.

این طرح در آغاز کاملا مخفی پیش برده می شد، ولی به تدریج با پیوستن مصر و آلمان جنبه عمومی به خود گرفت و هم اکنون نیز به نظر می رسد، بازیگران این پروژه تا حدودی معقول تر شده اند و به دنبال خروج محترمانه از بحران هستند و در حال حاضر به دنبال خروج محترم از بحران بوده و از سوی دیگر، در حال ارتباط با گروه آستانه ( روسیه، ترکیه و ایران) هستند.

بریتانیا همچنان در حال راه اندازی این پروژه در سوریه تحت عملیات پرچم دروغین حمله شیمیایی در «کفرزیتا»ست و برای این منظور، متخصصان شرکت زیتون به منطقه فرستاده و سلاح های شیمیایی به استان ادلب منتقل شدند. در راستای اجرای این پروژه، کلاه سفیدهای سوری نیز 44 کودک سوری را ربودند و MI6 قصد داشته کشته شدن آن ها را از سوی ارتش سوریه با راه اندازی یک حمله شیمیایی طرح ریزی کند.

MI6انتشار این خبر جعلی را با استفاده از شهادت دروغین یک کودک خردسال سازماندهی کرد. آنها در 29 جولای یک حساب توییتری ایجاد کردند و بلافاصله حدود 30 رسانه مختلف از جمله بی بی سی، رادیو آزاد اروپا و هافینگتون پست به آن ملحق شدند.

همزمان، پنتاگون ناوشکن USS Sullivans (DDG-68) را با 56 موشک کروز بر روی عرشه به منطقه خلیج فارس اعزام کرد و 24 بمب افکن استراتژیک 1-B مجهز به موشک AGM-158 JASSM را نیز در پایگاه هوایی العدید قطر مستقر کرد.

در حالی که ترزا می نخست وزیر بریتانیا باید پاسخگوی اقدامات مربوط به MI6 باشد، هنوز مشخص نیست، چه کسی دستور تحرکات نظامی آمریکا را داده است.

پشت پرده تلاش انگلیس برای راه اندازی یک جنگ بزرگ در سوریه!

به نظر می رسد، بانیان این پروژه کامل جنگ را باخته و اکنون اهداف خود را فراتر از سوریه تعریف کرده اند و به دنبال رویارویی با روسیه هستند. در واقع، هدف آن ها جنگ با روسیه است که می تواند ابعاد جهانی به خود گیرد.

به همین جهت است که بلافاصله پس از این تحرکات، روسیه نیز خطوط دفاعی خود در سواحل سوریه را تقویت و مسکو برگزاری بزرگترین رزمایش نظامی خود در آب های مدیترانه را اعلام کرده است.

در نهایت، به نظر می رسد، انگلیس در حال تلاش برای درگیر کردن آمریکا در جنگ سوریه است، حال آنکه برخی از مقامات آمریکایی تلاش دارند از هرگونه برخورد با روسیه در سوریه جلوگیری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳۲
هرجا سخن از جنگ است ردپای انگلیس از همه پررنگ تر است.
جهان بدون انگلیس = جهان بدون جنگ = صلح جهانی
نویسنده همه رو به هم ریط داده بجز اسراییل رو چرا؟
پاسخ ها
ساعد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
اسرائیل ولده نامشروع انگلیسه
همه اینکارا برای امنیت اسرائیله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
جهان بدون جنگ جهانیست که اسرائیل در آن نیست بی خود هم ادای دموکراسی بازی در نیارید همین اسرائیل انگلیس و امریکا را رودست میچرخونه خوبه دارید میبینید تمام تصمیمات قدرتهای بزرگ به نفع اسرائیل گرفته میشود
ایران‌باید‌زود‌به‌کمک‌سوریه‌برود‌.مردم‌ایران‌حمایت‌میکنند.سریع
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
باشکم گرسنه که نمیشه رفت ...شکم سیرهابروند ماهم دعامیکنیم براتون
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
اول آقایان و آقا زاده ها برن ماهم تقلید کنیم
انشاءالله ظالمی به دست ظالمی دیگر از پا درآید.
بشار اسد بماند تکلیف اینهمه آواره سوری چه می شود؟ پس جنگ سوریه به این زودی پایان نمی یابد.
از این روباه پیر و حیله گر هر چیزی بر می آید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
اقا نمیخواین باور کنید .... از این فوبیا و دائی جان ناپلئون بازی بیاید بیرون انگلیس اون انگلیس نیست که شما فکر میکنید
کاش هیتلر به بمب اتم دست پیدا میکرد و انگلیس رو از روی زمین محو میکرد
جنگ شعله ور خواهد شد و برنده این جنگ چین خواهد بود.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
اولین کشوری که با بمب اتم میزنن همین چینه رقیب اقتصادی اول آمریکا جهان در حال تحول بزرگ و ورود به یه دوران جدید هست
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
چین هم مثل ترکیه توهم اقتصادی برش داشته ولی اگه با آمریکا درگیر بشه میدونه که بد بلایی بر سرش میاد. بدون تکنولوژی و سرمایه گذاری و همچنین بازار غربیها و در راس آنها آمریکا چین هیچ عددی نیست.
چقدر راحت ! ۴۴ کودک ربوده شدند تا کشته بشن و کشته شدن اونها بیفته گردن ارتش و دولت سوریه و بهانه برای مداخله نظامی آمریکا و انگلیس ایجاد بشه

بعد میگن چرا میگید مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس
فعلا که برنامه شان برای مقابله با ایران بزانو در اوردن اقتصاد ایرانه که تا حدود زیادی دارن موفق میشن,
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
مدیرعامل یکی از شرکت های تولید کننده پوشک در ایران علت گرانی‌ها و کمیاب شدن پوشک را تحریم داخلی و سنگ اندازی بانک مرکزی می داند.
در حالی که معاون امروز مسئول گمرک شهید رجایی بندرعباس اعلام کرده که دو برند معروف پوشک هزاران تُن مواد اولیه در گمرک تخلیه کرده‌اند و علی‌رغم تسهیلات ویژه ترخیص این مواد، حاضر نیستند کالای خود را اظهار و ترخیص کنند.
یعنی می گی مزگ بر انگلیس رو هم به شعارهامون اضافه کنیم؟!
هاليوود
چه چیزهایی به هم بافتی!
ما بايد بدانيد يك سر از هر فتنه اي در عالم خاكي انگليس است اگر انگليس دولت بهود را بوجود نمي آورد امروز خاورميانه و افريقا و آمريكاي مركزي و ... در ارامش بودند و به جاي ان همه هزينه جنگ اوضاع كره زمین ان طور وخيم نبود
انگلیس خبیث دست سلطه خود را از روی مردم بدبخت عراق، افغانستان و سوریه بردارید! این کشور ها قول می دهند به هندوستان شما که همچنان به دیده کمپانی هند شرقی به آن نگاه می کنید، کاری نداشته باشند. مرگ بر روباه مکار انگلستان خبیث
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
عمو یادگار خوابی یا بیدار اینا گه میگی تموم شد
اگه میخوان با روسیه بجنگند ، به ما هیچ ربطی نداره و ایران نباید خودشو درگیر کنه.
پایان جنگ در سوریه به گور برده خواهد شد حالا هی از جیب من بدبخت خرج کنین برین مذاکره کنین له شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
شما همون نیستی که به عقلانیت رای دادی؟ داریم نتیجه تفکرات امثال شما رو می بینیم. حالا فکر کن در موضوع امنیتی هم به افکار امثال شما توجه میشد. الان غیر از مشکلات اقتصادی و بیکاری باید در مرزهای خودمون با داعش و جبهه النصره هم می جنگیدیم و البته شما باز میومدی تو همین سایت کامنت میذاشتی و مسخره میکردی که مثلا با داعش نمی تونید بجنگید، می خواید با آمریکا مقابله کنید و از این حرفا. خداروشکر امنیت کشور دست امثال شماها نیست وگرنه اون روز روز بدبختی تمام ملت است. شما معتقدید باید امتیاز بدیم و این امتیاز دادن هیچ وقت تمام نمیشه. اون برجام که دیدیم چی شد.
این تحلیل هارواز کجات در میاری
خیال بافیها تمامی ندارد ؟ همهٔ این حرکات از سال ۱۹۷۹ تا کنون برای بازگشت به وضعیت پیش از کمونیسم است ،که سیاستها ،و ابزارها متغیر شده اند ،و ابرقدرتی مانند امریکا پا به عرصهٔ ظهور گذاشته است ،و سهم نفوذی بیسار بالایی را از منطقهٔ خاورمیانه ،و جهان میخواهد ،انگلیسیها که به موزیگری ،و دسیسه بازی معروف هستند ،میخواهند از سهم اروپاییان ،و روسیها خواستهٔ امریکا را تامین نماید ، یقینا امریکاییان این را خوب میدانند ،و به همین خاطر بفکر تغییرات در رفتار حکومتگران ایران هستند ،چون با همراهی ایران در منطقهٔ خاورمیانه ‌و خلیج فارس منافع امریکا تامین میگردد ؟ ، ،،
بزودی جبهه جنگ دیگری در خاورمیانه باز خواهد شد اما این بازی جنگ متاسفانه در خود کشورهای ابرقدرت نخواهد بود بلکه سرزمین دیگر کشورها را برای امتحان تسلیحات خودشان انتخاب کرده اند یعنی ابر قدرتها کشورشان از توپ و تانک و هواپیماها و آتش بازی خبری نیست آیا فکر نمیکنید این رفتار سیاستمداران اشتباه هست اگر روسیه خاک اکراین را جدا کرد پس آمریکا باید عراق را جز یکی از ایالات خودش حساب کند . سیاست خطرناکی در حال اجرا هست و لی کاش این بمب ها به روسیه و واشنگتن بخورد
سوریه به ما چه. چرا از بحران و جنگ اقتصادی که گریبان کشور و بالاخص مردم عادی را گرفته هیچ حرفی نمیزنید؟؟؟؟ اخبارتون جوریه که هر کسی ندونه فکر میکنه: همه چی ارومه و ما چقدرخوشبختیم!!!!!

متاسفم واستون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر