بازدید 3435

پاسخ کی روش به تناقض تصمیمش درخداحافظی رحمتی و آزمون

کد خبر: ۸۳۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 04 September 2018

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران درباره دعوت مجدد از سردار آزمون در پی خداحافظی این بازیکن از تیم ملی، و همچنین تناقض رفتارش در این مورد با خداحافظی مهدی رحمتی در برنامه نود توضیح داد.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش در این باره گفت: داستان سردار کاملاً متفاوت از مسئله رحمتی و عقیلی است. مسئله دعوت از سردار آزمون هیچ تناقضی با اصول قبلی من ندارد. مسئله سردار آزمون تفاوت بسیار زیادی با قضیه مهدی رحمتی و هادی عقیلی دارد؛ البته باید با احترام زیادی در مورد این بازیکنان صحبت کنیم زیرا آنها بازیکنان بزرگی هستند. در آن زمان، رحمتی و عقیلی به صورت یک طرفه تصمیم به ترک تیم ملی گرفتند، و من آن را عمل مناسبی برداشت نکردم. اما اگر بخواهیم آن مسئله را با مسئله سردار آزمون مقایسه کنیم، غیرقابل قبول است. اولاً سردار هیچ گاه تیم را ترک نکرد. ثانیاً من اولین کسی بودم که از این تصمیم سردار مطلع شدم و او این مسئله را به صورت خصوصی با من در میان گذاشت. و سوم اینکه، بنده دلایل پشت این تصمیم سردار را به خوبی می دانم که باید آنها را محرمانه نگه دارم. البته این مسائل را به رئیس فدراسیون فوتبال گزارش کردم. طبق قوانین فیفا بازیکنان می توانند از تیم ملی ترخیص شوند که سردار این درخواست را کرد و تمام مکاتبات حرفه ای را انجام داد اما رحمتی و عقیلی این کار را نکردند.

کی روش ادامه داد: من به عنوان سرمربی تیم ملی وظیفه دارم که با چنین اتفاقاتی مبارزه کرده و جو مناسبی در تیم ایجاد کنم. تا زمانی که من سرمربی تیم ملی ایران هستم، این تیم برای یک بخش خاص یا فقط پایتخت نخواهد بود؛ تیم ملی برای سفید یا سیاه پوستها، ارامنه، مسلمانان و .... نیست، بلکه متعلق به تمام ایرانیان است. اینها نشانه خوبی نیست که متأسفانه برخی افراد بدون حس مسئولیت پذیری از تیم ملی سو استفاده کرده تا شکاف اجتماعی در ایران درست کنند. سردار ازمون سرمایه تیم ملی است و اجازه خداحافظی را به او نمی دهم و تلاشم را برای حفظ اتحاد و انسجام در تیم خواهم کرد. افرادی که به روح فوتبال لطمه می زنند باید از فوتبال حذف شوند. این یک مسئله بسیار حساسی است که باید از سوی فدراسیون فوتبال جدی گرفته شود زیرا یک مسئله خطرناک برای کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار