بازدید 5981

نرخ‌های فعلی خودرو کذایی است!

کد خبر: ۸۳۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 02 September 2018

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: از ابتدای هفته جاری به دنبال انتشار خبر عرضه ۴۰ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان، قیمتها در بازار خودروهای داخلی نزولی شده و تا حدود ۸ میلیون تومان نیز کاهش یافته است.

سعید موتمنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: افزایش قیمت رخ داده در بازار خودروهای داخلی در یک ماه اخیر واقعی نبوده و ناشی از جوسازی دلالان و سفته‌بازان است.

وی ادامه داد: قیمتهای کذایی که برای خودروهای داخلی عنوان می‌شود قیمتهایی است که دلالان و سودجویان در سایت‌های فروش اینترنتی آگهی می‌کنند و هیج مبنای درست و واقعی ندارد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران افزود: واقعیت این است که چند دلال و سفته‌باز قیمتهای پرت و نجومی برای خودروها در سایت‌های فروش اینترنتی آگهی می‌کنند و به سرعت این قیمتها در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه کانال‌های تلگرامی بازنشر شده و به عنوان قیمت خودرو بین مردم دهن به دهن شده و جا می‌افتد.

وی با بیان اینکه با قیمتهای فعلی مصرف‌کننده واقعی به هیچ وجه اقدام به خرید خودرو نمی‌کند، خاطرنشان کرد: البته دیده می‌شود که بعضا برخی افراد به صورت احساسی عمل کرده و فریب نرخ‌بازیه دلالان و گفته‌های آنها مبنی بر آنکه قیمت‌ها بیش از این افزایش می‌یابد را می‌خورند و با قیمتهای نجومی فعلی هم اقدام به خرید می‌کنند که البته تعداد آنها بسیار کم است.

موتمنی ادامه داد: از روز گذشته با انتشار خبر عرضه ۴۰ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان شاهد کاهش قیمتهای غیرواقعی در بازار خودرو هستیم به‌گونه‌ای که تا ۸ میلیون تومان نیز قیمتها کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: البته قیمتهای فعلی نیز غیرواقعی است و باید کاهش یابد. عملا در بازار خودرو خریدار و مصرف‌کننده واقعی برای این محصولات با قیمتهای فعلی وجود ندارد و معامله‌ای در این قیمت‌ها صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در چند هفته اخیر قیمت خودروهای داخلی در بازار با افزایش شدید و غیرقابل باوری همراه بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۴
عرضه خودرو کی انشاءالله؟
پاسخ ها
مخاطب تابناک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
والا از زمانی که من یادم میاد همه چیز توی این کشور کذاییه غیر حقوق و درآمد مردم
مردم مقاومت کنند و نخرند. این بهترین کاری ایه که الان میشه انجام داد.
والبته نرخ های زیر همگی کذایی و حباب گونه می باشند:
نرخ ارز. نرخ طلا. نرخ مسکن و اجاره. نرخ مرغ و گوشت. نرخ میوه. نرخ پوشاک بچه. نرخ نوشت افزار در آستانه سال تحصیلی . نرخ ....
اره در مملکت ما همیشه آب سر بالا می ره از دیروز تا حالا ریال 5 درصد ارزششش را از دست داده و دلار به 12 هزار تومن نزدیک شده اونوقت قیمت خودرو را کذایی می دانند و منتظر کاهش قیمت هستند!!
کذایی، حباب ، کاذب .... = ایران
تو این مملکت کی قیمتها پایین اومده که این دومیش باشه؟؟؟؟؟؟
یکی نیست بگه ارزش پول کشور تا سه برابر نزول کرده.
ودلار تو مرز بین 11 تا 12 هزارتومنه
نرخ دلار هم که ۱۲۰۰۰ شده کذایی است و تمام قیمت ها بر اساس آن محاسبه می شود
با سلام
به اطلاع ميرساند نرخ 40ميليوني نه تنها كذايي نميباشد بلكه از نرخ واقعي 10ميليون كمتر است .خودرو از 500قطعه ساخته ميشود كهمواد اوليه اين قطعات بين 100تا 200درصد رشد قيمت داشته است.
باید تعرفه گمرکی خودروهای وارداتی را دولت بردارد. فقط همین. الان با توجه به قیمت بالای ارز هنوز هم حاشیه امن برای بقای خودرو ساز داخلی وجود دارد. چون هنوز هم نرخ خودروهای وارداتی بالا در میاد. ولی در نهایت مصرف کننده نفع میبره.
قیمت کذایی !!
در یک سال اخیر شاخص طلا و دلار به 360% رسیده است یعنی 360 میلیون تومان حال حاضر معادل 100 میلیون تومان سال قبل در این موقع است.
حال اگر قیمت خودرو سال قبل را در 3.6 ضرب کنیم جایگاه قیمتی واقعی خودرو بدست می آید
قیمت خودرو درحال حرکت به سه برابر شدن است و هر برگشت به عقب فرصت خرید برای افرادی است که از خرید جا مانده اند.
با این وضعیت شاخص طلا و دلار قبل از پایان سال قیمت سمند و پژو (تمامی مدلها) کمتر از 100 میلیون نخواهد بود.
اصلا کلا همه چی دروغه اصلا گرانی نداریم
ای کاش میشد بابت قیمت کذایی ماشینها پول کذایی هم پرداخت میکردیم.ولی پول پرداختی کاملا واقعی است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل