بازدید 5854

روحانی: به رنج و مشکلات مردم واقفیم

کد خبر: ۸۲۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 25 August 2018
رئیس‌جمهور با بیان "تلاش ما کاستن از مشکلات مردم است" گفت: با وحدت و استقامت از مشکلات عبور می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) که صبح امروز (3 شهریور) در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز یکی از روزهای مشکل و سخت کشور ایران در برابر توطئه بیگانگان است اما راه امام(ره) می‌تواند منجی مردم و کشور باشد. تکیه امام بر مردم بود و امروز تکیه خلف صالح او، مقام معظم رهبری بر مردم است.

وی افزود: امروز روزی نیست که بار بر دوش را بر دوش دیگری بگذاریم و باید یکدیگر را یاری کنیم. تنها گذاشتن دولت و اینکه فردی می‌تواند حساب خود را از حساب دولت جدا کند، اشتباه نابخشودنی است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: نهاد دین، روحانیت و دولت کنار یکدیگرند و حاکمیت، دولت و نظام نمی‌تواند از یکدیگر فاصله داشته باشند. فقاهت، ولایت، حوزه و روحانیت از ابتدای انقلاب کنار دولت بودند.

روحانی خاطرنشان کرد: هیچ فردی نمی‌تواند به دریا قدم بگذارد و انتظار داشته باشد پایش خیس نشود و یا در دریا قدم بگذارد و منکر خیس شدن پای خود شود.

وی با بیان اینکه "همه با هم هستیم و آرمان بزرگ انقلاب هدف همه ماست"، گفت: ایستادگی دربرابر توطئه‌ها وظیفه همه ماست و با وحدت و اتحاد، به‌خوبی می‌توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: در این هفته انتظارم از دولتمردان این است که تلاش سال گذشته را برای مردم تشریح کنند و پروژه‌هایی را که افتتاح می‌شود برای مردم تبیین کنند.

روحانی تأکید کرد: ما به درد و رنج و مشکلات مردم واقفیم و همه تلاش ما برای کاهش آن است. تردیدی در پیروزی نهایی این ملت در برابر دشمن نداریم و با وحدت و اتحاد توانستیم تلاش لابی‌های صهیونیستی را در مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا و توطئه‌های آمریکا را در شورای امنیت سازمان ملل خنثی کنیم. توانسته‌ایم اتهامات آنها را در افکار عمومی جهان از بین ببریم.

وی عنوان کرد: این ملت به‌خوبی می‌تواند از مشکلات، سرفراز عبور کند. امروز با امام‌مان عهد می‌بندیم، او مردم‌سالاری دینی را به ما یاد داد که در برابر مردم که ولی‌نعمت هستند باید خدمتگزار باشیم. با او و آرمانش برای خدمت به مردم، کمربند خود را مستحکم‌تر ببندیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از شهدای‌مان و از شهیدان رجایی، باهنر، مطهری، بهشتی و آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد می‌کنیم، جای آنها در این روزها خالی است، آنها نیستند اما فرزندان و شاگردان آنها بار سنگین مسئولیت را بر دوش خود دارند.

به گزارش تسنیم، وی در بخش ابتدایی سخنان خود با بیان اینکه "در هفته دولت بار دیگر کنار تربت امام راحل می‌خواهیم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و سیره و راه امام بزرگوارمان تجدید بیعت کنیم و خوشحال هستیم که امسال هفته دولت بین دو عید بزرگ قربان و غدیر واقع شده است"، اظهار داشت: عید قربان، عید ایثار، فداکاری، از خودگذشتن و از جان عزیزتر گذشتن و عید غدیر، عید ولایت و عید ولایتی است که مولا امیرالمؤمنین(ع) هیچ‌گاه پیشوایی خلق را بدون خواست و اصرار مردم آغاز نکرد و هیچ‌گاه نیز از راه حق و صواب منحرف نشد. امروز بین این دو عید بزرگ، دومین سال فعالیت دولت دوازدهم را آغاز می‌کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم، پیرو و راهرو مسیر و راه امام عزیز و بزرگوارمان باشیم.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه "در شرایط فعلی کشور، منطقه و جهان ضروری است که بار دیگر، کلام و سیره امام را بازخوانی کنیم"، گفت: امام عزیز و بزرگوار راه و مسیر امید را به همه ما آموختند و سراسر وجود و کلام ایشان امید به آینده بود و اگر این روحیه امیدوارانه را نداشت، نمی‌توانست با یاران اندک، نهضت عظیمی را آغاز کند.

روحانی اضافه کرد: اگر امام راحل امیدوار نبود، نمی‌توانست 10 ماه حبس و حصر را با کمال نشاط و سرزندگی طی کند و اگر امیدوار نبود نمی‌توانست 14 سال تبعید را تحمل کند و نمی‌توانست انصار را از معبرهای بسیار خطرناک به‌ویژه در سال‌های اولیه انقلاب عبور داده و تجاوز متجاوزین را از سرزمین‌مان دفع و رفع کند و بتواند همان‌گونه که انقلاب را رهبری کرد، برای نظام هم معماری بزرگ باشد.

وی ادامه داد: امام‌خمینی(ره) در سایه حسن ظن به خدا و مردم توانست همواره امیدوارانه حرکت کند، او به رحمت و نصرت خدا و این‌که هیچ‌گاه نباید از رحمت خدا مأیوس بود حسن‌ظن داشت و ایمان قوی به خداوند مایه امیدواری‌ او در مسیرش بود و از طرف دیگر به قدرت و توانمندی ملت بزرگ ایران، ایمان و حسن ظن داشت، یعنی در مقابل همه مشکلات و سختی‌ها، بعد از خداوند دستش به‌سوی مردم خودش دراز بود و از مردم استمداد می‌طلبید و می‌خواست که بار سنگین ادامه راه انقلاب را بر دوش بکشند.

رئیس جمهور ادامه داد: امام راحل می‌دانست که ملت بزرگ ایران با فرهنگ کهن و با ایمان به خداوند و روحیه ایثار می‌تواند به‌خوبی از همه مشکلات عبور کند. امام راحل هیچ‌گاه نگفت که "همه با من"، بلکه همیشه عنوان "همه با هم بودن" را به‌کار می‌برد. امام راحل از همه اقشار، اقوام، افکار و سلایق می‌خواست تا کنار یکدیگر باشند و همه جمعیت‌ها، نهادها و مردم کنار هم برای رسیدن به اهداف بلند تلاش کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴۸
بله واقف هستید
بخاطر همینه بیخالید !!!!!
با اعلام تورم 9.7 درصدی به جای تورم واقعی کاملا مشخص است که به درد و رنج و مشکلات مردم واقف هستید
دیگر لعنت به من اگر کسی حتی خاتمی را تبلیغ کنم
با تصمیمات اشتباه شما به ما میگید مقاومت کنیم؟؟؟ برید خارج از ایران ببینید چقدر برای ما احترام قائلند!!! این بود شعارهای انتخاباتیت جناب روحانی؟؟؟ ارزش پول ما شده پشیز تولید نابود شد دور و برتون رو بشناسید که جنگها دیگه مستقیم نیست.
اگر واقفید چرا فقط نگاه میکنید و میخندید
پدر مردم از گرانی و بی کفایتی شما در آمده .
چرا محصولات خودرو ساز های ایرانی در بازار با 20 میلیون تومان اختلاف قیمت خرید و فروش میشن و کسی اعتراض نمیکنه
آقای روحانی مردم گرسنه اند فقر داد میکند آنروز که آقای فتاح فرمودند فقر را ریشه کن کردیم من گریه کردم....برای آنهمه دروغ
وای خسته شدیم از این همه شعار شعار شعار...

والله شکم شما سیر هست که راحت حرف می زنید...
چه فایده که واقفی. بجای شعار و شعر گفتن پاشو کاری کن آقای رئیس جمهور... به زخم مردم نمک نپاش. حیف اون رایی که به شما دادم. حیف...
وحدت و استقامت به درد خود شما میخورد!!!
بگوئید با ماهی 1.200.000 تومان چه جوری نابود نشم(نشیم)؟؟!!!!
روحانی تو به هیچی واقف نیستی چون درک از مشکلات نداری
اين بحران ها ساخته دست خود شما ست !!
مگر آیت الله رفسنجانی شهید شده؟
در سایه حسن ظن به خدا !

یعنی چی؟!

من عربیم خوب نیست. میشه فارسی بنویسید؟
جناب روحانی : اینقدر با کلمات بازی نکنید حداقل انتظارات کسانی که به شما رای دادن براورده کنید . افرادنا لایق کنار بگذارین وراههای کنترلی رو واقعی کنید . و.........
شما خودت ریشه رنج هستی ! من چرا به شما رای دادم ؟
خب معلومه که واقف هستید اما کارای مهم تری دارید.
دیگه همه فهمیده ایم که اصلا هیچ کاری نمی کنی و قرار نیست هم بکنی.
تو اگر به فکر حل مشکلات مردم باشی که خوابت نمی بره.
خوابت میبره چون اصلا به فکر حل مشکلات ملت نیستی.
برات مهم نیست.
كاش به اندازه خوب حرف زدن ، خوب مديريت هم ميكرديد! واقعا جاي امام و شهدا خاليه!
واقعا واقفي و...
خدا رو شکر که واقفن
اقای رییس جمهور من به نوبه خودم یکی از طرفداران پرو پا قرص شما بودم و دو بار به شما رای دادم اینکه شما می فرمایید این شدنی نیست که انسان پایش را در دریا بگذارد و پایش خیس نشود بله درست است اما باید پایمان را در کشتی بگذاریم تا بسلامتی به مقصد برسیم و پایمان هم خیس نشود نه به دریای طوفانی بزنیم و انتظار داشته باشیم که به سلامت به مقصد برسیم . متاسفانه با قوانین دست و پا گیر دولتی در سر راه مردم و تولید کننده این کشتی شکسته شده و در قعر دریا رفته و عملا کار برای مردم بسیار سخت شده . ببینید اینقدر اش شور شده که اشپز هم اعتراف می کند که اشی که پخته بسیار شور شده . با سخن کار درست نمی شود به عمل کار براید به سخندانی نیست. ما در کشور از لحاظ ثروت چه کم داریم که دیگر کشورها دارند . ما مدیردلسوز نداریم همه مدیران ما سیاسی کاری هستند و در عوض رانت خوار تا بخواهید داریم. مملکت رو به بهبودی نیست بهوش باشید و تقصیرها را گردن این کشور و اون کشور نیندازیم. ما مردم به هیچ مسوولی اعتماد نداریم اگر وضع به همین منوال بگذرد خواهید دید در انتخابات اینده مجلس و رییس جمهوری اکثر مردم چه طرفدار راست و چه طرفدار چپ و چه طرفدار مستقل به پای صندوق رای نخواهند رفت . این تحلیل ناقص منه. به فکر مردم باشید . به فکر مردم باشید و باز هم به فکر مردم باشید صبر مردم هم حدی دارد اینکه شب بخوابیم و صبح میبینیم دولت دست در جیب ما کرده و نصف پول ما را ببرد و ارزش پول ملت را به نصف تقلیل دهد به هیچ وجه پذیرفته نیست.اقای رییس جمهور به خاطر خدا و مردم قبای ریاست جمهوری را بیرون بیاورید و به اهلش بسپارید . اگر این کار را بکنید محبوبیت شما صد چندان خواهد شد .
روحانی مچکریم که تمام مردم نیاز مند رو فراموش کردی و فقط قشر ثروتمند رو ثروتمند تر کردی!!!
آگاه بودن از مشکلات مردم دردی از ما دوا نمیکند
فشار تحریم ها فقط روی مردم است
مثلا افزایش قیمت ارز و تورم فشاری روی امام جمعه های تهران نمیگذارد ولی روی مردم فشار میاورد
تورم هیچ اثری روی کارکنان برخی نهادها ندارد ولی روی قشرکارگران تاثیر گذار هست
آقای روحانی ای کاش به تو رای نمیدادیم
واقفی که چی ؟؟ حتی نمیتونید بلیط هواپیمارو ارزون بکنید بخدا من جای تو بودم استعفا میدادم
عجب ! پس به خاطر همینه هنوز مابه تفاوت افزایش حقوق مستمری یگیران سال 97 رو بعد از شش ماه هنوز پرداخت نکردند ... راستی معنی واقف چه میشه ؟؟ شاید معنی این کلمه عوض شده ما خبر نداریم .....
اگر واقعا می خواهید مشکلات مردم کم شود زمان خوبی است که عوارض واردات بسیاری از کالا ها را صفر کنید تا قیمت ها شکسته شود (برنج روغن ماشین گوشت و ...) این کاری است که از دست شما بر می اید انجام دهید تا یک سری افراد این فضا نتوانند استفاده کنند دلار را ازاد واردات ازاد
ما از آقای روحانی فقط انتظار داریم با مردم روراست باشد
آقا ما خانوادگی به شما رای دادیم الان همه آسیب دیدیم از مدیریت اقتصادی شما، من به شخصه هنوزم موندم شما چه جوری میخوای تو ۳ سال باقیمانده به آمرکا پیروز شین بابا مردم داغون شدن
توطئه بیگانگان در مقابل کم کاری مسئولین اصلا قابل مقایسه نیست باید بدانی که 99 درصد مشکلات کشورمسئولین بی لیاقت هستند تا کی قرار حرف تحویل مردم بدهند
واقف بودن تنها کفایت نمبکند ،چه اقدامی برای کاستن از انها داره انجام میشود ،تورم وگرانی وافت ارزش ریال وافزایش قدرت خرید ودرامد کارمندان وکارگران وبازنشسته ها ااصناف وکسبه خرد وریز ومشکل تولید وبیکاری وگرانی ماشین وخونه ومواد غذایی رای وچطوری انجام خواهید داد ،دزدی واختلاسها اصلا چرا وچطوری روی داده کی باید انهارا کنترل میکرد که نکرده ،نقدینگی را چرا افزایش وارزش ریال را شناور وانرا بی اعتبار کردین ؟چرا افراد شتایسته وکاربلد را در امور کشور بکار نمیگیرین ؟ چرا رانت خواران بصورت فله ای بصورت خانوادگی در اختیار دارند ؟ چرا اختلاف طبقاتی در این جمهوری ولایی منتسب به خدا وامام زمان این قدر عمیق شده ؟چرا با خیانت وجنایت ودزدی وتاراج خودی ها مماشات میشود ؟وهزاران مورد دیگر مثل انکه چرا قانون اساسی اجرا نمیشود وهرکس بخودش اجازه میدهد فراقانونی هر کاری را دلش بخواهد بکند ومردم را در تمام عرصه ها ببند بکشد ؟ چرا صاحبان قدرت در مقابل عملکردشان پاسخگو نمی باشند ؟ چرا نقش مردم در اداره کشور هیچ انگاشته میشود ومردم تنها در زمان راهپیمایی ها وموقع نیاز به مرگ وفداشدن مردم حساب میشوند در بقیه موارد سیاهی لشکر وهیچکاره انگاشته میشوند . ؟ایا به همه این مسکلات وقوف دارید وایا برایشان جوابی هم دارید مردم انقلاب کردند که اینها نباشند ولی هرروز پر رنگ تر از روز قبل میشوند .
آقای روحانی!
شکم گرسنه -تن عریان-جیب خالی-نیاز زن و بچه و صدها هزار درد دیگر نه استقامت می شناسد و نه چشم براه و منتظر تدابیر جنابعالی و یا هر سخنگوی دیگری می ماند.متاسفانه مسئولین فقط سخنوران خوبی هستند و بس
پروژه ای که دردی را تسکین ندهد آقای رییس جمهور
من که رفاهی نمی بینم برای ملت دوروبرم
البته ملت من آنقدر نجیبن که مانند اجدادشان در ۲۰۰۰ سال قبل میروند مسافرت شمال وسط راه هم اگر کاروانسرا و شتر داشتیم هم بهتر بود
برای این ملت پروژه و طرح بی معنی است
یارانه کی افزایش پیدا میکنه.
ملتی مفت خور بار آوردیم
میخواد بگه کلید دیدی ، ندیدی!
سالهاست دارن همین رو می گن
تورا به خداشعر بسه آقای روحانی از امام و دیگران هزینه نکن
آقای رییس جمهور
لطفا یا مشکلات رو حل کنید یا اگر نمیتونید به صورت صریح بگید چی هستن
مردم نو فکر تورم تک رقمی گفتنت بودند که یهو دلار پرواز کرد مردم به نرخ 9درصد تورم ایمان آوردند.
از تخصیص ارز به اخلالگران معلوم است که چقدر رنج مردم را درک می کنید .
از کرامات شیخ ما این بود شیره را خوردو گفت شیرین است
ایشان 5 سال است که به عناوین مختلف به مردم بی اعتنایی می کنند آیا گرانی دلار کار امریکا است؟ یا کار خود دولت و آنهایی که می خواهند بدون توجه به این مردم نجیب ، پولی به جیب بزنند.رنج مردم نگویید فلاکت و بدبختی و نابودی مردم بگویید. من از نسل دوم انقلاب هستم و قناعتگرم و با گرسنگی هم می سازم ولی با نسل های جدید چه کار می کنید که از دل سنگ آب می خواهند.بسه بسه!!!!! چند سال مردم باید صبر کنند
آقا دریایی دیگه نداریم که پا توش بزاریم استاد گرانمایه

مملکتی خشک و بی آب وعلف و دریایی از نفت که زنجانی ها باید بفروشند سرمایه بچه هایمان را
حسن آقا به کدام عهدت وفا کردی؟
حسن آقا بی خیال ما را به تو امیدی نیست
جناب آقای ریس جمهوری محترم به حقیقت اگر از درد ،و رنج مردم واقف هستید پس از محل افزایش قیمت دلار ،حقوقهای بازنشستگانی که سی سال در بدترین شرایط خدمت نموده اند را اصلاح فرمایید ؟ همسان سازی حقوق با شاغل ،و یا بازنشستهٔ سال ۹۷ همتراز خود ؟ واقف بودند یعنی اینکه ؟ از بی عدالتی خبر دارید ،و برای آن اقدام نمایید ،،،؟،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل