بازدید 6341

خرسندی پوتین از تحکیم روابط روسیه و ترکیه

کد خبر: ۸۲۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰ 25 August 2018

رئیس جمهور روسیه در دیدار با وزیران خارجه و دفاع ترکیه و رئیس سازمان اطلاعات ملی این کشور در مسکو اظهار داشت که استحکام و عمق روابط مسکو- آنکارا رو به افزایش است.

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، «ولادیمیر پوتین» روز جمعه در مسکو با «مولود چاوش اوغلو» وزیر خارجه، «خلوصی آکار» وزیر دفاع و «هاکان فیدان» رئیس سازمان اطلاعات ملی ترکیه (MIT) دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: «عمق و استحکام روابط روسیه و ترکیه در حوزه همکاریهای اقتصادی و رسیدگی به شماری از موضوعات مرتبط با مسائل منطقه ای رو به افزایش است».

پوتین در این دیدار که از تلویزیون ملی روسیه پخش شد، بر «منظم بودن» تماسهای خود با «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه ای خود تأکید کرد.

رئیس جمهور روسیه با تمجید از تلاشهای مسکو و آنکارا در حل بحران سوریه گفت که «با مشارکت ایران، اتحادیه اروپا، سازمان ملل و آمریکا به یافتن یک راه حل نزدیک می شویم».

پوتین در ادامه افزود: «با سپاس از اقدامات کشورهایمان به همراه مشارکت سایر کشورهای ذینفع، به ویژه ایران، سازمان ملل، کشورهای اروپایی و آمریکا- ما توانسته ایم که در حل و فصل بحران سوریه به پیشرفت مهمی دست یابیم».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان