بازدید 6483
۱

هشدار خودروسازان بزرگ اروپایی به دولت ترامپ

کد خبر: ۸۱۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳ 27 June 2018

یک گروه تجاری متشکل از خودروسازان بزرگ روز سه شنبه اعلام کردند به دولت ترامپ می گویند تهدید آمریکا به وضع تعرفه تا 25 درصدی بر واردات خودرو به بهانه امنیت ملی، سالانه 45 میلیارد دلار معادل 5800 دلار به ازای هر خوردو برای مصرف کنندگان آمریکایی هزینه در برخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما به نقل از رویترز، اتحادیه سازندگان خودرو، گروهی که نمایندگی شرکت های جنرال موتورز، تویوتا موتور، فولکس واگن و دیگر خوردروسازان بزرگ را بر عهده دارد اواخر این هفته نظرهای مکتوب خود را در وزارت بازرگانی آمریکا به ثبت خواهند رساند.

سخنگوی این گروه گفت: بر مبنای فروش سال 2017 این تعرفه مالیاتی تقریبا 45 میلیارد دلاری را بر مصرف کنندگان آمریکایی تحمیل خواهد کرد و این مساله مزایای کاهش مالیات را از بین خواهد برد.

وی همچنین گفت: مصرف کنندگان همچنین وقتی  هم از خودروسازان آمریکایی و هم خودروسازان خارجی خودرو می خرند، برای تامین قطعات نیز هزینه های بالاتری را باید بپردازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
تعرفه 25 درصدي صداي همه رو در آورده بعد توي ايران كف تعرفه براي كالا 25 هست تا 55 هم داريم و ناچيز هم هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی