بازدید 4079

حریق پاساژ خیابان امیرکبیر کنترل شد

کد خبر: ۸۰۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸ 20 June 2018

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، جزئیات عملیات اطفاء حریق ساختمان یک پاساژ در خیابان امیرکبیر را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سیدجلال ملکی در مورد آخرین جزئیات این عملیات و کنترل حریق در محل حادثه، به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بعد از گذشت حدود پنج ساعت از آغاز عملیات، عملیات لکه‌گیری که از یک ساعت و نیم قبل آغاز شده، از سوی آتش‌نشانان همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات لکه‌گیری با احتیاط کامل انجام می‌شود، افزود: ساختمان بسیار قدیمی است و حرارت زیادی را تحمل کرده است. وجود لوازم یدکی خودرو در حجم زیاد هم موجب شده حجم حرارت بالا برود و از همین‌رو آتش‌نشانان با احتیاط کار را پیش می‌برند و بدون تماس فیزیکی با ساختمان عملیات را انجام می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد وضعیت ساختمان اضافه کرد: ابن ساختمان بسیار قدیمی است و به خاطر حرارتی که وارد شده در حال حاضر روی کاهکل‌ها و شمع‌بندی‌هایی غیرایمن استوار است.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان و نیز شهرداری تهران در محل حادثه حضور دارند، گفت: امیدواریم عملیات را بدون مشکل خاصی پیش ببریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار