بازدید 10844
نتایج شگفتی ساز جام جهانی روسیه هر روز زیادتر می شود؛

آلمان قهرمان جهان باخت، برزیل مدعی قهرمانی متوقف شد

در دومین بازی بزرگ امروز، برزیل که با انبوهی از ستاره های جوان ولی باتجربه وارد جام شده، برابر سوییس، تن به تساوی داد تا مثل آرژانتین مقابل سد محکم حریف درجه دو اروپایی متوقف شود. با این دو نتیجه که نشأت گرفته از علم روز بدنسازی ورزشکاران حرفه ای و نزدیک شدن تیم ها از لحاظ آمادگی فیزیکی است، می توان انتظار تداوم نتایج غافلگیرکننده را داشت.
کد خبر: ۸۰۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ 18 June 2018

ثبت دو نتیجه شگفتی ساز در چهارمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ نشان داد باید در روسیه منتظر اتفاقات جالب و مهیج ببشتری باشبم.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی آلمان که چهار سال قبل در برزیل مقتدرانه به مقام قهرمانی جام جهانی رسیده بود، به دنبال شروع پُر قدرت در رقابت‌های 2018 بود تا پس از دهه ها بتواند قهرمانی را تکرار کند و از همین ابتدا برای سایر حریفان و مدعیان خط و نشان بکشد ولی مانشافت‌ ها امروز در ورزشگاه لوژنیکی مقابل تیم ملی پرانگیزه مکزیک غافلگیر شدند و با گلی که در دقیقه 35 ایروینگ لوزانو روی ضد حمله سریع و با پاس هرناندس به ثمر رساند، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بزرگترین شفگتی جام جهانی روسیه تا اینجای کار رقم بخورد.

آلمان قهرمان جهان باخت، برزیل مدعی قهرمانی متوقف شد

دروازه‌بان و خط دفاعی مکزیک برابر ستاره‌های آلمان، نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند که در بین آنها گیرمو اوچوآ و هوگو آیالا بهتر از همه مکزیکی‌ها بودند و کاری کردند تا آلمان در نخستین بازی جام جهانی خود شکست ناباورانه‌ای متحمل شود؛ اوچوآ با مهارهای خود و آیالا با تکل‌ها، ضربات سر و توپ‌هایی که از مهاجمان آلمان گرفت، نقش بسزایی در برد مکزیک داشتند.

شاید بتوان تساوی آرژانتین مقابل ایسلند را نتیجه‌ای عجیب در روزهای گذشته جام جهانی دانست، ولی بدون شک بزرگترین شگفتی امروز با شکست یک بر صفر آلمان برابر مکزیک رقم خورد. مانشافت‌ها که فکرش را نمی‌کردند در شروع کارشان نتوانند از مکزیک امتیاز بگیرند، با این باخت حالا جایگاه خود در جدول گروه F را هم در خطر می‌بینند و به احتمال فراوان به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند.

در دومین بازی بزرگ امروز، برزیل که با انبوهی از ستاره های جوان ولی باتجربه وارد جام شده، برابر سوییس تن به تساوی داد تا مثل آرژانتین مقابل سد محکم حریف درجه دو اروپایی متوقف شود. در این دیدار که رأس ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه روستوف آرنا به قضاوت سزار راموس مکزیکی انجام شد، برزیل نخست با گل دقیقه 20 کوتینیو از حریف اروپایی خود پیش افتاد، اما در ادامه این زوبر بود که در دقیقه 50 نتیجه را به تساوی کشاند.

با این دو نتیجه که نشأت گرفته از علم روز بدنسازی ورزشکاران حرفه ای و نزدیک شدن تیمها از لحاظ آمادگی فیزیکی است، می توان انتظار تداوم نتایج غافلگیرکننده را داشت. پس از تساوی آرژانتین برابر ایسلند و شکست آلمان مقابل مکزیک، این بار هم برزیل که دیگر مدعی قهرمانی جام جهانی محسوب می‌شود، نتوانست کاری از پیش ببرد و با وجود حملات فراوان تا ثانیه‌های پایانی، تنها به یک امتیاز در دیدار با سوئیس بسنده کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
آلمان قهرمان
بیخود برزیل رو گنده نکن!
عزیزم مانشافت به زبان آلمانی یعنی تیم . متن رو تصحیح کن ، یعنی چی مانشافت ها ؟؟؟
این تیم ها در حد و اندازه خودشان نیستن و اگه به تیم ما برخورد کنند مطمئنا کارشان دشوار تر هم خواهد شد.
دلم خنک شد از شکست آلمان تا اینها باشند به برزیل هفت هشت تا نزنند
آلمانی ها خیلی زرنگن. می دونستن برزیل تو گروهش اول نمی شه. و می دونستن حریف اصلی شون تو گروه خودشون مکزیکه. با این کار می خواستن تو گروهشون دوم بشن تا به برزیل نخورن.
این گزارش گرهای فوتبال صدا و سیما هم از بس کمبود دارند تا حالا همیشه از تیم هایی مثل المان و برزیل تلویحا حمایت کردند.
خیر باشه
شگفتی فقط تیم ایران که بدون هیچ گلی در صدر جدول هست... خخخخخخخخ
همه انسانها قدرت ياد گيرى دارند وورزش هم ازابن باد كبرى مستثنى نبست غرب هرجا وهر رشته اى كه نتواند مانع ياد گيرى ديگران شود صندلى برترى از زير پايش كشيده خواهد شد
ایران بدنسازیش خوب بود ک مراکش را برد؟ اگ اسپانیا ایران رو ببره باید ایران بدنسازی بکنه؟ خخخخخخخ
بابا شما هم دست بردارید هی مانشافت مانشافت آخرشم دیدین بد جوری باخت خیلی خوشحالم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر