بازدید 5746
پیرهادی مدیرمسئول روزنامه رسالت شد

خداحافظی نبوی از روزنامه «رسالت» پس از ۳۳ سال

کد خبر: ۸۰۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 30 May 2018

محسن پیرهادی به عنوان مدیر مسئول جدید روزنامه رسالت انتخاب شد. سید مرتضی نبوی 33 سال مدیر مسئولی این روزنامه را بر عهده داشت.

به گزارش فارس محسن پیرهادی به عنوان مدیر مسئول جدید روزنامه رسالت انتخاب شد.

وی که فارغ‌التحصیل رشته روابط بین الملل در مقطع دکتری است چندی پیش به عنوان دبیرکل حزب پیشرفت و عدالت ایران اسلامی هم انتخاب شده بود.

پیرهادی جانشین مرتضی نبوی شد که از آغاز به کار روزنامه رسالت در سال 1364 تا امروز مدیرمسئول این روزنامه بوده است. روزنامه رسالت طی این سالها اگر چه دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است اما به عنوان مهمترین ارگان رسانه‌ای جریان اصولگرا، نقشی مؤثر و پیشرو در هدایت فکری و سیاسی این جریان در بسیاری از برهه‌های تاریخی بعد از انقلاب اسلامی برعهده داشته است.

این روزنامه که نماد اصالت و رسالت سیاسی در جریان اصولگرا و در میان نیروهای انقلاب به شمار می‌رود، در سالهای اخیر، از متن اصلی فضای رسانه ای کشور فاصله گرفته بود و شاید همین مسأله باعث شده است تا شاهد یک تحول در این روزنامه باشیم.

چنین انتخابی، فارغ از تمام تغییرات احتمالی که در شکل و محتوای این روزنامه در پی خواهد داشت، نشانه آغاز تغییرات در سنتی ترین لایه های جریان اصولگرا است.

سید مرتضی نبوی به عنوان یکی از ریشه دارترین و خوشنام ترین چهره های جریان اصولگرا جای خود را به یکی از جوانان فعال نواصولگرا می‌دهد تا شاهد نخستین تحولات و جوانگرایی‌ها در سنتی ترین لایه‌های جریان اصولگرایی باشیم. تحولاتی که اگر چه با تغییر مدیرمسئول روزنامه رسالت آغاز شده است اما می‌توان انتظار داشت که ابعادی فراتر به خود گرفته و در سایر سطوح و لایه های جریان اصولگرا نیز امتداد یابد.

تحولی که می تواند ضمن تأکید بر «رسالت» همیشگی این جریان در نظام جمهوری اسلامی، بیانگر التزام این جریان به بالندگی و کارآمدی در عرصه سیاسی کشور باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان