بازدید 11315

هشدار علم‌الهدی درباره یک بلا

کد خبر: ۸۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 24 May 2018

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برخی جریان های سیاسی متاسفانه در خط پیامبر زدایی هستند و می خواهند به اسم شادی، لذت و حل مسائل اقتصادی، در جامعه پیامبر زدایی کنند. مردم ما باید دقت کنند که به چنین بلایی مبتلا نشویم.

به گزارش مهر، آیت الله علم الهدی در جلسه تفسیر سوره مبارکه «فتح» که در مهدیه مشهد برگزار شداظهارکرد: نصرت پروردگار معمولا به دو شکل است که یکی امداد غیبی مانند کمکی که خدا در جریان جنگ بدر به مسلمانان کرد و لشکر غیبی از ملائکه نازل کرد. نوع دیگر این است که خداوند از طریق کار خود دشمنان، آن ها را به شکست می کشاند.اینگونه نیست که همواره جمعیتی از آسمان نازل شوند و به مسلمانان کمک کنند.

وی افزود : ذات مقدس پروردگار گاهی شرایط را به گونه ای رقم می زند که دشمنان در مسیر توطئه خود با سقوط مواجه شوند. البته ممکن است در جریان این شکست دشمنان، آسیبی به مسلمانان هم وارد شود و تعدادی از آن ها به شهادت برسند اما در نهایت، این جریان به شکست دشمن خواهد انجامید.

علم الهدی تصریح کرد: گاهی مسائلی اسباب خدا قرار می گیرد که ممکن است در ظاهر شکست مسلمانان قلمداد شود اما در باطن موجب شکست دشمنان است. در جریان صلح حدیبیه وقتی پیامبر اکرم(ص) مصالحه فرمودند، امور به گونه ای پیش رفت که تمام جریاناتی که مقابل ایشان ایستادگی کردند، به سقوط کشیده شدند.

امام جمعه مشهد اظهارکرد: در شرایطی که امروز استکبار جهانی و صهیونیست ها در برابر پیامبر اکرم(ص) قرار دارند و علت دشمنی آن ها با ایران، عداوتشان با اسلام است، سرنوشت آن ها نابودی است چرا که هر کسی با پیامبر(ص) درگیر شد، نابود شده است.

وی افزود: پیروزی اسلام یک جریان قطعی است و نشانه آن قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی است که به واسطه اتصال به پیامبر اکرم(ص) امروز بیش از ۴ دهه گذشته است اما اگر قرار باشد برخی جریان های سیاسی سنت پیامبر(ص) را در جامعه براندازی کنند و این کشور را کانون خوشگذرانی ها و سودپروری های خود قرار دهند و مردم از آن ها پیروی کنند، ما در کمتر از نصف روز طعمه دشمن خواهیم شد و دشمن تمام کیان، هویت و موجودیت ما را از بین خواهد برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مشکل ما با برخی جریان های سیاسی همین است که آن ها متاسفانه در خط پیامبر زدایی هستند و می خواهند به اسم شادی، لذت و حل مسائل اقتصادی، در جامعه پیامبر زدایی کنند. مردم ما باید دقت کنند که به چنین بلایی مبتلا نشویم.

وی بیان کرد:قیام سیدا لشهدا(ع) در برابر جریان پیغمبر زدایی بنی امیه بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر