بازدید 5406
سرلشکر باقری در صحن مجلس:

نیروهای مسلح منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند

کد خبر: ۸۰۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 23 May 2018

رئیس ستادکل نیروی‌های مسلح گفت: نیروهای مسلح از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی در اوج به سر می‌برند و در توسعه آن منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 خرداد) که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در مجلس حضور یافته بود، اظهار کرد: ویژگی‌های عملیات بیت المقدس را باید به عنوان یک عملیات چشمگیر در سطح مهمترین عملیات‌های جهان قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز ملت ایران با امتحان بزرگی مواجه است، آمریکای جنایکار بدعهد با عهد شکنی در تصمیمات توافق شده قبلی برای ایران باید و نباید می‌کند، دشمنی بدعهد ظالم منزوی و عصبانی با رهبرانی عهد شکن و فاسد و حتی حقوق بگیر صهیونیست‌ها و منافقین.

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح ادامه داد: این دشمن هرچند توان جنگ رو در رو را ندارد اما تلاش دارد که در عرصه اقتصادی و عملیات روانی بر ملت ایران فشار وارد کند.

وی تصریح کرد: جدایی از اینکه ملت ایران ملتی است که بر عهد خود می‌ایستد، اگر در کشوری حضور پیدا می‌کند به دعوت قانونی آن کشور است و سر جنگ با کشوری ندارد.

سرلشکر باقری تاکید کرد: دشمن که در تمام عرصه ها چون پیشبرد اهداف نظامی در تنگه هرمز، تقویت داعش در سوریه و عراق و جلوگیری از توقیت حزب الله در لبنان و یمن ندارد چگونه می‌خواهد با ملت ایران درگیر شود؟ خوب است مقایسه ای با آن صدام لعین که معاهده 1975 را پاره کرد و چه سرنوشتی دچار شد با عهد شکنان امروز مقایسه کنیم و بگوییم آینده چنین انسانهایی همچون صدام خواهد بود.

وی افزود: قطعا رویکری که می‌تواند ایران را نجات دهد، اتکا به جوانان، رهبری و قدرت داخلی است.

رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: نیروهای مسلح امروزه از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی و آمادگی های نظامی و رزمی در اوج به سر می‌برند و در توسعه قدرت دفاعی منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان