بازدید 12016

«صبح جمعه با شما» به رادیو ایران برگشت

کد خبر: ۷۹۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 30 April 2018

ضبط برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» به کارگردانی «علیرضا جاویدنیا» پس از ۲ دهه توقف در سرای محله زعفرانیه آغاز شد.

به گزارش فارس، اولین قسمت از برنامه خاطره‌انگیز «صبح جمعه با شما» بعد از ظهر روز یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه- در سرای محله منطقه زعفرانیه تهران ضبط شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات این شبکه،مهین برزویی، حسین محب اهری، اصغر سمسارزاده، عباس محبی، علیرضا جاویدنیا، داوود منفرد، شوکت حجت، حسین تبریزی، نسیم ادبی و جمعی از مردم حضور داشتند.

نخستین برنامه «صبح جمعه با شما» با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب به این موضوع اختصاص داشت و آیتم‌های مختلفی در این باره اجرا شد.

همچنین در این مراسم مهین برزویی از هنرمندان پیشکسوت رادیو در سخنانی گفت: جای آقای نوذری خیلی خالی است و وقتی اینجا آمدم کمی بغض کردم چرا که جای منوچهر نوذری اینجا خالی است. این برنامه سراسر برای من خاطره بود و نمی‌توانم آن روزهای خوب را فراموش کنم.

علیرضا جاویدنیا نیز در ادامه به حاضران اعلام کرد که از این پس مهین برزویی در برنامه حضور خواهد داشت و ما را همراهی خواهد کرد که با استقبال برزویی مواجه شد.

حسین محب‌اهری پیشکسوت دیگری که این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، در این مراس عنوان داشت: خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم شما مردم را شاد می‌کنید. رادیو شنوندگان زیادی دارد. در اتوبوس، خانه، مغازه، کارخانه همه رادیو گوش می‌کنند و این نشان از میزان بالای مخاطبان رادیو دارد. رادیو بدون اینکه آماری باشد تلاش کرده چند میلیون نفر را با خود همراه کند و یکی از این برنامه‌ها همین «صبح جمعه با شما» است.

علیرضا جاویدنیا در این برنامه اعلام کرد که حسین محب اهری قرار است با «صبح جمعه با شما» همکاری کند.

او در ادامه این برنامه و در خلال ضبط یادآور شد: در برنامه «صبح جمعه با شما» این گروه حکم یک خانواده را دارد. تلاش می‌کنیم در خدمت مردم باشیم و امیدواریم از این پس مدل خوبی در پرونده‌مان ثبت شود.

در بخش دیگری از مراسم محمدزاده گفت: رادیو رسانه زندگی است و مردم با رادیو زندگی می‌کنند. رسانه ملی خودش را موظف می‌کند، همراه صمیمی مردم باشد و به خواسته‌هایشان احترام بگذارد.

وی ادامه داد: یکی از خواسته‌های ما به عنوان متولیان این رسانه، توجه به خواسته قدیمی و دائمی مردم بود که با این برنامه خاطره داشتند و آن برنامه «صبح جمعه با شما» بود. حتما این برنامه به روزهای اوج خود برمی‌گردد.

گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان قدیمی برنامه «صبح جمعه با شما» پایان بخش این برنامه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار