بازدید 11531
۴

مرگ پسربچه تهرانی داخل دیگ قرمه سبزی!

کد خبر: ۷۹۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 16 April 2018

پسر 4 ساله با سقوط در دیگ قرمه سبزی رستوران مادرش به کام مرگ فرو رفت و پدرش از مادرش به اتهام قتل عمد شکایت کرد.

به گزارش رکنا، 27 اسفند ماه سال گذشته مسئولان بیمارستان شهید مطهری در تماس با ماموران 145 ونک از مرگ مرموز پسر چهار ساله ای به دلیل شدت سوختگی خبر دادند. بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی برای بررسی علت مرگ تلخ این کودک وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ پدر این کودک رفتند و وی گفت: من و همسرم سه سال پیش از هم جدا شدیم و پسرم چند روز را با من زندگی می کرد و چند روز با مادرش بود تا این که ساعت 20 شامگاه 26 اسفند ماه پسرم را به مادرش تحویل دادم اما پس از دو ساعت از بیمارستان با من تماس گرفتند و از سوختگی اش خبر دادند.کارآگاهان دراین مرحله پی بردند که مادر این پسر بچه 4 ساله در فلکه دوم تهرانپارس یک رستوران دارد و پسرش به خاطر افتادن در دیگ قرمه سبزی دچار سوختگی شدید شده است.

مادر پسر کوچولو نیز به ماموران گفت: وقتی پسرم را از پدرش تحویل گرفتم برای خرید به بیرون از رستوران رفتم اما وقتی بازگشتم متوجه افتادن پسرم داخل دیگ قرمه سبزی شدم. پدر این کودک با اعلام شکایت از همسرش به دلیل قتل عمد پسرش از بازپرس پرونده خواست تا تحقیقات ویژه در این پرونده معمایی آغاز شود. بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای افشای راز این سقوط مرگبار در دیگ قرمه سبزی به دستور بازپرس محسن مدیر روستا در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
بچه 4ساله رو تنها گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از دست این پدر و مادر رها شد. حالا برید به کارهاتون برسید
متاسفانه سهل نگاري بعضي ها فرصت زندگي راازفرد ديگري ميگيرند اين گونه آدمها قصاص نمي خواهند غذاب وجدان برايشان بدتراز قصاص است .
چه بدبختند این بچه های طلاق
زجر کشید ولی اکنون از این دنیا رها شده است و جایش در بهشت برین است
خداوند به پدر و مادرش صبر بدهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل