بازدید 13142

پوتین به نتانیاهو هشدار داد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که از اقدامات بی ثبات کننده در منطقه پرهیز کند.
کد خبر: ۷۸۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸ 12 April 2018

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که از اقدامات بی ثبات کننده در منطقه پرهیز کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری روسی تاس، کرملین در بیانیه ای اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با ولادیمیر پوتین تماس گرفت.
در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف در مورد مساله سوریه از جمله در پی حمله اخیر نیروی هوایی رژیم صهیونیسی به پایگاه هوایی تیفور در استان حمص سوریه صحبت کردند.
بنابراین بیانیه، «ولادیمیر پوتین تاکید کرد که احترام به حاکمیت سوریه دارای اهمیتی بنیادین است.» وی «بر پرهیز از هرگونه اقدامی که باعث بی ثباتی بیشتر وضعیت سوریه و ایجاد تهدید علیه امنیت آن کشور می شود، تاکید کرد.»
رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه حمله ای هوایی به پایگاه تیفور سوریه انجام داد. به دنبال این حادثه، روسیه سفیر این رژیم در مسکو را برای دادن توضیح درباره حمله هوایی به سوریه احضار کرد.
این در حالی است که انتشار خبری مربوط به حمله شیمیایی در «دوما» سوریه باعث شده است تا غرب تهدیدها را علیه سوریه افزایش دهد.
هر چند غرب و تروریست ها ارتش سوریه را عامل این حمله دانسته اند اما دولت سوریه بارها منکر هرگونه استفاده از سلاح شیمیایی علیه شهروندان خود شده و درعین‌ حال با سفر بازرسان سازمان منع استفاده از سلاح شیمیایی به سوریه برای تحقیق درباره این ادعا موافقت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی