بازدید 2788

میزان پرداخت بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب

کد خبر: ۷۸۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 11 April 2018

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از ابلاغ دستورالعمل یارانه بن خرید کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش دانشجو، همایون امیرزاده؛ سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره نحوه مشارکت دانشجویان و طلاب، نهاد‌ها و موسسات برای دریافت بن کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: بن خرید کتاب در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور کمک به جامعه علمی کشور و همچنین ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه هر ساله در ایام نمایشگاه کتاب تهران در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه برای دانشجویان و طلاب مبلغ یک میلیون ریال بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از این میزان ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت خواهد شد.

امیرزاده اضافه کرد: برای اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌‍‌ها نیز مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان بن خرید کتاب در نظر گرفته شده که ۳۰ درصد آن توسط معاونت امور فرهنگی و ۷۰ درصد آن توسط اساتید تامین خواهد شد.

گفتنی است سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی