بازدید 5524

واکنش فدراسیون فوتبال به ادعای تبانی با سیرالئون

کد خبر: ۷۸۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 27 March 2018
رئیس دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره مسابقه دوستانه ایران و سیرالئون، ارائه کرد.
 
به گزارش تسنیم، حمیرا اسدی درباره برگزاری دیدار دوستانه ایران و سیرالئون و ادعاهای رئیس فدراسیون فوتبال سیرالئون اظهار داشت: برگزاری همه مسابقات در سطح بین‌المللی استانداردی دارد که این دیدار هم دقیقاً بر همین منوال و رویه مشخص فرآیندهای مربوطه را طی کرده است. برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل سیرالئون، تمام مکاتبات از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال با دبیرکل فدراسیون فوتبال سیرالئون انجام شده است. این دقیقاً همان رویه‌ای است که فیفا تعیین کرده و برای سایر مسابقات دوستانه ملی نیز به همین منوال انجام می‌شود و کلیه مکاتبات رسمی فدراسیون‌های فوتبال برای برگزاری مسابقات رسمی و دوستانه توسط دبیران کل فدراسیون به‌عنوان مسئولان ارشد اجرایی صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: برای برگزاری دیدار ایران و سیرالئون، فدراسیون فوتبال کشورمان کلیه مکاتبات مورد نیاز را از طریق ایمیل رسمی فدراسیون این کشور و با دبیرکل فدراسیون فوتبال سیرالئون انجام داده است. علاوه بر این، نکته حائز اهمیت این است که رئیس فدراسیون سیرالئون در حالی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده که تمام مراحل و مکاتبات مورد نیاز برای اخذ مجوز از کنفدراسیون فوتبال آسیا، کنفدراسیون فوتبال آفریقا و در نهایت فیفا برای برگزاری این بازی انجام شده است که برای اطلاع افکار عمومی منتشر می‌شود‌. به‌هرحال اظهارات مطرح شده ناشی از اختلافات داخلی در فدراسیون فوتبال سیرالئون است.

رئیس دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: با این وجود در صورت وجود هر گونه شائبه پیرامون برگزاری این مسابقه، فدراسیون فوتبال کشورمان آمادگی دارد پیگیری‌های لازم را در جهت رعایت قوانین و مقررات بازی جوانمردانه به‌عمل آورد.

تصاویر مکاتبات مربوط به هماهنگی دیدار دوستانه ایران - سیرالئون را مشاهده می‌کنید.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر