بازدید 4493

قدردانی نتانیاهو از خوش خدمتی «نیکی هیلی»

کد خبر: ۷۸۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 09 March 2018
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تمجید از نماینده آمریکا در سازمان ملل به خاطر حمایت بی دریغش از اسرائیل، او را «هیلی طوفانی» خواند!

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاهی در محل سازمان ملل با نام «تاریخ سه هزار ساله: یهودیان در اورشلیم (قدس)» به سفر چند روزه خود به آمریکا و دیدار با مقامات بلندپایه سیاسی و تجاری این کشور از جمله نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد اشاره کرد.

نتانیاهو با تمجید از «نیکی هیلی» به خاطر حمایت بی دریغ و همه جانبه اش از رژیم صهیونیستی در این سازمان بین المللی گفت: «ما او را هیلی طوفانی می خوانیم. او به خاطر [دفاع] از حقیقت (!) و حمایت از اسرائیل در سازمان ملل کار بس فوق العاده ای انجام داد».

گفتنی است که نیکی هیلی پس از تصدی سمت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از ژانویه ۲۰۱۷، به طور مکرر اعلام کرده است که «دولت جدید آمریکا بدرفتاری با اسرائیل را برنمی تابد».

هیلی با متهم ساختن سازمان ملل به رفتار غیرمنصفانه با رژیم صهیونیستی تأکید کرد که «هیچ کس در حمایت آمریکا از اسرائیل تردید نخواهد کرد».

لازم به ذکر است که «دونالد ترامپ» بلافاصله پس از ادای سوگند در مقام چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا پیشبرد یک سیاست طرفدار اسرائیل در منطقه خاورمیانه را سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داد.

در همین راستا، ترامپ در ماه دسامبر تصمیم خود را برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس و شناسایی رسمی این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ تصمیمی که با انتقادهای فراوان سران کشورهای جهان و راه افتادن موجی از اعتراضات در منطقه همراه بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان