بازدید 27283

اعلام زمان واریز حقوق کارکنان دولت

کد خبر: ۷۷۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱ 25 February 2018
رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد کارکنان دولت حداکثر تا نوزدهم اسفندماه حقوق می گیرند.

به گزارش ایرنا، «محمدباقر نوبخت» عصر شنبه در سومین همایش سالیانه نظام فنی و اجرایی کشور که در سالن غدیر سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، تصریح کرد: قرار است از پانزدهم اسفندماه پرداخت حقوق کارکنان دولت آغاز و حداکثر تا نوزدهم اسفند پایان یابد.

وی اضافه کرد: امسال مجلس شورای اسلامی در تبصره 19 قانون بودجه 1397 تغییری ایجاد نکرد و برای سال آینده باید غیر از منابع صندوق توسعه ملی که به میزان 140 هزار میلیارد ریال امکان استفاده داریم، از منابع دیگری برای اولویت های برنامه ششم استفاده کنیم.

نوبخت گفت: منابع کشور برای سال آینده 3460 هزار میلیارد ریال است که تلاش می شود تمرکز بودجه به سمت استان ها باشد، درآمدها و هزینه های متفرقه بودجه را ساماندهی کنیم و سایر اصلاحات بودجه‌ریزی را به انجام برسانیم.

«همچنین توانستیم با کسب اجازه از رهبر معظم انقلاب 140 هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی را برای طرح‌های عمرانی نظیر آب و آبخیزداری و غیره در سال آینده اختصاص دهیم».

نوبخت تصریح کرد: در مجموع سال آینده 1260 هزار میلیارد ریال بودجه برای عملیات عمرانی استفاده می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه دستیابی به رشد دو رقمی اقتصاد را که پارسال برای نخستین بار صورت گرفت، نتیجه تخصیص 179 هزار میلیارد ریال منابع بانکی به حدود 24 هزار واحد تولیدی و همچنین 420 هزار میلیارد ریال وجه نقد و انواع اوراق به طرح‌های عمرانی دانست و افزود: آثار آن در 9 ماهه امسال نیز مشهود است.

وی گفت: از آغاز امسال تا پایان آذرماه حدود 935 هزار نفر وارد بازار کار شدند که برای 918 هزار نفر آنان کار ایجاد شد اما در مجموع برای جبران عقب ماندگی ها و مشکلات انباشته شده باید کارهای بزرگ تری انجام داد.

معاون رییس جمهوری بیان داشت: برای سال 1397 اجرای 12 برنامه را پیش بینی کرده ایم تا یک میلیون و 33 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

وی تاکید کرد: سال آینده 837 هزار نفر وارد بازار کار می‌شوند که 70 درصد آنها را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.

نوبخت همچنین ابراز امیدواری کرد منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها را بتوان به سمت تولید هدایت کرد و یادآور شد هر ماه 38هزار میلیارد ریال برای پرداخت و توزیع یارانه های نقدی مصرف می شود.

به گزارش ایرنا، سومین همایش سالیانه نظام فنی و اجرایی کشور به همت سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونت فنی، امورزیربنایی و تولیدی و امور نظام فنی و اجرایی و با حضور «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مقام ها و مسوولان اجرایی کشور برگزار شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر