بازدید 10422
۶

خبر خوش وزیر علوم برای دانشجویان دکتری

کد خبر: ۷۶۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹ 29 January 2018

وزیر علوم از تلاش این وزارتخانه برای تامین اعتبار به منظور پرداخت حق‌الزحمه پژوهشی به دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: بر این اساس دانشجویان در حین انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی کمک هزینه دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی ضمن اعلام این مطلب در خصوص مطالبات دانشجویان دکتری در خصوص پرداخت پژوهانه، اظهار کرد: هزینه دستمزد پژوهشی دانشجویان دکتری که سال‌های قبل تحت عنوان پژوهانه به آن‌ها پرداخت می‌شد، از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تامین و در اختیار دانشگاه‌ها قرار می گرفت که البته پرداخت آن در زمان خود از نظر پوشش تعداد دانشجویان و دوره‌ای که می‌توانستند وام دریافت کنند، با محدودیت مواجه بود. با توجه به اینکه تامین این مبلغ نیز از سوی معاونت فناوری محقق نشد، بنابراین اجرای آن عملا به زمین خورد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، وام‌هایی را به صورت قرض‌الحسنه با کارمزدهای بسیار پایین در اختیار دانشجویان دکتری قرار می‌دهد. بنابراین عملا پرداخت پژوهانه از سوی این صندوق امکان‌پذیر نیست.

وزیر علوم در پایان از تلاش این وزارتخانه در زمینه تامین اعتبار برای پرداخت هزینه‌های پژوهشی به دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هنوز این تلاش‌ها به نتیجه مشخصی نرسیده است، نمی‌توان با جدیت اعلام کرد، اما امیدواریم بتوانیم راهکارهایی را اتخاذ کنیم که دانشجویان در حین تحقیقات بتوانند از حق الزحمه‌های پژوهشی بهره‌مند شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
آقای وزیر مرکز آموزشی یا دانشگاه خرد بوشهر زیر نظر همین وزیر در مقطع کارشناسی ارشد 65نفر در یک کلاس چپونده و مدرک صادر میکنه دروغ وریا کاری تاکی ؟ وزیر محترم مگر میشود دانشگاه فضای قدم زدن نداشته باشددر ده رشته ارشد دانشجو گرفته تکمیل ظرفیتها فقط سه جلسه کلاس رفته اند تابناک موضوع رو پیگیری کنی به خیلی چیزا میرسی
لطفا توی تیتری که می زنید دقت کنید
وزیر گفته باید بگردیم دنبال راهکار مناسب، این که همه مسئولین مملکت می گن و حرفت تازه نیست، جزئی از روش های مدیریت توی ایران
بعد شما تیر میزنید "خبر خوش" !!!!!
یکی ندونه فکر می کنه قراره از ماه دیگه پژوهانه بدن
"با توجه به اینکه هنوز این تلاش‌ها به نتیجه مشخصی نرسیده است، نمی‌توان با جدیت اعلام کرد، اما امیدواریم بتوانیم راهکارهایی را اتخاذ کنیم که دانشجویان در حین تحقیقات بتوانند از حق الزحمه‌های پژوهشی بهره‌مند شوند."
خبر خوش؟؟؟؟؟
مربوط به دانشجویان دانشگاه آزاد هم میشه؟
دانشجویان بیچاره دانشگاه ازاد چه کنند
دانشجویان دانشگاه آزاد مال این کشور انشا الله نیستند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی