بازدید 8302

شمارش معکوس برای اعدام قاتل «ستایش»

کد خبر: ۷۶۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 03 January 2018

وکیل‌مدافع خانواده ستایش قریشی از اجرای حکم اعدام عامل قتل دختربچه افغان تبار در روز پنجشنبه - 14 دی - خبر داد.

به گزارش روزنامه ایران، وکیل‌مدافع خانواده ستایش قریشی از اجرای حکم اعدام عامل قتل دختربچه افغان تبار در روز پنجشنبه - 14 دی - خبر داد. عسگر قاسمی آقباش گفت: خانواده ستایش قریشی با مراجعه به اجرای احکام، مطلع شدند که زمان اجرای حکم اعدام امیرحسین - متهم پرونده - روز پنجشنبه تعیین شده است.

دراین جنایت که شهریور سال ۹۵ رخ داد، دخترک شش ساله پس از ربوده شدن توسط پسر نوجوان همسایه هدف تجاوز قرار گرفت و بعد هم در یکی از محله‌های اطراف ورامین کشته شد.عامل این جنایت پس از دستگیری،در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی محاکمه شد که در نهایت بر اساس رأی صادره، قاتل درخصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و درباره اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در مورد اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

اما پس از اعتراض به رأی صادره ازسوی قاتل، پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور ارسال شد که قضات، حکم دادگاه را تأیید کردند.وکیل مدافع قاتل ستایش نیز دیروز از تعیین وقت اجرای حکم پرونده خبر داد و گفت: به ما اعلام شده که حکم پنجشنبه اجرا می‌شود.

مجتبی فرحبخش از ملاقات حضوری خانواده امیرحسین با وی خبر داد و گفت: طبق آنچه به ما اعلام شده، دیروز-سه‌شنبه- آخرین ملاقات امیر حسین با خانواده‌اش بوده است.ضمن اینکه به ما اعلام شده حکم اعدام سحرگاه پنجشنبه اجرا می‌شود و تلاش ها برای کسب رضایت از خانواده ستایش نیز بی‌نتیجه بوده است.فرحبخش اظهارداشت: متأسفانه فعالان حقوقی و حتی خانواده ستایش نیزتلفن‌های همراه شان را خاموش کرده‌اند. درعین حال اجرا نشدن حکم قصاص فقط به اعلام رضایت خانواده ستایش بستگی دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر