بازدید 4977
گزارش

برتری‌میلیمتری‌کاشان برباشگاه آمریکایی وفتح جام‌باشگاه‌های‌کشتی‌جهان

تیم ایزی پایپ کاشان در دیدار فینال به مصاف تایتان مرکوری آمریکا رفت و با برتری 6 بر 4 به عنوان قهرمانی دست یافت. پیش از این نیز تیم ستارگان ساری با برتری 9 بر یک در دیدار رده بندی مقابل خیموری مغولستان به عنوان سوم دست یافت
کد خبر: ۷۵۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 09 December 2017

تیم ایزی پایپ کاشان با برتری مقابل تایتان مرکوری آمریکا به عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که از صبح دیروز (پنجشنبه) در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است، تیم ایزی پایپ کاشان در دیدار فینال به مصاف تایتان مرکوری آمریکا رفت و با برتری 6 بر 4 به عنوان قهرمانی دست یافت. پیش از این نیز تیم ستارگان ساری با برتری 9 بر یک در دیدار رده بندی مقابل خیموری مغولستان به عنوان سوم دست یافته بود.

برتری‌میلیمتری‌کاشان برباشگاه آمریکایی وفتح جام‌باشگاه‌های‌کشتی‌جهان

نتایج انفرادی مسابقه (اسامی تیم ایزی پایپ ابتدا آمده)

57 کیلوگرم:
رضا اطری 6 - توماس گیلمان 4

61 کیلوگرم:
ولادمیر خینچیگاشویلی 7 - آلن واترز صفر

65 کیلوگرم:
فرزاد عموزاده خلیلی 6 - برنارد فوترل 3

70 کیلوگرم:
محمد نادری، برنده 2 - فرانکلین گومز 2(برنده

74 کیلوگرم:
حسین الیاسی 4 - نازاری کولچیتسکی 5

79 کیلوگرم:
رضا افضلی صفر - کایل داک 12

86 کیلوگرم:
علیرضا کریمی 1 - دیوید تیلور 3

92 کیلوگرم
حسین شهبازی 4 -نیکلاس هفلاین 2

97 کیلوگرم:
ولادیسلاو بایتسایف صفر - کایل اسنایدر 11

125 کیلوگرم:
گنو پتریاشویلی 6 - نیکولاس گویازدوفسکی 5

از نکات جالب توجه این مسابقه پیروزی ارزشمند رضا اطری، کشتی گیر جوان ایزی پایپ مقابل توماس گیرمان، دارنده مدال نقره جهان بود. با وجود عدم استقبال تماشاگران از مسابقات روز نخست و نوبت صبح روز دوم علاقمندان زیادی برای تماشای فینال به سالن دوازده هزار نفری آزادی آمده اند به طوری که حدود 6 هزار نفر در سالن حضور دارند. اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد به همراه جمعی از پیشکسوتان کشتی در سالن مسابقات نظاره‌گر رقابت‌ها هستند.

محمد ناری نیز در جدالی حساس و دیدنی بانتیجه 2 بر 2 از سد فرانکلین گومز، دارنده مدال نقره 2011 جهان گذشت.مهدی فنونی زاده مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال هم در سالن 12 هزار نفری آزادی حضور دارد و از جایگاه ویژه نظاره‌گر مسابقات است. مسابقه سنگین وزن برای دقایقی بدلیل مصدومیت پتریاشویلی کشتی‌گیر ایزی پایپ از ناحیه دنده متوقف شد. رقابت در این وزن حساسیت بسیار بالایی داشت به طوری که قهرمان این وزن، قهرمانی تیمی را به همراه داشت و در نهایت کشتی‌گیر گرجستانی تیم ایزی پایپ موفق شد با نتیجه 6 بر 5 کشتی‌گیر آمریکایی را به زانو درآورد تا جام قهرمانی در خانه برای ایران بماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار