بازدید 5153
۵

نرم افزار ضدتقلب امتحانی از راه رسید!

کد خبر: ۷۵۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 04 December 2017

تقلب امتحانی یکی از چالش های جدی در مدارس دنیاست و با پیشرفت فناوری و عرضه یک نرم افزار تازه امکان تقلب نیز به صفر رسیده است.

به گزارش مهر به نقل از اسین ایج، یک شرکت فناوری هندی به نام Mindlogicx Infratec نرم افزار جدیدی را ابداع کرده که از تقلب و هرگونه تخلف در حین برگزاری امتحانات کتبی جلوگیری می کند.

این نرم افزار که IntelliPAD نام دارد، سوالات امتحانی را از طریق رایانه و در مدت زمان محدود و مشخصی در دسترس قرار می دهد و احتمال نشت سوالات را به صفر می رساند.

نرم افزار یاد شده که در سیلیکون ولی آمریکا طراحی شده و در چین به تولید نهایی رسیده است، از طریق دفتر این شرکت هندی در سنگاپور عرضه شده و به فروش می رسد. در این نرم افزار از فناوری های بیومتریک و رمزگذاری برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، بهره گرفته شده است.

نرم افزار مذکور سوالات امتحانی را بر روی سرورهای کلود خود رمزگذاری می کند و دانش آموزان تنها با ثبت اثر انگشت خود می توانند به محتوای سوالات برای مدت محدود دسترسی یابند. پس از ثبت اثر انگشت سوالات بر روی نمایشگر قابل مشاهده بود و دانش آموزان در مدت تعیین شده برای پاسخ به آنها فرصت خواهند داشت.

این سیستم بر روی رایانه های شخصی، تبلت و دیگر انواع رایانه ها قابل پیاده سازی است. شرکت سازنده این نرم افزار از یک دهه قبل نرم افزارهای آموزشی عرضه می کند و حدود ۶۰ کارمند دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
نرم افزار یاد شده که در سیلیکون ولی آمریکا طراحی شده و در چین به تولید نهایی رسیده است، از طریق دفتر این شرکت هندی در سنگاپور عرضه شده و به فروش می رسد:)))
ترکونده که این:
---تو سیلیکون ولی آمریکا طراحی شده
---تو چین به تولید نهایی رسیده است
---از طریق شرکت هندی
--- تو سنگاپور عرضه شده و به فروش می رسد.
دنیا رو چرخیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
عزیز من دخکده جهانی که میگن همینه ، ما دور خودمون دیوار کشیدیم واسه خودمون خوشیم .
کار من طراحی و تولید نرم افزار برگزاری آزمون های پزشکی است.
تمام اینهایی که شما می فرمایید به شرطی جواب میدهند که شما یک بانک سوال قوی داشته باشید که نرم افزار بتواند با توجه به تعاریف شما از آزمون شروع به استخراج سوال برای داوطلبان یا تک تک داوطلبان بکند. اما زمانی که کارفرما نمی خواهد بانک سوال داشته باشد و تمایل دارد برای هر آزمون اقدام به طراحی سوال توسط اساتید بکند که مستلزم اجرای شرایط قرنطینه و افراد طراح سوال و تایپیست ها و غیره می باشد مطمئن باشید نشتی رخ میدهد.
معمولا هم تجربه ثابت کرده که نشتی سوال و پاسخ توسط همین عوامل طراحی سوال بوده و هیچ کاری هم از نرم افزار ساخته نیست.
اما می توان با مدل های ریاضی که در نرم افزار وجود دارد احتمال سوال اشتباه یا حتی احتمال وقوع تقلب توسط یک نفر را شناسایی کرد.
دوست عزیز این واسه ایرانی جماعت نیست.ما تو دانشگاه و دبیرستان جوری جلوی ناظر تقلب میکردم که روحشونم نمیفهمید.
دور زدنش مطمئن باشید کاری نداره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر