بازدید 16953
۸

دولت آمریکا، لو رفتن بازی تاج و تخت را نیز به گردن ایران انداخت!

در جریان آن عملیات هک، بالغ بر 1.5 ترابایت اطلاعات این شبکه به سرقت رفته که قسمت هایی از سریال ها و دیگر محصولات در صف انتشار این شبکه را نیز شامل می‌شده است. به نظر می‌رسد، این پرونده سازی با محوریت این شبکه و چنین سریالی، عمدتاً با هدف جلب توجه افکارعمومی آمریکا پیرامون موضوعی است که برای آمریکایی‌ها کاملاً آشنا و ملموس است
کد خبر: ۷۴۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 20 November 2017
دولت آمریکا، لو رفتن بازی تاج و تخت را نیز به گردن ایران انداخت!
وزارت دادگستری دولت آمریکا در راستای افزایش فشار بر کنگره آمریکا، برای وضع تحریم‌های تازه علیه ایران به قصد برهم خوردن برجام، برخی پرونده‌های تازه را که گمان می‌رود، پای ایرانی‌ها در آنها مطرح باشد، مطرح کرده که عجیب ترین این ادعاها، هک شبکه اچ بی او و سرقت حجم چشمگیری از اطلاعات این شبکه از جمله قسمت‌های سریال بازی «تاج و تخت» است!
 
به گزارش «تابناک»؛ دونالد ترامپ قصد دارد با اعمال تحریم‌های تازه از سوی کنگره، عملاً برجام را نقض و این توافق بین المللی را برهم بزند. با این حال نمایندگان کنگره هنوز همراهی جدی با رئیس جمهور آمریکا برای پذیرش هزینه های بین المللی بر هم زدن برجام نداشته‌اند و به همین دلیل، رئیس جمهور آمریکا تحرکات تازه‌ای برای تحت فشار گذاشتن اعضای کنگره داشته است.
 
در همین راستا، واشنگتن‌پست گزارش داده که دونالد ترامپ به وزارت دادگستری آمریکایی دستور داده، اطلاعات همه پرونده هایی که گمان می‌رود ایرانی‌ها در آنها دخیل باشند، منتشر شوند و بدین ترتیب کنگره برای تصویب تحریم‌های تازه تحت فشار افکار عمومی قرار بگیرد. در همین راستا، اطلاعاتی از این پرونده‌ها به رسانه‌های آمریکایی رسوخ کرده که به نظر می‌رسد منابع دولتی تعمداً رسانه‌ای کرده‌اند.
 
دولت آمریکا، لو رفتن بازی تاج و تخت را نیز به گردن ایران انداخت! 
واشنگتن پست، عجیب ترین کیس قضایی مطرح علیه شهروندان ایران را مرتبط با پرونده هک شبکه HBO معرفی کرده است. شبکه اچ بی او، همزمان با عرضه سریال بازی تاج و تخت دو بار هک شد. در نخستین بار چند قسمت از این سریال منتشر شد و در دفعه دوم، هکرها علاوه بر سرقت چند قسمت از این سریال، اطلاعات کاری و شخصی مدیران این شبکه و بازیگران همکار با این شبکه را به سرقت بردند و تهدید کردند در صورت باج ندادن، این اطلاعات را منتشر می‌کنند.
 
در آن مقطع، اطلاعات این بازیگران منتشر نشد و این گمانه پررنگ شد که شبکه اچ بی او برای حفظ اعتبار حرفه‌ای و جلوگیری از ضررهای حاصل از انتشار چند قسمت از سریال بازی تاج و تخت، باج داده است. اکنون مشخص شده در جریان آن عملیات هک، بالغ بر 1.5 ترابایت اطلاعات این شبکه به سرقت رفته که قسمت هایی از سریال ها و دیگر محصولات در صف انتشار این شبکه را نیز شامل می‌شده است.
 
حمله نخست به اچ بی او به هکرهایی از کره شمالی منتسب شده بود؛ اما درباره هک دوم که بسیار گسترده تر بود، اظهارنظری نشده بود و اکنون نیز این شبکه به واشنگتن پست درباره جزئیات این پرونده پاسخی نداده است.
 
به نظر می‌رسد، این پرونده سازی با محوریت این شبکه و چنین سریالی، عمدتاً با هدف جلب توجه افکارعمومی آمریکا پیرامون موضوعی است که برای آمریکایی‌ها کاملاً آشنا و ملموس است و احتمالاً دولت آمریکا تصور می‌کند می‌تواند از ظرفیت تبلیغاتی پیرامون این سریال، برای حمله و بسیج افکارعمومی آمریکا علیه ایران، بهره برداری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خسته شدیم مثل مرد برجام رو به هم بزنن بره
مدافع شمال جناب کینگ اسنو :دی
ما هم کم نمیاریم و میندازیم گردن احمدی نژاد
ترور جان اف کندی هم میندازن گردنمون، میگین نه ببینین...
میدونین، اینم نتیجه تیتر کیهانه!
کیس چیه دیگه ؟ شما ایرانی نیستید ؟ یا واژه پارسی ندارید ؟ یا خود باخته و دلباخته زبان بیگانه هستید . هرچه هستید مسلما به اصالت خودتان اعتنایی ندارید .
آقا من پیشنهاد میکنم ما در یک بیانیه رسمی به کل کشورها و مردم کره زمین ، با اشاره به یاوه گوئیهای آمریکا در هر زمینه ای در مورد ایران، بیائیم مسئولیت جنایات کشورهای غربی در برده کشی از آفریقا طی قرون گذشته ، مسئولیت شروع جنگ جهانی اول و دوم ، مسئولیت انداختن بمب اتمی روی هیروشیما و ناکازاکی، مسئولیت طلاقهای مکرر شهوت آمیخته ترامپ، مسئولیت مردن مرد شرق آسیا در سونامی، مسئولیت روشن نشدن فندک سیگار فروش محل و کلاً مسئولیت همه چیز را بپذیریم و بگوئیم آقای ترامپ خودت را اذیت نکن ما از اول مسئولیت همه چیز را پذیرفته ایم، حالا چه غلطی میخوای بکنی؟
ما هم کم نمیاریم و میندازیم گردن احمدی نژاد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار