بازدید 7842

آنچه الان در كرمانشاه فوريت دارد

کد خبر: ۷۴۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 15 November 2017
كرم رضا پيريايى در صفحه اينستاگرام خود نوشت:

امروز جناب آقای دکتر رضایی به بنده فرمودند برنامه مسافرتی که قبلاً تنظیم شده است را همچنان به تأخیر بیندازیم، ایشان بلافاصله پس از وقوع زلزله در کرمانشاه حضور یافته اند و اکنون هم گفتند شرایط طوری است که باید بمانند و هر کاری که مقدورشان هست برای هموطنان عزیز و مصیبت دیده کرمانشاهی انجام دهند.
 
این روزها، که روزهای مصیبت و رنج هموطنان غرب کشور بویژه استان کرمانشاه است و همه کشور غرق در عزا و اندوهی سنگین است، جای آن است بجای نق و نقد، هرکس هرکاری که می تواند انجام دهد.
 
مردم کرمانشاه الآن به رسیدگی فوری و همه جانبه و مؤثر نیاز مبرم دارند، اگر خدای ناکرده جناح ها و جریان ها با نقد های دو جانبه، مایه عدم تمرکز در خدمت به مردم زلزله زده شوند و فضای ناگوار فعلی را با اشاعه اختلاف تلخ تر کنند! هم مردم از کمک های لازم و رسیدگی به موقع محروم می مانند و هم پس زمینه نقد تندتر و غیر واقعی تر میشود!
 
در چنین شرایطی که مفهوم استرجاع در خاطر غمدیدگان خطور می کند و فضای ذکر آیه شریفه انا لله و انا الیه راجعون است تا تسلیت و آرامش ابعاد مصیبت و رنج را کاهش دهد، بخصوص از فضای مجازی باید استفاده ای بهتر از این که جاری است بشود!
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار