بازدید 2952

ترافیک نیمه سنگین و هوای صاف در ایلام

کد خبر: ۷۴۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 05 November 2017
آخرین وضعیت ترافیکی، آب و هوایی، پرونده های قضایی و...در مرز مهران را در بسته خبری اربعین بخوانید.
سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون فقط در محور ایلام-مهران شاهد ترافیک نیمه سنگین و البته روان هستیم.

وی گفت: خوشبختانه در محورهای استان هیچ گره ترافیکی وجود ندارد و ترافیک روان است.

وی با اشاره به اینکه هیچ حادثه تلخی در بحث تصادفات رانندگی در استان رخ نداده است، گفت: انتظار داریم رانندگان در مسیر برگشت نیز با پلیس همکاری خوبی داشته باشند.

همتی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون بارندگی در استان وجود ندارد، گفت: دیروز لغزندگی جاده باعث واژگونی چند خودرو در محورهای استان شده است.

طبق گفته اکثر مسئولان انتظامی کشوری در استان، هم اکنون وضعیت پایانه مرزی مهران آرام‌تر از روزهای گذشته بوده و از حجم ترددها کاسته شده و بازگشت زوار آغاز شده است.


فرماندار مهران گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در سالهای اخیر در راستای توسعه پایانه مرزی مهران انجام شده است.

مراد ناصری در گفتگو با مهر بیان داشت: بعد از اربعین سال گذشته اقدامات بسیار مناسبی در زمینه شناسایی و رفع مشکلات و محدودیت‌ها انجام شده است. 

فرماندار مهران افزود: کمبود آب شرب و آبرسانی سیار به‌وسیله ۳۶ تانکر یکی  از مشکلات سال گذشته بود که امسال با احداث ۱۹ کیلومتر خط آبرسانی از ۲ حلقه چاه آب شرب پایانه مرزی تأمین شده است.


وی تاکید کرد:  خط انتقال آب شرب، ۲۲ تا ۲۴ میلی متر در ثانیه آب وارد شبکه پایانه می‌کند و امکان آبرسانی به پایانه خاک عراق نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: مشکل تردد اتوبوس زائران نیز با تملک ۲۸ هزار مترمربع زمین بخش خصوصی و احداث میدان بزرگ اربعین در ورودی پایانه مرزی مرتفع شده است.

ناصری افزود: هر سال بعد از اربعین نقاط ضعف شناسایی و اقدامات مناسبی در راستای حل آنها در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار مهران افزود: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار ما قرار دارد نهال کاری حاشیه مسیر پل زائر تا پایانه مرزی است.

اجرای طرح هر زائر یک نهال

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیرداری استان ایلام گفت: طرح هر زائر یک نهال امسال در مسیر پل زائر تا پایانه مرزی مهران اجرا شده است.

علی احمدی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام اربعین حدود ۱۰۰ هزار نهال در مسیر پل زائر تا میدان اربعین مهران کاشت می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: با توجه به مصوبه ستاد اربعین  منابع طبیعی ۳۰۰ لیتر گلاب در مسیر پایانه به وسیله پنج دستگاه خودرو گلاب پاشی می‌شود.

احمدی افزود: خدمت به زائرین در دستور کار این اداره کل قرار دارد و تلاش کرده‌ایم که در بحث خدمات رسانی به زائران با تمام ظرفیت اقداماتی مناسبی در دستور کار داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار