بازدید 10400
۵

علت بروز حادثه سقوط آسانسور در دانشگاه شریف

کد خبر: ۷۳۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 19 September 2017
رئیس دانشگاه شریف گفت: فرسودگی یکی از علت های بروز حادثه سقوط آسانسور در این دانشگاه بوده است.

به گزارش مهر، محمود فتوحی گفت: اساتید مجروح شده در حادثه سقوط آسانسور در دانشگاه صنعتی شریف تاحدودی بهبود یافته اند و اکنون به فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود در دانشگاه ادامه می دهند.

وی افزود: گزارشی درخصوص بروز حادثه سقوط آسانسور در این دانشگاه تهیه شده که به شورای این دانشگاه ارائه شد و فرسودگی یکی از علت های بروز این حادثه بیان شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: بعد از  بروز این حادثه ۲۳ دستگاه آسانسور این دانشگاه تعمیر و یا تعویض شد و چند دستگاه آسانسور دیگر نیز در دست تعمیر و نوسازی قرار دارد.

به گزارش مهر، روز دوشنبه ۱۲ مهرماه سال ۹۵ یکی از آسانسورهای سلف مرکزی دانشگاه صنعتی شریف دچار حادثه شد و ۶ نفر از اساتید این دانشگاه به دلیل سقوط آسانسور دچار جراحت شدید شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
این اتفاق در بهترین دانشگاه صنعتی ایران واقعا تاسف باره و نشان از کیفیت دانش و مهارت مهندسان و اساتید و دانش آموختگان این دانشگاه داره . دیگه چه انتظاری از ساختمان ساز های متفرقه باید داشت. اگر کسی هم از شریف به جایی رسیده فقط تلاش و استعداد خودش بوده و بس. این دانشگاه چطور میخواد نگهداری و تعمیرات رو یاد مهندس هاش بده؟ چطور میخواد کنترل ها و اصول ایمنی رو یاد مهندس هاش بده ؟
واقعا بايد به حال دانشگاهي كه خود بايستي نمونه استفاده از فناوري و استاندارد باشد و به بقيه آموزش دهد گريست.
12 مهر 95 چه ربطی به الان داره
معمولا پس ازچندسال استفاد ه باید سیستم تعویض شود ازلحاظ فنی نوشود باضمانت گارانتی
هم وطن عزیزی که می فرمایید چون سقوط آسانسور در این دانشگاه بوده پس در نتیجه اساتید و مهندسهای این دانشگاه بی سوادن بد نیست بدانید سقوط آسانسور ربطی به دانش بالای اساتید و دانش آموختگان این دانشگاه ندارد. مانند هر جای دیگر این کشور زمانی که بخواهندساختمانی بسازند مناقصه گذاشته و پیمانکار تعیین می کنند و دانشگاه فقط نقش کارفرما را دارد و حتی ناظر هم از طریق مناقصه تعیین می گردد و پیمانکار و دستگاه نظارت هر کسی که دارای رتبه و صلاحیت از نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باشه می تواند باشد و باز هم بد نیست بدانید برخی ازساختمانهای این دانشگاه قدمتی بالای 50 سال دارند آن هم در کشوری که عمر مفید ساختمان به زحمت به 25 سال می رسد.و باز این بخش قضیه هم ربطی به اساتید و دانش آموختگان این دانشگاه ندارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار