بازدید 4834

پایان مرموز سقوط راننده نیسان در چاه

کد خبر: ۷۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 September 2017
ساعت 5 بعد از ظهر چهارشنبه 22 شهریور، بازیکن‌های یک تیم فوتبال، هنگام تمرین با مرد جوان مجروحی روبه‌رو شدند. او که وضعیت جسمی خوبی نداشت، در حالی که به سختی حرف می‌زد مدعی شد دوستش داخل چاه 10 متری زیر پل ستاری افتاده و نیاز به کمک فوری دارد.

به گزارش روزنامه ایران، با اعلام این موضوع به مأموران کلانتری 135 آزادی و آتش‌نشانی، پیکر بی‌جان مرد جوان از داخل چاه 10 متری بیرون کشیده شد. بعد هم بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق راهی محل شده و تحقیقات در این خصوص کلید خورد.
 
مأموران در جریان تحقیقات مقدماتی خودرو نیسان قربانی را در 500 متری چاه پیداکردند. به این ترتیب دوست راننده نیسان که تنها شاهد ماجرا بود مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: «به همراه دوستم برای انجام کاری به نزدیکی محل حادثه رفته بودم که ناگهان او ناپدید شد.

هر چه صدایش کردم جواب نداد. در جست و جویش بودم که یکدفعه زیر پایم خالی شد و داخل چاهی افتادم. داخل چاه متوجه صدای ناله شدم و کمی که دقت کردم، دوستم را دیدم که خونین درکف چاه افتاده بود. با هر جان کندنی بود خودم را از چاه بیرون آوردم و کمک خواستم.»

باتوجه به اظهارات ضد و نقیض مرد جوان و مشکوک بودن سقوط مرگبار، به دستور بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، این فرد بازداشت شد و تحت نظر پلیس برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. قرار است پس از بهبودی کامل مرد مجروح، تحقیقات از سرگرفته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر