بازدید 12615
۲

تصادف مرگبار در جاده خاوران

کد خبر: ۷۳۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 17 September 2017
بروز تصادف رانندگی در جاده خاوران، یک کشته و شش زخمی به جای گذاشت.

به گزارش جام جم از سازمان آتش نشانی تهران، این حادثه ساعت 10:33 صبح دیروز رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 66 به همراه گروه امداد و نجات 15 را به مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به دوربرگردان توتک روانه کرد.

رییس ایستگاه 66 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو پراید با شش سرنشین در حال حرکت در جاده بود که به علت نامعلومی که از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با جدول کنار جاده برخورد کرد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

رییس ایستگاه 66 آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان سرنشینان این وسیله نقلیه (سه مرد، دو زن و یک پسربچه) را از داخل خودرو خارج کرده و هر شش نفر را برای معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ یکی از سرنشینان (یک مرد 20 ساله) از سوی کادر پزشکی اورژانس تایید شد.

رسول سعادتی خاطرنشان کرد: پنج نفر دیگر از سرنشینان خودرو سواری که به شدت دچار مصدومیت شدند به وسیله خودرو اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان پس از ایمن سازی کامل، خودرو را به حاشیه امن جاده منتقل کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
و با هم پراید و باز هم مرگ...
خدا از کسی که نذاشت ماشین استاندارد به ایران بیاد نگذره ، با همین پول این تابوت متحرک (پراید) میتونست یه تویوتا بگیره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل