بازدید 2860

سفر هیأت نظامی رژیم صهیونیستی به واشنگتن

کد خبر: ۷۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 15 August 2017
یک هیأت نظامی از تل‌آویو به ریاست رئیس موساد به منظور گفت‌وگو با مقامات ارشد کاخ سفید درباره ایران و سوریه قرار است به زودی به واشنگتن سفر کند.

به گزارش فارس، یک هیأت نظامی رژیم صهیونیستی به ریاست «یوسی کوهن» رئیس موساد قرار است به منظور گفت‌وگو با مقامات کاخ سفید درباره سوریه و ایران به واشنگتن سفر کند.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، مقامات نظامی اسرائیل قرار است اواخر این هفته برای گفت‌وگو با مقامات ارشد نظامی آمریکا و کاخ سفید به واشنگتن سفر کنند.

بر اساس این گزارش، این هیأت نظامی به ریاست «یوسی کوهن» رئیس موساد و همراهی «هرزل هالوی» رئیس اطلاعات نظامی نیروهای نظامی اسرائیل و همچنین «زوهر پالتی» رئیس اداره امنیتی سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن اعزام خواهد شد.

یک مقام ارشد کاخ سفید گفته است که این هیأت اسرائیلی قرار است با «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی «دونالد ترامپ»‌رئیس‌جمهوری آمریکا، «دینا پاور»‌ معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، «جیسون گرینبلات»‌ نماینده ویژه ترامپ در امور خاورمیانه و دیگر مقامات آمریکایی دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

وی افزود، این دیدار توسط گرینبلات و «جرد کوشنر» مشاور ارشد ترامپ برنامه ریزی شده است.

این مقام کاخ سفید در ادامه گفت: «این گفت‌وگوها بر ملزومات امنیتی اسرائیل در ارتباط با سوریه و لبنان متمرکز خواهد شد و به موضوع روند صلح خاورمیانه نخواهد پرداخت».

وی ادامه داد: «ورود این هیأت نظامی به واشنگتن نشانه‌ای قدرتمند برای اثبات اعتماد میان اسرائیل و مک‌مستر است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این ارتباط گفته است، این سفر به عنوان بخشی از گفت‌وگوهای امنیتی متداول میان اسرائیل و آمریکا انجام می‌گیرد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار