بازدید 41388

تصاویر خانه مرد میوه فروش فوت شده قمی

کد خبر: ۷۲۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 13 August 2017
 بر اساس شنیده ها در پی درگیری ماموران سد معبر شهرداری قم با یک میوه فروش ، مرد میوه فروشی بر اثر ضربه وارده به سر پس از چند ساعت جان باخت. روابط عمومی شهرداری قم درگیری ماموران با میوه فروش را تکذیب کرده است.
روز گذشته یک راننده‌ی وانت در قم پس از مواجهه با ماموران سد معبر شهرداری جان خود را از دست داد. روابط عمومی شهرداری قم درگیری ماموران با راننده متوفی را تکذیب کردند.

به گزارش تابناک،، عصر روز گذشته ماموران سد معبر شهرداری قم از یک راننده وانت که مشغول فروش میوه بود، می‌خواهند محل را ترک کند اما این راننده پس از گذشت دو ساعت؛ در بیمارستان فوت می‌کند.

مردمِ محل، برخورد ماموران شهرداری را دلیل فوت راننده می‌دانند و در بلوار شاهد قم تجمع می‌کنند.
اما روابط عمومی شهرداری قم هرگونه درگیری منجر به فوت را تکذیب می‌کند. عابدی (مدیر روابط عمومی شهرداری قم) در ارتباط با جزئیات حادثه گفت: ساعت ۱۹:۳۰ ماموران سد معبر شهرداری قم به یک راننده وانت میوه فروش به خاطر سد معبر تذکر می‌دهند که منجر به واکنش وی می‌شود و راننده وانت اقدام به شکستن شیشه خودروی خود می‌کند. 

وی ادامه داد: هیچ برخوردی با این راننده نمی‌شود و پس از اخذ تعهد بدون هیچ مشکلی راننده وانت از محل دور می‌شود. اما پس از مدتی حال راننده وانت بد شده و سرش به جدول کنار خیابان برخورد می‌کند که با حضور اورژانس به بیمارستان الزهرا منتقل می‌شود. با این وجود راننده پس از ۲ ساعت فوت می‌کند.

عابدی در پایان اظهار کرد: مراجع قضایی و پزشکی قانونی در حال بررسی موضوع هستند و نتیجه قطعی در ارتباط با علت مرگ راننده به زودی مشخص می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰۱
انتشار یافته: ۳۹
خدا ازتون نگذره دل آدم واسه خونواده اش كباب ميشه، حداقل يه عذر خواهي و دادن ديه و ايناست اما....
یاد داستان سقوط هواپیماهای ایرانی در سال های گذشته افتادم، هر وقت هواپیمایی سقوط میکرد اشتباه خلبان بود و هواپیمای قدیمی مشکلی نداشت الان هم فقط میبینم که ماموران سد معبر شهرداری چه انسان های شریفی هستند و همیشه این دست فروش ها هستند که مقصرند!!!!
واي به حال جامعه وكه قتل انسان به راحتي و توسط وابستگان انجام مي گيرد
چرا بايد عده اي به خود اجازه دهند با اين روش به شهروندان و همدينان خود حمله كنند و موجب مرگشان شوند؟؟
پشتشان به كه گرم است
خداوند خودش داد بستاند
مردم انجا شاهد هستن بهتره اگه رسانه بیطرف هستی بری از شهود ازلاع کسب کنی
سلام چه جالب خودش سرش را میکوبد به جدول ؟؟؟؟ عالی است .....موفق باشید
همینجوری شیشه ماشین خودش رو شکست و سرش رو زد تو جدول محکم!!! بابا به شعور مردم کمتر توهین کنید

افرادی که شهرداری استفاده می کنه خشن، لات و بد اخلاق هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
كافي شما چرخي در خيابانهاي تهران مخصوصا خيابانهاي منطقه 10 و 11 بزنيد در يك خيابان و در مسير 500 متري حداقل 10 دستگاه وانت ميوه فروشي پارك دوبله و سط خيابان سر چهار راه توقف كرده و ميوه فروشي مي كنند علاوه بر آنها تعدادي خودرو هم به دليل خريد ميوه توقف كرده و اين عامل تشديد ترافيك مي شود ولي كاري كه مامورين انجام مي دهند در خيابان چرخ مي زنند و از هر وانت 50 هزار تومان دريافت و به راه خود ادامه مي دهند
خوبه که مرحوم رو بجرم قتل خودش بازداشت کنند!
خب معلومه تکذیب میکنه
شهرداری بجای ساماندهی دست فروش ها قلدر استخدام میکنه تا با زور جلو رزق و روزی مردم رو بگیرند و از اون طرف بتون به مردم تراکم بفروشن
از این به بعد با این اوضاع کسب و کار و فقر روز افزون از این چیزها خیلی خواهیم دید !!
الله اکبر
تو سایت تابناک روشی در نظر گرفته ای که پر از ابهام و ایداده، آیا دست فروشی و سد معبر و با کامیون و وانت کاسبی کردن درسته! تمام معابر و خیابانهای کشور شده است محل برپائی بساط دست فروشها. شما هم طوری از این نوعع وقایع رجز خوانی می کنی که اگر شخصی در این گونه وقایع مرد، بدون این که تحقیق و مطالعه کنی، تقصیر رو بر گردن مامورینی می گذاری که به وظائفشان دارن عمل می کنن. آقای محترم وقتی این مملکت و سه میلیون افغان و پانصد هزار افغانی و دویست هزار پاکستانی بدون ویزا وارد مملکت شده اند و مشاغلی را که قبلا توسط ایرانی ها انجام می شد، اشغال کروه اند و موجی از بی کاری را ور داخل کشور بوجود آورده اند، نمی پردازی. شما بیا علت این بی کاری ها و مشاغل کاذب و دست فروشی ها را بیان کن. فوت یک میوه فروش که تو به آن دامن می زنی و موج کاذبی از همدردی در جامعه بوجود می آری، معلوله. به علتبپرواز و در این باره صحبت کن...
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
اولا اگر کسی مجبور نباشه نمیره تو این گرما بساط کنه با این همه درد سر .دوما شما یک کمی بیشتر دقت کن ببین بر خورد مامورای شهر داری با مردم چطوره .سوما شما میگی افاغنه باعث شدن بیکاری باشه برو ببین این بد بختا کجا و چه جوری کار میکنن هیچ کارکر ایرنی تو این شرایط حاظر به کار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
یعنی هرکی از سر ناچاری رفت دستفروشی کرد باید !؟کشته شه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
نگاه میگه ماموران وظیفشون انجام دادن انگار نه انگار که یه انسان این وسط
کشته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
احسنت .
شهاب
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
این افراد مشاغل سطح پایینیدر جامعه گرفتند. کدوم ایرانی میره تو عمق چاه و چاه بکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
بعضي مردم مجبورن براي يه لقمه نون اينكار روبع بكنن. شايد شما راحت پول در مياري اون مجبوره دستفروشي كنه
سلام من خودم شاهد عینی ماجرا بودم
ولی اونجایی ک بنده خدا فوت میکنه نبودم..میخوام بگم نباید باور کنیم ک شهرداری مقصر نیست ..اتفاقا مقصر اصلی شهرداریه .. این بار اول نیست ک شهرداری با دست فروشان بی بضاعت درگیر میشه..در این درگیری مادر وپدر میوه فروش از شدت استرس بدنشون میلرزید و التماس ماموران شهرداری و مامور یگان ویژه میکردن..وای بر این افراد..تاسف میخوریم ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
اين همه بدبختي واسه يه لقمه نون انصافه؟؟؟
هی ایران و ایرانی، به کجا چنین شتابان .......
کلیپ درگیری در فیس بوک هست.....
انسانیت فراموش شده !دزدی ورشوه وزیرمیزی عادی شده ! یکی همین کشتن بیگناه بودکه آنهم عادی شد!!؟؟؟؟!!!!!
چرا میوه فروشی دزدی که رونق اش بیشتر شده بی دردسر
اخی یعنی مشکل بیکاری اتباع بیگانه هستند اون بد بختها که همش کارگر هستند پس ما که فوق لیسانس داریم بیکاریم باید بریم اونجا ریشه یابی کنیم. این اتباع به جای ما مشغول کارند حتما دیگه
این مردم را به حال خودشان رها کنی ، همگی به جای کار ، بساط فروشی راه می اندازند .
قضاوت را بگذاریم برای کسانی که ماجرا را از نزدیک بررسی می کنند هر نوع داوری بدون علم ممکن است سخنی باطل باشد و مستوجب عذاب!
ای ایران ای سرای امید
همه چی همه قوانین تحت الشعاع اقتصاد فلج مملکت قرار گرفته. سد معبر جرمه اما میگویند بخاطر اینکه چرخی و گاری میوه فروش نرود دزد بشه برخورد نشود. قاچاق جرمه اما بخاطر مرزنشین نرود تروریست و یاغی شود عیب ندارد ته لنجی و کوله بری برخورد نشود. روغن های مایع حاوی پالم مضر و ممنوعه اما برای ورشکست نشدن کارخونه دار و گران نشدن روغن با پالم برخورد نشود. طلافروش باید مانند دیگر اصناف مالیات بدهند اما بخاطر سروصدا ازشون نگیرید.
اینم معضلی شده نه میشه با سد معبر مبارزه کرد نه نمیشه نکرد تو ایران. ولی کاش به بچه هامون یاد بدیم که قانون حرف آخر رو میزنه باید اطاعت کرد نه مقابله
ماموران سد معبر شهرداری به ایشون گفتن: "بردارم، از اینجا برو، دستت درد نکنه، خیلی سلام برسون" و از محل دور شدند.
بعد دست فروش به خاطر تصورات اشتباهی که تا اون موقع در مورد ماموران سد معبر داشت، متاسف و متاثر شد، شیشه ماشینش رو شکستو بعد هم سرشو محکم زد توی جدول!
شهرداری با برخوردهای فیزیکی شدید با دست فروشان برخورد می کند ولی جلوی سد معبر کردن مغازه داران در معابر عمومی گرفته نمی شود . جالبتر اینکه برای رفاه بعضی مغازه داران خیابان جلوی مغازه را هم با نامه به مغازه دارهای علیالخصوص میوه فروش ها اجاره می دهند .
من کاملا موافق با برخورد با سد معبرها از جمله وانت میوه فروش ها هستم شهرداری بازارچه هایی درست کرده این ها درامدشون خوبه برن اونجا بفروشن نه هرجا الکی هم بزرگش نکیند
به هر کسی که میپرستید بذارید کارشون بکنند یه لقمه نون حلال پیدا کنند ...
خدا به خانواده ایشان صبر دهد.واقعا باعث تاسفه.
راست میگن خدا بیامرز احتمالا بعد از رفتن ماموران شهرداری از فرت خوشحالی سرش رو به جدول کوبیده و مرده.
انصاف هم چیز خوبیه
متاسفانه این معضل وانت های میوه فروشی در همه شهرها هست و اغلب به صورت دوبله و حتی سوبله تا وسط خیابان این ماشینها پارک می کنند و باعث ترافیک سنگین، تصادف و یا حتی الوده کردن خیابانهای اصلی و بد منظر شدن شهر می شه تا زمانیکه شهرداری هر منطقه به فکر جایی برای این افراد نباشه اونها هم برای پول درآوردن مجبور نیستند سد معبر کنند و باعث بوجود آمدن این درگیریها بشن حتی سر کوچه خودمون یک وانت میوه فروشی باعث تصادف و فوت یک زن شد تا وقتیکه شهرداری ها چشم رو همچین مواردی میبندند باعث دیدن این تصاویر زشت و تاسف بار بیشتری هستیم.
چرا انقدر زندگي ما سخت شده. چرا شادي نداريم چرا ناراحتيم چرا عصبي هستيم چرا چرا چرا
اگر اين كار دست فروشي قانوني نيست
بهترين را قرار دادن نمره منفي در پرونده ملي و شخص با ارائه كارت شناسايي باشد
و اگر كساني نمرات منفي در پرونده خود دارند و مراجعه نكرده جهت واگذاري كار قانوني در وزارت كار و مراكزرسمي كه كار مناسب آنهار را مي تواند معرفي كند و پيگير كار نبوده باشند آن نمرات منفي از يك سري خدمات اجتماعي آنها را محروم مي كند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان