بازدید 5848

دیدار احمد توکلی با قاضی پرونده یاشار سلطانی

امروز دومین نشست دادگاه یاشار سلطانی، مدیرمسئول سایت معماری نیوز در حالی برگزار شد که پیش از دادگاه، دکتر احمد توکلی به دیدار قاضی صلواتی رفت و در دفاع از عملکرد متهم با وی به گفت‌وگو پرداخت.
کد خبر: ۷۱۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 31 July 2017
محاکمه سلطانی در حالی در جریان است که به تشخیص قاضی پرونده، دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.
 
دیدار احمد توکلی با قاضی پرونده یاشار سلطانیبه گزارش «تابناک»، امروز دومین نشست دادگاه یاشار سلطانی، مدیرمسئول سایت معماری نیوز در حالی برگزار شد که پیش از دادگاه، دکتر احمد توکلی به دیدار قاضی صلواتی رفت و در دفاع از عملکرد متهم با وی به گفت‌وگو پرداخت.
 
پس از این دیدار، یاشار سلطانی به همراه دیگر متهم پرونده و وکلا در دادگاه حضور یافتند که با توجه به غیر علنی بودن نشست، جزئیات محاکمه محرمانه است و رسانه‌ای نشده.
 
به گزارش ایسنا، یاشار سلطانی پس از خروج از دادگاه انقلاب با ابراز رضایت از روند رسیدگی، زمان نشست بعدی دادگاه را فردا اعلام کرد و گفت: دادگاه خوب بود، جلسه غیرعلنی بود. جلسه رسیدگی مربوط به ماجرای املاک بود.
 
مهرآرا یکی از وکلای یاشار سلطانی نیز به ایسنا گفت: قاضی به خوبی فرصت کافی در اختیار طرفین گذاشت. دفاعیات ما را استماع کرد و مکتوب شد.
 
وی افزود: دادگاه باید بررسی کند که رسالت مطبوعات چیست؟ آقای سلطانی چه وظیفه ای دارد؟ ماده 2 قانون مطبوعات را یا دوستان مطبوعات به آن واقف نیستند یا رسیدگی کنندگان. یکی از مواردی که نسبت به آن باید بحث شود همین موضوع رسالت مطبوعات است که در قانون مطبوعات مطرح شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان