بازدید 17144

چگونگی هلاکت عامل اصلی حمله تروریستی تهران

کد خبر: ۷۰۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 12 June 2017
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: عامل اصلی حوادث تروریستی تهران به دست نیروهای کشورمان در خارج از مرزها به هلاکت رسید، زیرا ما در جاهایی که باید حضور داشته باشیم، حضور داریم و روش برخورد و ابتکار عمل در آنجا دست ما است.
 
به گزارش فارس، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره چگونگی دسترسی به عوامل فرماندهی حوادث تروریستی اخیر کشور در خارج از کشور گفت: این‌گونه اقدامات علیه تروریست‌ها در خارج از مرزها اساساً در توافقات حقوقی و قضایی دوجانبه یا چند جانبه با کشورها نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه موضوعات را نمی‌شود از طریق اینترپل و یا نهادهای مشابه بین‌المللی نیز پیگیری کرد چرا که بروکراسی آنها اصلاً متناسب با سرعت لازم برای این واکنش‌ها نیست.

پورمختار گفت: بسیاری از عوامل این تحرکات تروریستی اخیر پیش از خروج از کشور بازداشت شدند و مسئول اصلی هماهنگ‌کننده هم بلافاصله در خارج از کشور کشته شد.

وی با ذکر این نکته که کسی از عوامل دو حادثه تروریستی تهران از مرزها خارج نشده است، عنوان داشت: عامل اصلی از ابتدا خارج از ایران بود که همان روز در همان محل استقرار خود به هلاکت رسید.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: این عامل اصلی توسط نیروهای کشورمان در خارج از مرزها به هلاکت رسید چرا که الحمدالله ما در جاهایی که باید حضور داشته باشیم، حضور داریم و روش برخورد و ابتکار عمل در آن نقاط دست ماست و اگر مجدداً بخواهند دست به اقدامات تروریستی بزنند، شاهد برخوردهای شدیدتری از سوی ایران خواهند بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۲
واقعا به دمکراسی اعتقاد دارم ورای مردم هرچه باشه قابل قبول این حرکت مردم سالاری ایست که هر کس با هر قومی میتونه در کشور خودش حکومت کنه با رای مردم .اما کسیکه نبرد مسلحانه وبرعلیه نظام با زور اقدام نمیاید صدرصد باید محو شود وچون کشور رو قبول نداره باید با خانواده از کشور اخراج شوند .چون دیگه اجنبی هستن. ومخل امنیت هستن.
کدوم کشور بوده؟؟؟
یعنی باید منتظر باشیم که بخواهند دست به اقدامات تروریستی جدیدی بزنن تا برخورد شدید بشه؟؟
این که بگویید عامل اصلی و بون دادن اطلاعات دیگر در این زمینه مردم را اقناع نمی کند و مردم به نظر من باور نمی کنند. عکسی ، فیلمی و یا حتی اسمی در این زمینه لازم هست
اعلان زمان ومکان ونام این سرکرده تروریست ها آیا منع قانونی یا حقوقی دارد. مسلما منع امنیتی نمی تواند داشته باشد چون کل افراد و مباشرین عملیات اسامی شان قبلا اعلان شد.
چرا نام ونشان وتصویر این مزدور برای مردم که دانستن حقشان است اعلام نمیشود ؟.
توضیحات کامل و مستند نیست
بهتر است این موضوعات محرمانه بماند. کار را انجام دهیم بدون فریاد زدن
اونوقت این بنده خدا نمی دونه این چیزا رو جار نمی زنن چون عواقب حقوقی داره . خدایا یه کم بصیرت
ایناروکه قبلن هم گفتن.روشنترمیگفتین باحفظمسایل امنیتی تا برخی ها که باورندارن باورکنن
حالا این عامل اصلی کی بوده؟ اسمش؟ چگونگی طراحی؟ نسبتش؟
درود بر حافظان امنیت کشور درود درود درود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر