بازدید 11202

قالیباف: از اجرای برنامه‌هایم توسط دولت خوشحالم

کد خبر: ۷۰۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 07 June 2017
قالیباف با اشاره به اینکه کاندیدای پیروز انتخابات ریاست جمهوری در حال اعلام و اجرای برنامه هایی است که پیشتر وعده های ناممکن رقیب خوانده بود، ابراز امیدواری کرد دولت در این مسیر موفق باشد.
 
به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات دوازدهم در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: در جریان رقابت‌های انتخابات مجموعه‌ای از برنامه‌ ها و تعهد ها به مردم دادیم. گفتند اجرای این‌ها نشدنی است و فریب‌های انتخاباتی برای کسب رای است. اما جالب است که تا امروز در برنامه‌های مکتوب‌شان ایجاد ۴ میلیون شغل را پذیرفته‌اند، سامانه ملی کارانه طرح ما را فیلتر و سامانه کارورزی را راه اندازی کرده‌اند، طرح پرداخت ۲۵۰ هزار تومانی کارانه به جویندگان کار را با رقم بالاتر برای سال اول ۳۱۰ هزار تومان کلید زده‌اند، سه برابر کردن یارانه نیازمندان را اجرا کردند و علاوه بر آن گفتند برای افزایش یارانه آن‌ها تا ۵ برابر هم منابع داریم، ظاهرا طرح تغییر ساختار وزارت خارجه برای بکار گرفتن ظرفیت دستگاه دیپلماسی در حوزه اقتصاد را به مدلی دیگر در دست دارند و حالا هم بر اساس گفته مسئولی در بانک مرکزی یکی دیگر از طرح‌های ما مبنی بر دادن وام با ضمانت دولت و با پشتوانه یارانه نقدی را می‌خواهند عملیاتی کنند.

از این که برنامه‌های انتخاباتی‌ام که پیشتر به آن‌ها برچسب عوام‌فریبی می‌زدند، در حال اجرا توسط دولت است، خوشحالم و امیدوارم مردم از نتایج اجرای این طرح‌ها بهره ببرند.‌ فقط دو نگرانی دارم اول اینکه این طرح‌ها با دیگر برنامه‌ها یک بسته مرتبط به هم است و اجرای برخی به مفهوم اجرای ناقص کل بسته است و دومین نگرانی هم اجرای مناسب این طرح‌هاست که هر طرح خوب برای موفقیت نیاز به اجرای خوب دارد در هرصورت صمیمانه امیدوارم دولت در اجرای این طرح‌ها به نفع مردم موفق باشد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۲۸
درود بر قالیباف که ساختن کشور برایش مهمتر از بقدرت رسیدن است و دیدیم که چه راحت با کناره گیری به نفع اقای رییسی زمینه ائتلاف را بوجوداوردند و اکنون با بیان این کلمات نشان دادن مهم پیشرفت کشور است نه پست های بی ارزش و گذرا که بعضی ها برای رسیدن به ان به هر ترفندی متوسل شدند حتی بردن ابروی مسلمانی دیگر و تهمت و فریب و بیان دروغهای شاخدار که خودشان هم در خلوت به انها می خندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
توهم باور کردی . این دولت در سال 95 قبل از انتخابات اینارو نوشته چرا این برنامه های روحانی را نگفت. پس مشخصه قالیباف برنامه ای نداشت و کپی برداری میکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
بله مرادی جان ... همه در مناظرات دیدن که قالیباف چه تهمتها و دروغهایی رو به دولت نسبت داد اونهم با حالت عصبی ، کینه توزانه !!!! همچین کسی به فکر مملکته !!!؟؟؟
آقای قالیباف از مترو طرشت چه خبر
اصلا میدانید که مترو تهرا ساده ترین خطوط برای کنترل را دارد و شما حتی برای این ساده ترین هم نتوانستید سیستم مطمئن کنترل راه بیندازید اگر سیستمی پیچیده داشت که حتما هر روز تلفات داشتیم شما هم با آستین بالا زده وسط کار!!!
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
یادمه زمان کرباسچی که بلد نبودید حتی مترو حفر کنید. مدام ریزش می کرد و کار کند بود. الان همین 300 کیلومتر رو از قالیباف دارید عمو جان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
نه عزیز جان ، نمیدونی که قسمت عمده اون 300 کیلومتر مربوط به زمانی هست که محسن هاشمی مدیرعامل مترو بود ... آقای قالیباف مهندس هاشمی رو برداشت و بجاش یک مداح رو کرد مدیرعامل مترو !!!!....
آقای قالیباف فعلا برو مخروبه شهرداری رو تحویل شهردار بعدی بده. تو اگه عرضه داشتی همون شهرداری رو درست اداره می کردی. ضمنا کلاهتو بالاتر بذار چون دیروز دو تا از قطرهای مترو با هم تصادف کردند.
حیف که کنار رفتی قالیباف اگر رئیسی کنار رفته بود الان شما رئیس جمهور بودی
تو خوبی سرهنگ...
دو ونیم برایر کردن درآمد دولت چی؟
اگه کارها ایراد داشت دور بعدی کاندید بشو شاید رای بیاری و بتونی ادامه بدی! آرزو بر جوانان عیب نیست!
شما خوبی! باشه !!!!!
قالیباف اگه خدا رو هم روی زمین بیاره کسی باور نمیکنه
آقای 96% هنوز دست برنداشتی؟!!بابا از اوهام خارج شو شهرداری رو هم از دست دادی.
عجبا حیرتا
آقای قالباف خواهشمنداست دیگه توی کار دولت دخالت نفرمایید مردم به شما نه گفتند
بقول خودتان اینها شعارهای انتخاباتی شما بودند و دولت روحانی با مخالفت با این طرحهای شما رای آوردند
یعنی اینکه جامعه شمارا نمیخواهد
حتی اگه وعده پول بدید
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
کدوم مردم؟ روحانی 40 درصد رای واجدین رو آورد پس این قدر مردم مردم نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
آقای ناشناس که با پرچم خارجی همه جا کامنت میذاری !!!! همون مردمی که با قدرت روحانی رو به ریاست جمهوری انتخاب کردن .... اگه روحانی 40 درصد آورده شماها که 25 درصد آوردین ، پس لطفا دهنتون رو ببندین .... میدونم دارین میسوزین ولی باید بسازین چون روحانی رییس جمهور شده ، اصلا بگو با یک درصد !؟!؟
در طول 39 سال اقای قالیباف برای اولین بارایا واقعیت این امر شایسته ملت ایران بود واقعیت جامعه را در یک سخن کوتاه بیان کرد 4%در ناز ونعمت و96%در فقر مطلق ایا افشای چنین حقیقتی شایسته ملت ایران بودکه از اقائی به چنین ذلتی نایل شوند
شما مگه برنامه هم داشتی ؟ 4% و 96% هم شد برنامه ؟ اصولگرایان یک بار مرتکب اشتباه بزرگی شدند که سال های سال چوب آن را خواهند خورد . احمدی نژاد
طرح های شما با این طرح ها زمین تا اسمان فرق داشت .

این طرح ها بر اساس منطق و عقل هست و طرح های شما بر اساس احساسات .

حنای شما دیگه رنگی نداره آقای قالیباف
تو خوبی!!!؟...
شما برو برای خودت برنامه تهیه کن که موجودی حسابت از یک سرایدار بازنشسته هم کمه
اره، تو خوبی!!!
متن رو نخوندم ، فقط اومدم بگم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
اقای قالیباف تو هنوز تو شوک وهوای انتخابات هستی . انتخابات تمام شد . شما هم به بد اخلاقی شهره ای .بس کن وخرابه های تهران دریاب .خیال بافی بسه
اگر چه خیلی بوره
یک روز رئیس جمهوره
جناب قالیباف این برنامه های دولت در سال 95 تصویب شده و داره اجرا میشه . شما با سیاه نمایی و 4 و96 درصد نظام را زیر سوال بردی و برنامه ای هم نداشتی . پس برو یه کار آبرومند پیدا کن . رفتارت را در مناظره ها دیدیم.
دیگه بس کن فقط همین .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار