بازدید 4677

برخورد مرگبار خاور و پراید در محور سلفچگان

کد خبر: ۷۰۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 06 June 2017
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت:در تصادفات شب گذشته در قم 2 نفر جان باختند و در مجموع 6 نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، مهدی فراهانی ایسنا با اشاره به تصادفات شب گذشته در قم عنوان کرد: برخورد خاور و پراید در محور سلفچگان موجب فوت یک خانم شد و در سانحه ای دیگر بر اثر برخورد شدید یک موتورسیکلت با عابر پیاده نیز یک نفر جان باخت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم تصریح کرد: شب گذشته در اثر تصادفی دلخراش بین دو دستگاه خاور و پراید درمحور سلفچگان متاسفانه یک زن در دم جان باخت. در این حادثه 4 نفر نیز مجروح شدند که به دلیل وخامت حال مجروحان به طور همزمان بالگرداورژانس و آمبولانس زمینی اعزام شده و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

فراهانی بیان کرد: سه مجروح این تصادف که 2کودک و یک آقا هستند توسط اورژانس هوایی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل و یک مجروح نیز توسط یک دستگاه امبولانس اورژانس به بیمارستان قم انتقال یافت.

وی اظهار داشت: همچنین به محض تحویل مجروحین بالگرد به بیمارستان مجددا اورژانس هوایی به سمت روستای قاهان اعزام شد تا براساس اطلاعات اولیه از محل نسبت به انتقال مجروحین تصادف دیگری به قم اقدام نمایند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در مورد یک تصادف درون شهری نیز توضیح داد: شب گذشته در بلوار ۱۵ خرداد برخورد موتورسیکلت با عابر پیاده منجر به فوت فرد عابر شد و راکب و سرنشین موتورسیکلت نیز بشدت آسیب دیدند که با ۲ آمبولانس اورژانس به مرکزدرمانی منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی