بازدید 12021
۱
همزمان با باز شدن درهای تالار وحدت برای پوشش مراسم تشییع عارف لرستانی؛

آغاز مراسم وداع با عارف لرستانی در تالار وحدت

کد خبر: ۶۸۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 16 April 2017
دقایقی پیش درهای تالار وحدت برای پوشش مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی به روی خبرنگاران و عکاسان باز شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر عارف لرستانی قرار بود ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه) ۲۷ فروردین از مقابل تالار وحدت برگزار شود که با نیم ساعت تاخیر این مراسم هم اینک در حال برگزاری است.

تاکنون افرادی چون سیامک انصاری، برزو ارجمند، سحر ولدبیگی، جواد هاشمی، پرستو صالحی، کوروش سلیمانی، علی فروتن، خسرو احمدی، شهره سلطانی، حسین رفیعی، ستاره اسکندری، گلاره عباسی، علی مشهدی، رضا یزدانی و ... برای شرکت در مراسم تشییع در ساختمان تالار وحدت حاضر شده‌اند.

پیش‌تر قرار بود که مراسم وداع با این بازیگر پس از اذان ظهر و عصر از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شود، اما شامگاه گذشته با تغییر این تصمیم، تالار وحدت به عنوان مکان جدید برای مراسم تشییع عارف لرستانی اعلام شد.

در ابتدای مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد عارف لرستانی، پس قرات آیاتی از قران مجید توسط جواد هاشمی، شاهین جمشیدی که به عنوان مجری برنامه سخن می‌گفت، اظهار کرد: امروز همه برای وداع با پیکر عارف لرستانی اینجا جمع‌شده‌ایم. نام و اثر عارف عزیزمان در قلب و اذهان ما باقی خواهد ماند.

جواد هاشمی نیز در سخنانی اظهار کرد که به دلیل عدم برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی درست، جمعیت زیادی در اینجا حضور ندارند.

در ادامه میلاد باقری، خواننده قطعه‌ای را اجرا کرد و سپس رضا یزدانی با بیان اینکه «خواندن در این مراسم برایم بسیار سخت است»، قطعه حزن‌انگیز را با صدایی بغض‌آلود اجرا کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا رحمتش کنه خاطرش همیشه زنده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار