بازدید 13515
۴

توضیح مهرداد میناوند درباره تصادف نوروزی

کد خبر: ۶۸۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 03 April 2017
مهرداد میناوند که با ماشینش در مسیر تهران چپ کرده و البته آسیبی ندیده می‌گوید این بار مقصر نبوده است.
 
به گزارش خبرآنلاین. اگرچه تعدادی از رسانه ها چپ کردن خودروی مهرداد میناوند را دروغ سیزده دانستند و البته مشخص شد تصویر تصادف ماشین او برای دو سال قبل است، به یک مسابقه تلویزیونی نرفت و جای خودش محسن افشانی را فرستاد. او در این مسابقه پیامکی امید دارد برنده شود تا جایزه اش را به باشگاه پرسپولیس هدیه کند برای پرداخت بخشی از بدهی تیم به مانوئل ژوزه.

میناوند در این برنامه روی خط آمد و درحالی که افشانی با خنده می گفت مهرداد هر سال یک تصادف دارد و می گفت اگر او قول بدهد دیگر چپ نکند، خودش به جایش همه برنامه های تلویزیونی را می رود!

میناوند هم در پاسخ گفت: «نمی دانم واقعا چطوری است که هر سال روز سیزده برایم اتفاقی می افتد. این بار اما من مقصر نبودم. داشتم بر می گشتم. هوا بارانی بود، یک ماشین مسیر من را قطع کرد و این اتفاق افتاد. اما چون کمربند بسته بودم، شکر خدا خودم آسیبی ندیدم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
این بار مقصر نبوده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی چند بار این اتفاق افتاده که در همه آنها مقصر بوده است؟
نمیدونم چرا یتقدر بهش بها می دن
همش تو برنامه های تلویزیونی هم هست
کلی هنرمند و ورزشکار ارزشمند در کشور داریم که در اذهان تاریخی مردم این کشور نقش بسته و به دل نشستند. اما این روزها یه عده که علاقه زیادی به دیده شدن دارند انگار شبانه روز دنبال دوربین میگردند . هر کانال تلویزیون رو که میبنی پر شده از چهره های تکراری که تو برنامه های مختلف بعنوان مهمان و شرکت کننده در مسابقه و ... دیده میشن . حاصلش هم میشه همین نتیجه نظرسنجی تابناک از برنامه های تلویزیون
ای کاش صدا و سیما در انتخاب و گزینش مهمانانش کمی بیشتر حساسیت به خرج می داد!!خیلی از کسانی که این روزها مورد اقبال صدا وسیما قرار گرفته اند الگوی مناسبی برای نسل جوان نیستند!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار