بازدید 17379
۵

دلخراش‌ترین مصدومان چهارشنبه‌ سوری ۹۴

کد خبر: ۶۷۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳ 08 March 2017
استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه‌ سوری پارسال مصدومان زیادی را بر جای گذاشت که تعدادی از تصاویر آن را در مطلب زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال ترس و دلهره در دل های بسیاری از مردم موج می زند،بر اساس آمارهای اورژانس کشور با وجود هشدارها و اقدامات انجام روزهای آخر سال همه ساله شاهد حوادث تلخ و دردناک با طعم خون هستیم، حوادث که با نابینایی، قطع عضو، سوختگی شدید و جراحت زندگی جوانان و نوجوان را به آتش می کشد.

بر اساس آمارهای اورژانس و آتش نشانی دو گروه سنی 11 تا 16 سال و 17 تا 22 سال در معرض بیشترین خطر قرار دارند بنابراین نیاز است خطرهای استفاده از مواد آتش زا به نوجوانان و جوانان بیش از پیش گوشزد شوند.

گفتنی است؛ در راستای فرهنگسازی و جلوگیری از اقدامات پرخطر در شب چهارشنبه‌ سوری، رسانه ها، هنرمندان و برخی از نهادهای مردمی هر سال با انتشار تصاویر تلخ و وحشتناک از نابینا شدن افراد، قطع عضو، بروز سوختگی‌های شدید و جراحت‌های وحشتناک به جوانان هشدار می‌دهند.

در ادامه تصاویری از حوادث دلخراش که در چهارشنبه سوری سال گذشته برای جوانان و نوجوانان اتفاق افتاده و به دلیل شدت جراحت در ناحیه چشم به بیمارستان فارابی مراجعه کرده اند را مشاهده می کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
آخه چرا؟؟؟؟؟
بدترینشون اوني بود که انبار خانه ای هنگام ساخت ترقه منفجر شد. سه نفرهم کشته داد.جوری که اجساد قابل شناسایی نبودند.فیلمش هم در فضای مجازی است.
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای مروج اصلی خرافات و این قبیل ماجراجویی ها هست همین است
ملت ما ملت خوبیه فقط خیلی رسک پذیره الکی هستش
شما هر وقت امکانات ایمن برای شادی ایمن مردم فراهم کردید، مردم رو برای استفاده از مواد غیر استاندارد در شرایط ناایمن سرزنش کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار